עבור לתוכן

האם להתחיל מלחמה - זד מחשבים

Featured Replies

פורסם
  • מחבר

אז ככה...בהחלט נראה שיש התקדמות:אחנו ממשיכים לחפור להם בשכל והם ממשיכים לקחת את הפרטים שלנו....

אבל לא נורא:

אני משדרג את המחשב שלי בפבואר.

התשלום האחרון של המחשב שלי הוא בפבואר.

אמא שלי,סלווה ואמיר ימשיכו לנהל את הרומן ביניהם עד ינואר.עם אני לא אקבל עד אז,נעצור תתשלומים.

  • תגובות 42
  • צפיות 4.5k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

למה לחכות למחר אם אפשר היום !

את הכסף מהתשלומים הם יקבלו גם בינואר ישאר להם רק תשלום אחד לקחת

אבל תשלום אחד זה קצת זניח,

בכל מקרה

לפי דעתי אתם צריכים לפעול, זה שאתה כותב כאן שאתם מתקשרים כל יום ולא משפיע זה כבר צריך להדליק נורה אדומה אצלך ואצל אמא שלך.

תקשרו כבר לחברת האשראי לבטל את התשלומים הם בחנות בטוח לא מחכים לכם

ומה שכן ברגע שהם יגלו שביטלתם את התשלומים הם ידעו יפה מאד לחזור אליכם

וגם אם יתבעו אתכם זה כלום כי כבר היה סיפור על בחור שרצה להתנתק משירות של אחת הספקיות וביטל בשביל זה את התשלומים כי לא רצו לנתק אותו

והוא ניצח במשפט.

בהצלחה :xyxthumbs:

פורסם
  • מחבר

האמת היא שתשלום אחד כן משנה...שילמנו בחמישה תשלומים,כל אחד 650 שקל. 650 > צורב + זיכרון...

פורסם

ככה: כל יום במשך השבוע הזה אנחנו נתקשר עליהם כל חצי שעה עגולה [לפעמים כל 10 דקות]

אם לא יעבוד,יום איומים.

אם לא יעבוד,משטרה/עוצרים את התשלומים.

אם לא יעבוד,תובעים אותנו :lol:

אתה יודע, הטרדות טלפוניות זה לא דבר חוקי.

אם תתבע אותם, הם יוכלו להשתמש בטיעון הזה נגדך.

פורסם
  • מחבר

לא נראה לי שאני אתבע אותם...אבל מה יהיה הקייס שלהם? הלקוח התקשר יותר מדי פעמיים כדי לקבל את מה שהגיע לו? :kopfpatsch:

פורסם

לך תידע, כבר היו מקרים יותר מוזרים מזה בבתי משפט...

פורסם
  • מחבר

מצטער על ההקפצה: עידכונים: כמובן שאין. מה חשבתם,שהם יחליפו לי זכרון בכזה שמחה? בינתיים,חשבתי לשלוח להם את המכתב הבא,מה אתם אומרים?:

שלום,אני קניתי ממכם מחשב לפני חודשיים. במחשב הזמנתי זיכרון 1gb במהירות 667mhz של קינגסטון. לפני יומיים פתחתי את המחשב ונדהמתי לגלות שנתתם לי זיכרון 1gb של אמריקן דטה במהירות 533mhz ,מוצר הרבה פחות טוב ממה שהזמנתי.

אחרי חיפוש קטן ברשת מצאתי כמובן הרבה תלונות עליכם [את זה אתם בטח יודעים] אבל תלונה אחת ראיתי במיוחד: מישהו ביקש לדעת על הצעה שלכם לגבי מחשב , בפורום מספר אחת בישראל לחומרה,hwzone .:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=284462.10

לדבר אחד שמתי לב במיוחד,מישהו אמר שם [ציטוט]:

"אזהרה!

אל תקנו מזד.

קניתי משם מחשב מלפני כשנה.

הם רמאים,הם כתבו זכרונות 667 ושמו לי 533.

שמדברים איתם בתמיכה הם מאיימים ומקללים אותך.

אומרים לך שהמחשב יהיה מתוקן עוד שעתיים שאתה חוזר אומרים תחזור מחר.

בקיצור יותר גרועים מאייבורי.

לא לקנות!"

בדיוק כמו שעשיתם לי! נסער פניתי לכל הפורומים על מחשבים המובילים בישראל: hometheater , gamer ו hwzone כמובן.

כולם כמובן אמרו לי לתבוע אותכם [מה שאני אעשה בסוף אם לא תתנו לי את מה שמגיע לי] אבל אחד שם אמר "גם לחבר שלי קנה מהם מחשב והם שמו זיכרון 533 במקום 667 אבל הוא דיבר איתם והם החליפו לו!" וזה מה שאני בדיוק מצפה ממכם לעשות.

אני ואימי מתקשרים עליכם כבר מיום ראשון וזוכים לתשובות "מה אכפת לו,זה במילא זה בתוך המחשב ולא רואים את זה" או "אם הוא היה פריק חמשבים,הוא היה לוקח זיכרון במהירות 800" ואני אומר: מה אתם מתכווחים עם הלקוח [איתי] ?! איך אתם מעזים? אני קניתי ממכם משהו ואתם נתתם לי משהו פחות טוב! פשוט חוצפה מצדכם.

סתם דוגמא,היום מישהו שאל בHOMETHEATER על קניית מחשב ממכם. אני כמובן הזהרתי אותו על השירות שלכם והוא התחרט מיד. אז תעשו חישוב מה עדיף לכם : להפסיד מאות אלפי שקלים ולאבד מאות אם לא אלפי לקוחות,או לתת ללקוח אחד זיכרון אחד שעולה 140 שקל [שזה מה שהוא קנה לעאזל! זה לא שאני מבקש ממכם נדבות או משהו]

אני מבקש פיצוי בסך 140 שקל + סכום לעוגמת הנפש שאתם תמצאו לנכון או שפשוט תשלחו אותו בדואר [ואל תגידו אתה תשלח את שלך קודם , ואז אנחנו נשלח,הרי אני אשלח לכם זיכרון בסך 50 שקל ואתם תשלחו לי זיכרון בסך 140 שקל, הרי בינתיים אמינות היא לא הצד החזק שלכם]

מקווה לתשובה מהירה [ולא "תקחו ממני פרטים ולא תחזרו אף פעם כמו שתמיד אתם עושים"] , עמית.

פורסם

אני מציע לך לנסח מחדש [בלי כל הסוגריים האלה] ולהוריד את הלינק והציטוט.

בלי קשר, אני הייתי ישר עוצר את התשלומים. לא מחכה, לא מבקש פיצוי ולא שום דבר אחר. קחו את המחשב חזרה וזהו.

פורסם
  • מחבר

חשבתי לשלוח להם את המכתב הבא ככה,מה אתם אומרים? :

שלום,אני קניתי ממכם מחשב לפני חודשיים. במחשב הזמנתי זיכרון 1gb במהירות 667mhz של קינגסטון. לפני יומיים פתחתי את המחשב ונדהמתי לגלות שנתתם לי זיכרון 1gb של אמריקן דטה במהירות 533mhz ,מוצר הרבה פחות טוב ממה שהזמנתי.

אחרי חיפוש קטן ברשת מצאתי כמובן הרבה תלונות עליכם,אבל לתלונה אחת שמתי לב במיוחד: מישהו ביקש לדעת על הצעה שלכם לגבי מחשב , בפורום מספר אחת בישראל לחומרה,hwzone .:

לדבר אחד שמתי לב במיוחד,מישהו אמר שם :

"קניתי משם מחשב מלפני כשנה.

הם רמאים,הם כתבו זכרונות 667 ושמו לי 533"

בדיוק כמו שעשיתם לי! נסער פניתי לחברים, לאנשים נחשבים בתחום ולמספר רב של אתרים.

כולם כמובן אמרו לי לתבוע אותכם או לעצור את התשלומים באשראי,מה שאני אעשה בסוף אם לא תיתנו לי את מה שמגיע לי, אבל אחד שם אמר "גם חבר שלי קנה מהם מחשב והם שמו זיכרון 533 במקום 667 אבל הוא דיבר איתם והם החליפו לו!" וזה מה שאני בדיוק מצפה ממכם לעשות.

אני ואימי מתקשרים עליכם כבר מיום ראשון וזוכים לתשובות "מה אכפת לו,זה במילא זה בתוך המחשב ולא רואים את זה" או "אם הוא היה פריק חמשבים,הוא היה לוקח זיכרון במהירות 800" ואני אומר: מה אתם מתכווחים עם הלקוח ?! איך אתם מעזים? אני קניתי ממכם משהו ואתם נתתם לי משהו פחות טוב! פשוט חוצפה מצדכם.

סתם דוגמא,היום מישהומהפורום שאני נמצא בוא ביקש לדעת חוות דעת עליכם. אני כמובן הזהרתי אותו ואמרתי לו שלא נהנתי מהשירות שלכם בכלל, ואמרתי לו שלא מומלץ.והוא התחרט מיד. אז תעשו חישוב מה עדיף לכם : להפסיד הרבה לקחות שיקבלו המלצות לא טובות על קניית מחשב ,או לתת ללקוח אחד זיכרון אחד שעולה 140 שקל ,שזה לא שאני מבקש ממכם לעשות מעל ומעבר בשבילי,פשוט לתת את מה שמגיע לי ומה ששילמתי עליו.

אני מבקש פיצוי בסך 140 שקל + סכום לעוגמת הנפש שאתם תמצאו לנכון כי אין לי דרך להגיע עד לתל אביב, או שפשוט תשלחו אותו בדואר,אבל פיצוי בכרטיס אשראי נראה לי הכי טוב ונכון לעשות. מקווה לתשובה מהירה , עמית.

ככה זה בסדר?

פורסם

תנסה את זה :

לכבוד מנהל החנות זד מחשבים

הנדון: זכרונות שהותקנו לא לפי מפרט

בתאריך____ הנ"ל ביצעתי רכישה של המחשב הנ"ל(*אתה מצרף צילום של החשבונית עם המפרט).

בתקופה האחרונה שמתי לב כי ביצועי המחשב ירדו טיפה וחלק מהבדיקות שערכתי עם חבר השתמשנו בתוכנה EVEREST

במהלך השימוש שמתי לב כי הזכרונות שרשומים הם במהירות 533NHz של חברה לא מוכרת לי כלכך בשם אמריקן דטה

עקב גילוי זה החלטתי לבדוק את החשבונית והמפרט מהקניה שלפיה אני שלמתי על זכרונות KINGSTON במהירות של 667MHz

לאחר ניסיון של יצירת קשר ודיבור עם סלבה אחד המוכרים שלכם הופנתי לבחור בשם אמיר שעובד אצלכם

ולבקשתו פתחתי את המחשב והקראתי לו את המידע שיה על מדבקת הזכרונות שכפי שציינתי לעיל מדובר בזכרונות שלא הוזמנו ע"י. וכי הורכבו על דעת עצמכם וללא כל התייעצות עימי אחרת הייתי יודע שמדובר בזכרונות יותר חלשים שהותקנו לי.

מרגע זה ואילך כל ניסיון של התקשרות עמכם להחלפת הזכרונות עלו בתואו וגם כאשר ניסיתי לצור עמכם קשר בתקופה האחרונה נתבקשתי להשאיר פרטים וכע עצרו עימי קשר.

אין רואה אני בעין יפה את המהלך הזה שבו אתם נוהגים עקב העובדה שכבר תקופה ארוכה אתם מסננים אותי ואת אימי ומקבלים הבטחות שב שיצרו עימנו קשר.

עקב מרחקנו הרב מחנות אין ביכולתנו להגיע לחנות לברור הפרטים פנים מול פנים.

אי לכך ובהתאם לזאת אני דורש בתוקף זה החלפת הזיכרונות לזכרונות שאותם רכשתי למפרט ובנוסף אני מבקש פיצוי כספי על עוגמת הנפש שנוצר עקב הגילוי המפתיע של הזכרונות שקיימים אצלי במחשב ושיטת התחמקות שלכם מהנושא.

אני מבקש בזאת שתיצרו עימי קשר מידי על מנת ליישב את המחלוקות בינינו במהלך היומיים הקרובים.

אי מענה לבקשה זאת תגרור לפעולות משפטיות כנגדכם על כך שעשקתם ורימיתם אותי ובראש ובראשונה הפסקת התשלומים האחרונים על המחשב.

בכבוד רב

*השם שלך

כמובן שאתה מצרף את הצילומים הדרושים

ופרטי התקשרות

את המכתב אתה שולח בדואר רשום עם אישור מסירה

ואישור מסירה בSMS שתדע מתי המכתב שלך מתקבל אצלהם בזמן אמת

יומיים לאחר קבלת הSMS שקיבלת אם הם לא יוצרים קשר אתה אומר לאמא שלך להתקשר לחברת האשראי

ולבטל את שאר התשלומים.

ואתה עושה את הדברים הללו כבר מחר אם אתה באמת רוצה לפעול

בהצלחה :xyxthumbs:

פורסם
  • מחבר

תנסה את זה :

לכבוד מנהל החנות זד מחשבים

הנדון: זכרונות שהותקנו לא לפי מפרט

בתאריך____ הנ"ל ביצעתי רכישה של המחשב הנ"ל(*אתה מצרף צילום של החשבונית עם המפרט).

בתקופה האחרונה שמתי לב כי ביצועי המחשב ירדו טיפה וחלק מהבדיקות שערכתי עם חבר השתמשנו בתוכנה EVEREST

במהלך השימוש שמתי לב כי הזכרונות שרשומים הם במהירות 533NHz של חברה לא מוכרת לי כלכך בשם אמריקן דטה

עקב גילוי זה החלטתי לבדוק את החשבונית והמפרט מהקניה שלפיה אני שלמתי על זכרונות KINGSTON במהירות של 667MHz

לאחר ניסיון של יצירת קשר ודיבור עם סלבה אחד המוכרים שלכם הופנתי לבחור בשם אמיר שעובד אצלכם

ולבקשתו פתחתי את המחשב והקראתי לו את המידע שיה על מדבקת הזכרונות שכפי שציינתי לעיל מדובר בזכרונות שלא הוזמנו ע"י. וכי הורכבו על דעת עצמכם וללא כל התייעצות עימי אחרת הייתי יודע שמדובר בזכרונות יותר חלשים שהותקנו לי.

מרגע זה ואילך כל ניסיון של התקשרות עמכם להחלפת הזכרונות עלו בתואו וגם כאשר ניסיתי לצור עמכם קשר בתקופה האחרונה נתבקשתי להשאיר פרטים וכע עצרו עימי קשר.

אין רואה אני בעין יפה את המהלך הזה שבו אתם נוהגים עקב העובדה שכבר תקופה ארוכה אתם מסננים אותי ואת אימי ומקבלים הבטחות שב שיצרו עימנו קשר.

עקב מרחקנו הרב מחנות אין ביכולתנו להגיע לחנות לברור הפרטים פנים מול פנים.

אי לכך ובהתאם לזאת אני דורש בתוקף זה החלפת הזיכרונות לזכרונות שאותם רכשתי למפרט ובנוסף אני מבקש פיצוי כספי על עוגמת הנפש שנוצר עקב הגילוי המפתיע של הזכרונות שקיימים אצלי במחשב ושיטת התחמקות שלכם מהנושא.

אני מבקש בזאת שתיצרו עימי קשר מידי על מנת ליישב את המחלוקות בינינו במהלך היומיים הקרובים.

אי מענה לבקשה זאת תגרור לפעולות משפטיות כנגדכם על כך שעשקתם ורימיתם אותי ובראש ובראשונה הפסקת התשלומים האחרונים על המחשב.

בכבוד רב

*השם שלך

כמובן שאתה מצרף את הצילומים הדרושים

ופרטי התקשרות

את המכתב אתה שולח בדואר רשום עם אישור מסירה

ואישור מסירה בSMS שתדע מתי המכתב שלך מתקבל אצלהם בזמן אמת

יומיים לאחר קבלת הSMS שקיבלת אם הם לא יוצרים קשר אתה אומר לאמא שלך להתקשר לחברת האשראי

ולבטל את שאר התשלומים.

ואתה עושה את הדברים הללו כבר מחר אם אתה באמת רוצה לפעול

בהצלחה :xyxthumbs:

כמה דברים...לא רק שבדקתי בeverest אלא פתחתי את המחשב..

וחשבתי לשלוח לשירות לקוחות שלהם http://zed.co.il/ContactUs.asp

אה..וגולשים אחרים? איזה מכתב יותר טוב?

פורסם

תפסיקו לתבוע אנשים ותתחילו להטביע אנשים.

מאיזשהיא סיבה נראה לי יותר מהיר ויעיל.

פורסם

רשמתי גם שפתחת את המחשב

תשלח דרך דואר יותר רשמי ויותר מכובד לדעתי

בנוסף תהיה לך אסמכתא ששלחת משהו.

אבל החלטה שלך

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים