עבור לתוכן

התחברתי לבזק בין לאומי (014) אבל יש בעיות בניתו�

Featured Replies

פורסם

הבעיה היא טרטור חסר תקנה... מה אני יכול לעשות? יש משהו בחוק? חברת כרטיס אשראי אולי?

לא מעוניין בשיח איתם יותר אחרי 4 שעות של טרטור והמתנה. טלפון עולה לי גם כסף...

למישהו יש ניסיון בנושאים אלו?

בתודה,

קובי :xyxthumbs:

עריכה:

אני כבר לא מחויב אליהם (015), נגמרה לי ההתחייבות לפי יותר משנה.

סתם בשביל ידע כללי :)

פורסם

אם יש לך התחייבות, אכלת אותה, ותצטרך לסבול טרטור, וגם זה לא מבטיח שתצליח להיפטר ממנה. אם אין לך התחייבות - פשוט תשלח להם בדואר רשום מכתב חתום על ידך, ובו אתה מבקש להתנתק מיידית. אז הם חייבים לנתק אותך תוך 48 שעות.

פורסם

אני מבין אותך לגמרי, אני עכשיו בתהליכי התנתקות מנטוויז'ן והטרטור שצריך לעבור לא יאמן.

מעבירים אותך מנציג לנציג ובלי הגזמה שמים אותך על מנגינה רבע שעה! (גם בתשתית של בזק, אגב)

שירות כזה מגעיל ועלוב. חבל שלא מארגנים איזו תביעה ייצוגית נגד הספקיות בארץ (גם בנושא אי היכולת שלהם לספק אינטרנט לכלל ציבור (למרות שזה לא מפריע להם לשווק חבילות גדולות מתמיד)).

פורסם
  • מחבר

ל JAMAN, אני מבין אותך הסעיף שלי כבר בשמיים הם מחרפנים אותי כמו לא יודע מה :pissed:

ל NUETRON, תודה לך הבאת פתרון שימושי.

ואני כבר לא מחויב + אני יערוך את ההודאה הראשית לציין פרט זה :xyxthumbs:

פורסם

אין מה לעשות נגד טרטורים..

אבל יש "שיטה" לא רעה והיא להתנהג כמו ילד קטן..

אם יש מישהי שמדברת איתך שם ושואלת "אבל אדוני למה אתה רוצה להתנתק" פשוט תענה "ככה,אני מבקש שתנתקו אותי וזה מה שתעשו"

היא אומרת : "בסדר אבל למה אדוני" אתה עונה : "ככה"..

בקיצור,תאמין לי תוך דקה שתיים השיחה שלכם נגמרת

פורסם

אני לא מבין מה הבעיה שלך לשקר, סה"כ זה אחד הכלים הכי חזקים שיש לך, למה לא לשתמש בזה ?

תגיד להם ש... ( יש עוד מלא תירוצים ) :

אתה נוסע לחול לתקופה ממושכת מאד ואולי לא תחזור ולא רוצה לשלם על האנטרנט שאף אחד לא ישתמש בו.

אתה עובר דירה לדירה שכורה אחרת ששם כבר יש אנטרנט וכבלים כחלק מהתשלום החודשי ( בדר"כ זה ככה בדירות שכורות באיזור שלי ).

המחשב התקלקל ואין לך כסף לתקן אותו, ולא יהיה כסף לתקן אותו בשנים הבאות.

הדירה היא של ההורים והם מוכרים את הבית ועוברים לבית אבות ועוד ועוד....

במקרים קיצונייים כאלו, בדר"כ יש הרשאות לנציג הראשון שאתה מדבר איתו, אפילו אם מדובר בתמיכה טכנית או מכירות, לנתק אותך ישר - במקום.

זה קורה בגלל שבמקרים כאלה, שבהם אין סיכוי "לשמר" אותך הטרטור הוא רק לרעתם. אתה תהיה מופתע כמה מהר אתה תמצא את עצמך בלי אנטרנט.

אחרי שתגיד אחד מהתירוצים האלה יעיפו אותך מהחברה לפני שתספיק למצמץ, פשוט כי אין סיכוי "לשמר" אותך ואתה סתם תופס את הקו ומבזבז זמן לנציג

שיכול היה לעבוד ולנסות לשכנע אדם אחר , שיש עוד סיכוי לשכנע אותו - להשאר.

פורסם
  • מחבר

בכל מקרה כתבה טובה : http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3297668,00.html

עוזר ברמות! תודה! מציג גם את ההצאה הראשונה שלך בפנים :D לדעתי כתבה שצריך לספק כקישור אוטומטי על כל בעיה מהסוג הזה :yelclap:

אני לא מבין מה הבעיה שלך לשקר, סה"כ זה אחד הכלים הכי חזקים שיש לך, למה לא לשתמש בזה ?

תגיד להם ש... ( יש עוד מלא תירוצים ) :

אתה נוסע לחול לתקופה ממושכת מאד ואולי לא תחזור ולא רוצה לשלם על האנטרנט שאף אחד לא ישתמש בו.

אתה עובר דירה לדירה שכורה אחרת ששם כבר יש אנטרנט וכבלים כחלק מהתשלום החודשי ( בדר"כ זה ככה בדירות שכורות באיזור שלי ).

המחשב התקלקל ואין לך כסף לתקן אותו, ולא יהיה כסף לתקן אותו בשנים הבאות.

הדירה היא של ההורים והם מוכרים את הבית ועוברים לבית אבות ועוד ועוד....

במקרים קיצונייים כאלו, בדר"כ יש הרשאות לנציג הראשון שאתה מדבר איתו, אפילו אם מדובר בתמיכה טכנית או מכירות, לנתק אותך ישר - במקום.

זה קורה בגלל שבמקרים כאלה, שבהם אין סיכוי "לשמר" אותך הטרטור הוא רק לרעתם. אתה תהיה מופתע כמה מהר אתה תמצא את עצמך בלי אנטרנט.

אחרי שתגיד אחד מהתירוצים האלה יעיפו אותך מהחברה לפני שתספיק למצמץ, פשוט כי אין סיכוי "לשמר" אותך ואתה סתם תופס את הקו ומבזבז זמן לנציג

שיכול היה לעבוד ולנסות לשכנע אדם אחר , שיש עוד סיכוי לשכנע אותו - להשאר.

גם שיטה! חחח גדול! :yelclap:

פורסם

נדמה לי שחברות מסויימות מסכימות לשלם לך את קנס + לנתק אותך מהספק הקודם :)

אם כבר התחברת לספק חדש זה ,שאל אוליי יש להם דרך קלה יותר ...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים