עבור לתוכן

היתנתקות מהאינטרנט

Featured Replies

פורסם

יש לי מודם 150 ALE במהירות 2 מגה והוא כל הזמן מיתנתק

אחרי כמה זמן שאני לא נוגע במחשב הנורה של ה-LINK לא פעילה

היתקשרתי למי שנותן לי תשתית והם טוענים שמבחינת הקו הכל תקין מה יכול להיות הבעיה?

פורסם

אם הנורת לינק נכבת בלבד (כלומר נורית הPWR נשארת דלוקה קבוע) אז זה אומר שאיבדת את התקשורת מול הקו של בזק, מה שנקרא סנכרון.

זה יכול לקרות מכמה סיבות:

- יש בעיה בקו. אם בבדיקה מול בזק אמרו שאין בעיה אז כנראה זה משהו אחר.

- יש טלפון או מכשיר אחר שמחוברים לקו ללא פילטר, כך שברגע שמשתמשים בו או שמתקשרים עליו הוא יוצר הפרה בקו.

- יש בעיה במודם או בהתקנה שלו.

- יש בעיה במחשב (מחשב ישן, USB חלש, מודם מחובר למפצל USB).

להתקין מחדש אתה יכול לעשות לבד (אחרי הסרה, קודם להתחיל את ההתקנה כשהמודם מנותק ולחבר רק בהודה של ההתקנה) או מול התמיכה של בזק.

לבדוק דברים שמחוברים ללא פילטר גם אתה יכול לבדוק בלי בעיות.

אתה יכול לחבר אותו ליציאת USB אחרת, לחבר אותו ישירות למחשב עם הוא מחובר דרך מפצל ובנוסף אתה יכול להוריד את ניהול צריכת המחשב להתקני הUSB שלך והמודם, ככה לוודא שהמחשב לא מכבה לו את החשמל.

אם לא עזרו כל אלו תתקשר לתמיכה של בזק שוב ויחליטו מה לעשות (להחליף למודם רתש, להחליף למודם USB אחר וכו').

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים