עבור לתוכן

בעיות עם VoIP, זקוק לעזרתכם

Featured Replies

פורסם

היי,

זה זמן רב יש לי בעיות בקיום שיחות שמע באינטרנט, בעיקר עם Skype, אפילו שמתי הודעה פה בפורום בנושא.

יצרתי קשר עם Skype, והם הפנו אותי למספר בדיקות, גם בתוכנה עצמה וגם אתר אינטרנט חביב, שבודק את טיב קו האינטרנט למטרת שימוש ב - VoIP.

כתובת האתר: http://myvoipspeed.visualware.com/

ביצעתי את הבדיקות, וכך גם החבר שלי מחו"ל איתו ניסיתי לדבר. אצלו הכל היה תקין, אצלי לא....

התוצאות שיצאו לי הן:

download speed: 1.72kbps

( not high enough to support any kind of voice-over-ip conversation )

upload speed: 150kbps

quality of service: 6%

( the connection is unable to produce a constant stream of data )

Jitter: 8875.4 ms

( too unpredictable to sustain a constant flow of data ).

package loss: 0.0%

VoIP test stat:

Jitter: Me-Server: 8875.4ms

Jitter: Server-Me: 0.0m

Package loss: me-server: 0.0%

Package loss: server-me: 100%

Packet discards: 0.8%

Packets out of order: 0.7%

Number of supported VoIP lines: 0

ביצעתי את הבדיקה שנית ויצאו תוצאות די דומות.

השאלה שלי אם כך היא כזאת: אני מבין היטב את הבעיה פה, מה שאני לא יודע, באחריות מי הבעיה, ספק האינטרנט שלי או ספק התשתית. במילים אחרות, האם עליי ליצור קשר עם 012 או עם בזק ( יש לי ADSL 1.5MB ). בעבר כשניסיתי לפנות לתמיכה טכנאית, עוד לפני שהצטרפתי ל - 012, ספק האינטרנט שלי שלח אותי לבזק, שכמובן שלחו אותי בחזרה לספק, אז לפני שהם משחקים איתי שוב, אתם יכולים לעזור לי ולהגיד לי מי אחראי לבעיה מסוג זה ?

תודה רבה !!

פורסם

בתשובה לשאלתך שניהם אשמים עד שיוכח מי האשם האמיתי, זה קודם כל.

נותן התשתית צריך לבדוק האם בנקודת הקצה הסיגנל שאתה מקבל הוא מספיק חזק.

ספק האינטרנט צריך לבדוק האם רוחב הפס המוקצה לך להורדה וגם והעלאה הוא אכן זה שעליו אתה משלם.

לרוב ישנו פינג-פונג בין חברת התשתית לספק והכל כמובן על חשבון זמן, כסף ועצבים של הלקוח. שני הגופים צריכים לבצע את הבדיקה, כל אחד בתחומו, חברת התשתית צריכה להגיע אליך הביתה ולבדוק את השקע בקיר, ואילו הספק מריץ בדיקות ממקום מושבו על רוחב הפס העולה והיורד.

אל תוותר להם!

פורסם
  • מחבר

תודה !

עם הספק אינטרנט כבר יצרתי קשר, 012, התשובה שקיבלתי מהתמיכה הטכנית היא: "אנחנו לא תומכית בבעיות VoIP, כולל בבעיות עם Skype, אין לנו שום דרך לבדוק למה זה עובד לך כמו שצריך. אין שום סיבה לחשוב או להסיק שמדובר בבעיה אצלנו. הבעיה היא שב - Skype כל משתמש הוא שרת, וכנראה שיש בעיה איפשהו בשרשרת השרתים."

וזה אחרי שהסברתי לתומך שבתמיכה של Skype נתנו לי לעשות כמה בדיקות שכולן מצביעות על כך שיש בעיה אצלי הספק אינטרנט שלי או בעיה בתשתית.

מה דעתכם השלב הבא ? ( מלבד לבקש מבזק לבדוק את התשתית שלהם, שאת זה צריך לעשות בהקדם )

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים