השר איתן דורש: לפתוח מחדש את הסכם השילומים. - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

השר איתן דורש: לפתוח מחדש את הסכם השילומים.


WarMachine

Recommended Posts

קודם כל לינק לכתבה המקורית:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3469737,00.html

ועכשיו לדעה שלי, לדעתי זה פשוט מגוחך שהשר איתן יבוא בכלל בדרישה כזאת, אין צורך לפתוח נושא כאוב מחדש מה גם שלדעתי מוצה העניין הזה והגיע הזמן להפסיק לחלוב את הגרמנים כמו ב60 שנה האחרונות.

כמובן שיהיו כאלה שיגידו שאין מחיר לדם יהודי ושהעם הגרמני צריך לשלם כל עוד הניצולים קיימים ואני מסכים אבל דור הבנים צריך לקבל שילומים? למה לתפוס טרמפ ופשוט לבצע סחטנות ולהציע את עצמנו כמסכנים.

כיום, 60 כמעט אחרי שהמדינה קיימת יש לנו עורף כלכלי חזק מספיק כדי שלא נצטרך לקבל כלל שום שילומים מגרמניה ואם רק היו רוצים היו יכולים לדאוג לניצולי השואה כמו שצריך אבל הכסף הולך למקומות אחרים אז הכי קל להפיל את התיק שוב על הגרמנים, הגיע הזמן שהסחטנות והצביעות הזאת תסתיים, הפכנו את עניין השילומים הזה פשוט לענף כלכלי, יש חברות מיוחדות שמתמחות איך להוציא מהגרמנים עוד כסף, איך לעגל קצוות ובקיצור תעשיה שלמה של סחיטת כסף.

אני מדבר בתור אחד שיש לו סב שמקבל שילומים מגרמניה, זה לא סכום משמעותי אבל זה מכיוון שהוא לא היה בשואה אלא ברח בשנת 33 עם כל המשפחה לישראל והשאיר את כל הרכוש מאחור, הוא טוען שכל מה שאפשר לקחת מהגרמנים צריך לעשות זאת, אני טוען שמגיע לאנשים כמוהו ואנשים עם הסטוריה הרבה יותר גרועה ממנו לקבל פיצוי אבל אנשי הדור השני והשלישי שדורשים פיצוי פשוט מבזים את עצמם, ואחרי זה שואלים עוד למה אומרים שאנחנו רודפי בצע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...