עבור לתוכן

להזהר מגיבור-נט - סיוט של חנות, פרסום שווא

Featured Replies

פורסם

לא ממש עברתי על כל 12 עמודי הפוסטים פה אבל הבנתי שמישהו שלח מכתב לכלבוטק על זה שגיבור לא החזירו לו כסף על עיסקה שהוא רצה לבטל מכל הסיבות שרשמו פה ....

  • תגובות 136
  • צפיות 20.7k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
  • מחבר

בקשר ל-ULTRA שהוחלף ל-GTX...

מתוך התקנון...

(ב) ( במידה וחסר פריט בהזמנה להרכבת מערכת מחשב גיבור מחשבים רשאית לחליף את אותו חלק זהה של חברה אחרת ברמת מחיר ובצועים שווים )

אני לא מבין גדול במשפטים אבל נראה לי שכל מוכר ומכל סיבה שהיא, מוכר מוצר X ומסתבר שזה מוצר Y שמתחזה ל-X וזה לא משנה אם ההפרש ביניהם 20 ש"ח או 2000 -צריך לערב כאן את המשטרה... לא יתכן שנפלה כאן טעות בהזמנה או שהיצרן התבלבל, מי שהחליף את המדבקות צריך להרקב בכלא, פשוט לא יאמן....

:pissed:

פורסם

ההתנהלות של גיבור מחשבים (אני גם נכוויתי מהחנות הזאת, אני הבחור שהסתבך איתם עם המסך שלא קיבלתי) היא מחפירה ומבישה (אני לא רוצה לומר מילים יותר קשות מאלה כדי שלא יתבעו אותי).

אני הגעתי (אחרי 45 יום שלא קיבלתי לא את המסך שקניתי מהם ולא את הכסף שלי בחזרה) למצב שהתארגנתי לשלוח את כל פרטי הסיפור לתוכנית "שומר מסך" של אמנון לוי בנוסף לתביעה בבית משפט לתביעות קטנות. אך, למרבה הפלא, באותו רגע שהודעתי להם בחנות על כוונותי קילבתי בחזרה את הכסף שלי כמה ימים לאחר מכן.

אני מאמין שאפשר בקלות יתרה לאסוף כמה אנשים שנכוו "מהשירות" של גיבור מחשבים ולארגן איזה שהוא צעד רציני ואמיתי כדי למנוע מהחנות הזאת להמשיך להתנהג כך.

אני אשמח לענות למי שרוצה על דרך ההתנהלות שלהם וצורת ההתארגנות שלי מולם (שלבסוף לא הגיעה לידי מימוש).

פורסם
  • מחבר

SKYPC - גם מפרסמים את המארז HUSH באתר וגם אין להם אותו וגם לא יודעים מתי יגיע...

ההבדל היחידי בינם לבין הגיבורניקים- שלא משכו אותי... שאלתי למה המארז מופיע באתר והבחור מלמל משהו לגבי עדכון האתר...

לKISIN - תודה לך (ולאחרים) על המעורבות שלך בעניין....

פורסם

בנוגע למארז,skypc לצערי,כבר חודשים רבים מפרסמים את המארז הזה למרות שהוא מעולם לא היה בארץ ואני בטוח שמספיק אנשים התקשרו אליהם ואמרו להם את העניין (לא שהם לא יודעים בעצמם)..

הבנתי מכמה אנשים שהוא לא היה באתר כמה זמן ולא מזמן החזירו אותו למרות שהוא עדיין כלל לא זמין..

פורסם

עוד דבר שמפריע לי בסיפור עם barel. זה שפירמטו לו את הכונן, כנראה גם ללא הסכמתו.

barel., זה מה שקרה? לא היה לך שם מידע שהיית צריך (תמונות וכו...)?

פורסם

No... i knowd it will happend, i wanted them to replace it...

פורסם

No... i knowd it will happend, i wanted them to replace it...

knew

פורסם

Same same... : p

פורסם

ההתנהלות של גיבור מחשבים (אני גם נכוויתי מהחנות הזאת, אני הבחור שהסתבך איתם עם המסך שלא קיבלתי) היא מחפירה ומבישה (אני לא רוצה לומר מילים יותר קשות מאלה כדי שלא יתבעו אותי).

אני הגעתי (אחרי 45 יום שלא קיבלתי לא את המסך שקניתי מהם ולא את הכסף שלי בחזרה) למצב שהתארגנתי לשלוח את כל פרטי הסיפור לתוכנית "שומר מסך" של אמנון לוי בנוסף לתביעה בבית משפט לתביעות קטנות. אך, למרבה הפלא, באותו רגע שהודעתי להם בחנות על כוונותי קילבתי בחזרה את הכסף שלי כמה ימים לאחר מכן.

אני מאמין שאפשר בקלות יתרה לאסוף כמה אנשים שנכוו "מהשירות" של גיבור מחשבים ולארגן איזה שהוא צעד רציני ואמיתי כדי למנוע מהחנות הזאת להמשיך להתנהג כך.

אני אשמח לענות למי שרוצה על דרך ההתנהלות שלהם וצורת ההתארגנות שלי מולם (שלבסוף לא הגיעה לידי מימוש).

אני מקווה שפנית אליהם בכל זאת.

פורסם

אוקי, עדכון מעצבן..

אחרי שחזרתי הבייתה עם הHD והלוח אם שחזרו מגיבור, ועוד HD חדש שקניתי מוניס מחשבים כדי להתקין עליו מערכת הפעלה גילתי דבר מעניין ב HD עם הסקטורים הפגומים שגיבור מחשבים החזירו לי. זה שהם "תיקנו".

אם אתם זוכרים הם אמרו שהם פירמטו לי אותו...? (פעמיים, פעם אחת כשהטכנאי שכונה שלהם בדק אותו ופעם שניה אצל היבואן לכוארה כשהHD נשלח לבדיקה, כן בטח..) אז זהו, שכנכראה כשמפרמטים HDים בגיבור מחשבים באורך פלא כל המידע נשמר בפנים... :o :o

הייתם מאמינים? הדיסק אפילו לא פורמט!!!!!! פשוט - חובבנים... אפילו זה לא , חובבנים לפחות היו מפרמטים את הHD...

כל זה מעלה שאלה מאוד חשובה, מה לעזאזל הם עשו במשך 4 שבועות כמעט עם הלוח והHD שלי...

כי הם אפילו לא פירמטו לי אותו כמו שהם אמרו..

איזה שרות גרוע חובבני ושקרני, Fuck'n :pissed: תעשו לעצמכם טובה ואל תלכו לשם לא משנה מה...

פורסם

חחחחחח אם כול מה שקראתי מסתבר שגמני יכול לפתוח חנות לשים 2 פועלים בני 12 מהשכונה שאין להם מושג אפילו מה זה מחשב ועדיין להיות יותר טוב מגיבור אני במקום כול האנשים שסבלו ועדיין סובלים ממה שהולך שם תובע ובגדול תביעה אחת גדולה יצוגית כמה שיותר אנשים סכום יותר גדול של קניה= סכום יותר גדול של פיצוי תקנו אותי אם אני טועה

פורסם

פשוט לא יאומן....אני ממש לא מבין מה האינטרס שלהם בכלל...

פורסם

פשוט לא יאומן....אני ממש לא מבין מה האינטרס שלהם בכלל...

מה לא ברור ? האינטרס שלהם זה לעשות כסף ,כמו כל עסק. הם מציבים את עצמם כמעט תמיד בתחתית המחירים ב-"זאפ" ומי שלא מכיר ויודע קונה שם.אני בטוח שהם עושים יופי של כסף.

פורסם

אני מקווה שפנית אליהם בכל זאת.

לא פניתי אליהם (אל "שומר מסך").

מספר ימים אחרי שהלכתי לחנות ואמרתי להם שזה מה שאני מתכוון לעשות, קיבלתי את הכסף שלי בחזרה.

מצטער, אבל ברגע שקיבלתי את הכסף בחזרה הסיפור שלי עם החנות נגמר.

אבל זאת לא נראית לי בעיה לאסוף מספר אנשים שברגע זה יש להם בעיות עם החנות...

בגלל שאני גר קרוב לחנות, פעם ביומיים הלכתי לחנות על מנת לשאול אם הם קיבלו את המסך שהזמנתי ובכל הפעמים שהייתי שם יצא לי לראות את צורת ההתנהלות שלהם בחנות (כל פעם שהלכתי לשם הייתי עומד בחנות בערך כרבע שעה), והדברים שראיתי ממש שיגעו אותי!

אני לא רוצה לפרט כי אני לא רוצה שיתבעו אותי (מי שרוצה יכול לשלוח לי הודעה פרטית ואני אפרט לו שם).

אני רק מקווה שהתרד הזה וכל שאר התרדים על החנות "גיבור מחשבים" יגיעו למספר אנשים רב ככל האפשר.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים