עבור לתוכן

שאלה לגבי מימוש אחריות על מסך LCD שנקנה ב KSP

Featured Replies

פורסם

שלום רב,

לפני מספר ימים רכשתי את המסך (האמת שאמא שלי רכשה אותו אבל לא משנה) CMV T39D 20" בחנות KSP ברעננה.

המסך עונה על צרכיה של אמי בצורה סבירה מאוד ואף מעבר לכך ואני מרוצה.

הבעיה- ישנו פיקסל שרוף בקצה העליון של המסך. הפיקסל אינו ממש מפריע, אך עם זאת, זה פיקסל שרוף על ההתחלה....

הפיקסל נראה שרוף רק בחלק מהצבעים (מה שאני חושב שנקרא "סאב-פיקסל" או משהו כזה).

האחריות של KSP מכסה בימינו גם פיקסל שרוף אחד ב 10 הימים שלאחר הרכישה (סוף סוף).

האם אתם יודעים אם זה כולל גם "סאב-פיקסל"?

(אין לי רצון להטריח את אמא שלי לחנות סתם, היא עובדת הרבה מאוד)

תודה :)

פורסם

תגיד לי, אתה יודע במקרה אם "אגד" יכבדו לי כרטיס חופשי-חודשי שנקרע קצת בחלק התחתון שלו?

שאלות על מדיניות של חנות שואלים בטלפון של החנות ולא בפורום באינטרנט. :kopfpatsch:

פורסם
  • מחבר

כן, הם יכבדו אותו.

אם יש פה מישהו שיודע - אשמח לתשובה.

אם אין לכם משהו חכם להגיד- פשוט אל תגידו.

תודה.

פורסם

שאני קניתי את המסך שלי 971P ובדקנו בחנות היה פיקסל שרוף והם החליפו למסך חדש.

תלך לחנות נראה לי שיחליפו לך.

פורסם

כשאני קניתי מסך דומה (רק 22") בשביל אחי, הם אמרו לי שעד השבוע הראשון הם יחליפו, אח"כ כבר לא נראה לי.

ובאמת נשרף פיקסל על היום השני, והם החליפו מיד.

אחרי שבוע- 10 ימים, אני כבר לא בטוח, תצטרך לשאול כנראה.

פורסם
  • מחבר

כתבתי: "בעשרה הימים שלאחר הרכישה".

תודה.

פורסם
  • מחבר

החליפו בלי בעיה. :xyxthumbs:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים