פורסם 2007 בנובמבר 518 שנים שלום רב, לפני מספר ימים רכשתי את המסך (האמת שאמא שלי רכשה אותו אבל לא משנה) CMV T39D 20" בחנות KSP ברעננה. המסך עונה על צרכיה של אמי בצורה סבירה מאוד ואף מעבר לכך ואני מרוצה. הבעיה- ישנו פיקסל שרוף בקצה העליון של המסך. הפיקסל אינו ממש מפריע, אך עם זאת, זה פיקסל שרוף על ההתחלה.... הפיקסל נראה שרוף רק בחלק מהצבעים (מה שאני חושב שנקרא "סאב-פיקסל" או משהו כזה). האחריות של KSP מכסה בימינו גם פיקסל שרוף אחד ב 10 הימים שלאחר הרכישה (סוף סוף). האם אתם יודעים אם זה כולל גם "סאב-פיקסל"? (אין לי רצון להטריח את אמא שלי לחנות סתם, היא עובדת הרבה מאוד) תודה
פורסם 2007 בנובמבר 618 שנים תגיד לי, אתה יודע במקרה אם "אגד" יכבדו לי כרטיס חופשי-חודשי שנקרע קצת בחלק התחתון שלו? שאלות על מדיניות של חנות שואלים בטלפון של החנות ולא בפורום באינטרנט.
פורסם 2007 בנובמבר 618 שנים מחבר כן, הם יכבדו אותו.אם יש פה מישהו שיודע - אשמח לתשובה.אם אין לכם משהו חכם להגיד- פשוט אל תגידו.תודה.
פורסם 2007 בנובמבר 618 שנים שאני קניתי את המסך שלי 971P ובדקנו בחנות היה פיקסל שרוף והם החליפו למסך חדש.תלך לחנות נראה לי שיחליפו לך.
פורסם 2007 בנובמבר 618 שנים כשאני קניתי מסך דומה (רק 22") בשביל אחי, הם אמרו לי שעד השבוע הראשון הם יחליפו, אח"כ כבר לא נראה לי.ובאמת נשרף פיקסל על היום השני, והם החליפו מיד.אחרי שבוע- 10 ימים, אני כבר לא בטוח, תצטרך לשאול כנראה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.