עבור לתוכן

מעוניין לקנות הגברה לרכב, האם הנתונים טובים? (מעוניין בהמצלצות)

Featured Replies

פורסם

Pioneer DEH2950MP - רדיו דיסק

קומפוננטו6.5ואינטשוMorelוPULSE 6ו - רמקולים קדמיים

זוג רמקוליםו6x9ואינטשוJBLוCS3196ו -אחוריים

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=491825

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=23401

http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=417684

מדובר בתקציב 2000 שח.

אני שומע מוזיקה לא מהכבדים רוצה לשמוע איכותי וגבוהה. התענינתי במגבר אבל כרגע החלטתי להשקיע בשאר אולי בשלב מאוחר יותר לצרף מגבר.

מה אתם חושבים על המפרט?

האם כדאי לשנות משהו?

אם מישהו מכיר את הדגמים..

פורסם

זוג רמקוליםו6x9ואינטשוJBLוCS3196ו -אחוריים

יש לי אותם ברכב מאורחה ללא מגבר (עדיין) עם רדיודיסק של JVC 24BIT

ואני חייב לציין שאלה רמקולים נהדרים בעלי איכות צליל מרשימה, אודיו נקי וחלק עד לפרטים הקטנים!!!

בחירה נבונה ידידי :xyxthumbs:

פורסם

+1

גם שאר הרכיבים הם בחירה נבונה..

מגבר יכול לבוא יותר מאוחר.

פורסם

לפי מה שקראתי בימים האחרונים המקצוענים טוענים שהאחוריים מיותרים לגמרי, עדיף להשקיע בקומפוננט מצויינים, וסאב עם מגבר.

פורסם

תוותר על האחוריים,אתה שומע בסטריאו,זה 2 ערוצים,ימין ושמאל.

זה לא סראונד.

תשקיע יותר בHU(רדיודיסק) כי זה דבר חשוב,עם לפחות 2 יציאות למגברים,אופציה לשדרוג עתידי.

קומפוננט מעולים,אבל תזכור דבר אחד,לא קונים קומפוננט בלי לשמוע אותם לפני.

פורסם

עדיף שתתייעץ עם החברה המנוסים בקארס פורום:

www.carsforum.co.il

תקבל שם תשובות מספקות מחברה מנוסים.

פורסם

קדמיים אחלה של רמקולים. לי יש אותם (עם הגברה) והם מצוינים. בלי הגברה הם דיי בזבוז, אבל זה החלטה שלך.

HU אין סיבה להשתגע. לי יש Alpine 9830 שהוא מכשיר מאוד איכותי. ואני אגיד את האמת, אם לא הייתי מקבל אותו בכמה ששילמתי עליו (משמעותית פחות ממחיר השוק שלו בזמנו) לא הייתי משקיע כל כך הרבה. לפניו היה לי Premier760 של פיוניר שנגנב עם האוטו. המכשיר האלה באותה הרמה בערך, וזה פשוט טמטום לשים דברים כאלה באוטו. עם אקוסטיקה נוראית, רמקולים שביחד עולים 1000 שקל, והגברה שעולה לא יותר, אין טעם להשקיע סכומים מטורפים ברכיב שהיעוד היחיד שלו הוא לבצע קריאה של מידע דיגיטלי והמרה שלו לאנאלוגי. זה משהו שאפשר במחיר אפסי לעשות בצורה סבירה פלוס.

לדעתי החלוקה שלך נכונה. אני אישית משתמש באחוריים 6X9 של Morel Pulse, אבל זה רק בגלל העדפה שלי לצליל דומה במידת הניתן בין הרמקולים.

בנוגע לחלוקה של עם סאב או בלי סאב. כל עוד אתה לא משוגע על באסים (לא בהכרח איכותיים) אין שום סיבה לשים סאב ברכב. בטח שלא בתקציב כזה. שמעתי מספיק מערכות ברכב עם סאב. היחידה שבא זה נשמע טוב עולה לדעתי יותר מהרכב שלך (אני מדבר איתך על מערכת של מעל 20000 שקל ברכב עם איטומים). בכל שאר המיקרים, מדובר על פוזה נטו. זה תופס את המטען, זה נשמע זוועה, וזה הופך את המוזיקה לשיחזור של חופי נורמאנדי ביום השישי ליוני 44 (או במילים אחרות, שומעים רק בומים).

אצלי ברכב שמעו לא מעט אנשים, חלקם גם חולים על באס. אף אחד לא התלונן על מחסור בבאס. במקרה הכי גרוע, תמיד אפשר לחתוך את האחוריים בתדר כלשהו ואז תקבל מהם רק באס. אני פעם עשיתי את זה, וזה שיחזר באס בצורה שלא הייתה מביישת גם סאב של 10" ממוצע שתקוע במטען. אבל הרמקולים האלה תופסים הרבה פחות מקום מאשר סאב. אני יכול בלחיצת כפתור לשנות את התדרים שמשחזרים האחוריים ואז לבחור האם הם מתגברים רק את הבאס, או עובדים על כל הסקאלה. מה גם שאתה צריך לזכור שרכב בסופו של דבר הוא קופסת שימורים של מטר על מטר. בקופסה שכזו, תדרים נמוכים שיועברו בצורה טובה הם משהו כמעט בלתי אפשרי. בטח שלא ברכב שלא עבר טיפולים מתאימים. אם אתה מחפש לשמוע בומים וטראנסים ולתת בראש לכל השכונה (וברכב אני מניח שזה משהו דיי לגיטימי) אז שים סאב. אם חשוב לך שישמעו נורמאלי גם מאחורה, ושיישאר לך מקום במטען להחביא גופות (או קניות מהסופר), שים אחוריים במקום סאב. זה תלוי אך ורק בך. בשני המיקרים לדעתי אתה תהייה מרוצה. אלא אם כן תשים סאב גרוע שיכוון בצורה לא טובה, ואז זה יהיה אסון ויהיו לך כאבי ראש תוך כמה דקות של האזנה למוזיקה.

Anatoli.

פורסם
  • מחבר

קודם כל תודה רבה על כל התגובות!

הופתעתיי מכמות התגובות לטובה!

בקשר למה שנאמר בקטע של אין צורך באחוריים אני לא ממש מבין למה לא לשים זה ששומעים סטריו לא אומר שלא שומעים מהאחוריים..

מגבר אין לי תקציב כרגע סאב בטח שלא ואני גם לא רוצה סאב

אני רוצה לשמוע מוזיקה בכיף לא לרעוד עם כל האוטו, אני שומע האוס וטראנס בין היתר אבל באסים איכותיים ונקיים יספיקו לי לא מחפש לעשות פוזות על חצי עולם.

המורל פלוס הקדמיים לא שמעתי רק שמעתי המלצות עליהם.

אני יודע שבמקום שבחרתי להרכיב בו אין להם כרגע את המורל יש להם במלאי רק רמקולים של פיוניר. גם את הJBL ה6/9 האחוריים אין להם...

אשמח להמלצה בתקציב שכתבתי לרמקולים קדמיים ואחוריים של פיוניר והאם לקנות את הקומפקט שכתבתי למעלה או אחד יותר מתקדם? ביחס לקניית הרמקולים כדי לא לחרוג מהתקציב.

האם אתם ממליצים לקנות בכל זאת את הרמקולים מהאינטרנט לדוגמא ורק להגיע להרכבה במקום שרציתי להתקין? ואם כן איזה דגמים לקחת..

תודה על כל התגובות!

ושבת שלום..

פורסם

איזה מקום בחרת? יש לא מעט מתקינים אתה לא חייב להינעל על מישהו.

מאיזה אזור אתה בארץ כדי שאני אוכל להמליץ לך.

עדיף לקנות באותו מקום כי בדרך כלל זה יוצא יותר זול הכל ביחד.

בקשר לפיוניר - תתרחק, רמקולים גרועים, רק הסדרה הצהובה היא טובה.

אתה רוצה באמת אחוריים אחושילינג? ;D

http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=370998

בוא נגיד כאלה 6X9 איכותיים לא שמעתי ויש להם באס שלא יבייש סאב וופר קטן.

עריכה: תפרט גם על הדגם JVC שיש לך. לי יש אחד מסדרת KDG ואני מרוצה מאוד ממנו.

בקשר למקום להתקנה, אם אתה במרכז לתומר חסון במושב רינתיה ליד פ"ת יש את רוב הרכיבים שהוזכרו בדיון.

פורסם

בנוגע לחלוקה של עם סאב או בלי סאב. כל עוד אתה לא משוגע על באסים (לא בהכרח איכותיים) אין שום סיבה לשים סאב ברכב. בטח שלא בתקציב כזה. שמעתי מספיק מערכות ברכב עם סאב. היחידה שבא זה נשמע טוב עולה לדעתי יותר מהרכב שלך (אני מדבר איתך על מערכת של מעל 20000 שקל ברכב עם איטומים). בכל שאר המיקרים, מדובר על פוזה נטו. זה תופס את המטען, זה נשמע זוועה, וזה הופך את המוזיקה לשיחזור של חופי נורמאנדי ביום השישי ליוני 44 (או במילים אחרות, שומעים רק בומים).

חולק עליך.

6X9 בחיים,ואני מדגיש בחיים תרצה או לא,לא יתנו אותו אפקט של סאבוופר.

סאבים יורדים לתדרים נמוכים ש6X9 בחיים לא יצליחו לרדת,והאפקט של הבאס הוא שונה.

וכנראה ששמעת מערכות SPL,שהפוואנטה שלהם זה בומים,או שפשוט הסאב היה גרוע,או שלא כוון היטב.

יש גם אנשים עם מערכות SQ (סאוונד קווליטי) כמוני,שהבאס לא גונב את ההצגה מהבמה הקידמית,אלא משתלב בהרמוניה.

וזה ממש לא רכב שהושקע בו המון,הסאב שנחשב לאחד הטובים במחיר שלו,רק 1000 שקל,שרמקולי 6X9 טובים עולים 500 שקל,לא שווה להשקיע עוד 500 ולקבל עולם אחר של צלילים?

לא חסר גם סאבים טובים במחיר של 700 שקל.

תופס את תא המטען?

יש לי דהייטסו שרייד,רכב מאוד קטן,ועם סאב 12 אינצ' בתיבה אטומה והיא קטנה(20 ליטר) ואם אני רוצה אני יכול להכניס שם קניות בכיף.

יש גם סאבים שהם יותר קטנים 10 אינצ' 8 אינצ' וכו'

פורסם

תחלוק עליי כמה שאתה רוצה. זה לא משנה את העובדה שמה שאמרתי נכון. כנראה שפשוט יש לנו סטנדרטים אחרים. אני לא אומר שאתה לא יודע מזה איכות, כי אני ממש לא מכיר אותך ולא יכול להגיד שום דבר שכזה. אבל תהייה בטוח שהסטנדרטים שלי גבוהים בהרבה מהממוצע. וכמו שאמרתי, המערכת היחידה ששמעתי עד עכשיו שבא היה סאב שעשה עבודה טובה כללה סט 3-WAY היקר ביותר של Hertz וגם את הסאב האיכותי ביותר של אותה החברה. כמובן שה-HU והמגברים היו בהתאם, וכל הרכב ללא יוצא מן הכלל עבר אטימה בכדי לעצור רעשים מבחוץ, ולהפחית רזוננסים פנימיים. גם ההתקנה שם הייתה הרבה יותר טובה ממה שעושים במערכת הבסיסיות של 5-6 אלף. מדובר שם על התקנה עם מדידות SPL אקטיביות לכל אלמנט כדי לעשות התאמה נכונה, מדידה פאזה לכיוון של הסאב בהתאם, ועוד לא מעט דברים שלא תראה בשום מערכת אחרת.

סאב שיישמע סביר יעלה לו מינימום 1500 שקל. הסיבה היא שצריך סאב, תיבה, ומגבר. גם אז, הוא יישמע אך ורק סביר. עם תקציב של 2000 שקל זה יהיה טמטום להשקיע בסאב. מעבר לזה, זה שאתה מסתדר עם מטען בגודל אפסי לא אומר שסאב לא תופס חצי מטען. אני עם סיוויק שיש לה מטען גדול יותר משלך, וגם עכשיו כשכל מה שיש לי שם זה שני מגברים שמוברגים למושב האחורי, כל פעם שאני חוזר מקניות/מעביר דברים ברכב (שזה אומר לפחות פעם בשבוע) אני אומר לעצמי שלא הייתי מתנגד לקצת יותר מקום. גם בשביל הקניות.

מעבר לזה, תהייה בטוח ששום מערכת ששמעתי לא הייתה SPL. SPL זה מושג של ערסים קטנים שרוצים לעשות פוזה. אני לא מכיר אנשים כאלה. כל האנשים שאני מכיר מחפשים אך ורק איכות במערכת שלהם. אם זה יוכל להגיע לעוצמות גבוהות, סבבה. אם לא, זה בכלל לא משנה להם. אבל מה לעשות, סאב שיעשה עבודה טובה בסטריאו, זה עסק יקר מאוד.

6X9 בחיים,ואני מדגיש בחיים תרצה או לא,לא יתנו אותו אפקט של סאבוופר.

סאבים יורדים לתדרים נמוכים ש6X9 בחיים לא יצליחו לרדת,והאפקט של הבאס הוא שונה.

כמו שאמרתי, רכב הוא קופסת שימורים של מטר על מטר. רמקולים 6X9 שכוונו לבאס בלבד, יוכלו לתת לך שם תגובה יפה מאוד החל מתדר של 35הרץ ואולי אפילו פחות בלי הרבה בעיות. תהייה בטוח שבמוזיקה לא קיים כלום מתחת לזה. באוטו, כל תדר מתחת לזה יגרום לחלונות לרעוד, ולפלסטיקה לחרחר פשוט כי זה תדר עם יותר מדיי כח. מעבר לזה, עם אורכי הגל של התדרים האלה, ברכב אתה בכלל לא יכול לשחזר אותם. אתה אולי תרגיש רעידות לא קשורות בגלל הסאב, אבל זה לא יהיה באס אמיתי. אז אני כן מסכים איתך שסאב גדול ואיכותי יידע לעשות באס טוב יותר מ-6X9, זה בטוח, עם פיסיקה לא מתווכחים . אבל זה לא יעלה 1000 שקל, זה יעלה יותר. וגם אז זה ידרוש עוד הרבה השקעה בתיבה טובה, כיוון טוב, מדידה פאזות וכו', וזו השקעה של עוד מעל 1000 שקל רק על זה. זה כמו הילדים הקטנים שעושים בניות מפייבר גלאס בשביל סאב וופר. כאילו מה?! אתה חושבים שזה לגו?! בואו תעשו תיבה מפלסטלינה וזהו. פיברגלאס הוא חומר אקוסטי מטומטם, הוא גם חומר לא חזק מספיק בשביל להחזיק אלמנט שעושה משהו מתחת לאיזור ה-1000הרץ. הוא פשוט ייכנס לרזוננסים פנימיים, ויגרור גם תגובה לא טובה של האלמנט עצמו. אני כבר לא מדבר על האפקט שנוצר בתוך הפיבר גלאס של פאזה הפוכה, ומן הסתם בגלל שהפיברגלאס לא מסוגל לעצור את זה, מקבלים את כל זה לאוזן.

ד"א, esJ, ממה שאני יודע, Tempo הסט החדש יותר בחלק מהמקומות קיים במלאי, כאשר הפולס לא קיים. למרות המחיר המעט גבוה יותר, והגיל הצעיר יותר. אל תתפתה. הפולס הוא סט טוב יותר.

Anatoli.

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

אוקי, קצת באיחור אבל

לפי מה שניתן ל הבין הבחירה שלי נכונה

בגלל שאין את הדגמים הנל שבחרתי במקום שרציתי להרכיב אני חושב להזמין מהאינטנרט את 3 הדברים ולגשת רק להרכבה...מעשה נכון?

והינה המפרט הסופי

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=491825

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=23401

http://www1.zap.co.il/model.asp?model_id=417684

תגובות אחרונות ?

תודה על הכל חברים!!!

פורסם
  • מחבר

מישהו?

:x

פורסם

לך על זה. תחזור לתת רשמים :)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים