עבור לתוכן

חדש פה, כמה עיצובים שלי בפוטושופ

Featured Replies

פורסם

שלום, שמי אוריאל ואני חדש פה בפורום.

אני עוסק בפוטושופ כתחביב ואציתי לשתף אותכם בכמה מהעיצובים שלי.

אשמח לתגובות :hi:

[attachment deleted by admin]

פורסם

ברוך הבא :hi:

תמונות נחמדות (כניסה טובה לפורום), אבל יש כמה דברים שאני חייב להעיר לגבי כל תמונה:

1. קודם כל, אני חולה על שר הטבעות (The Eye of Mordor) ;D, אבל דווקא את התמונה הזו הכי פחות אהבתי מכמה סיבות:

- קודם כל, יכול להיות שהמסך שלך לא נותן אבחנה טובה מספיק בגוונים כהים ולכן לא שמת לב, אבל חלק מהעיגול של האישון בעין גולש לתוך הריסים העליוניים ומתעוות. כנראה זה חלק מתהליך העיבוד וה blending, אבל התוצאה די מפריעה. (אם זה מכוון אז אני לא מבין מה המטרה, זה לא נראה מתאים בכלל).

- שנית, חבל לי מאוד שהשתמשת ב burn באיזור של הריסים והגבה. זה בולט מדי, הצבעים שרופים והכי גרוע - איבדת פרטים עדינים בשערות של הריסים העליוניים בחלק השמאלי שלהם (וזה ברור מאוד בהשוואה למקור, שם רואים הפרדה ברורה יותר בשערות של הריסים)

יש בעייתיות נפוצה מאוד בקרב חובבי פוטושופ בשימוש שגוי של dodge ושל burn. צריך לדעת טוב מאוד מתי להשתמש בהם, ואם אפשר פשוט להימנע מהם ולהשיג את האפקט הרצוי באופן יותר ידני.

- שלישית, צבע העור אחיד מדי ולא חי. האיזורים של האף, וההתחברות שלו עם הגבות ועם הלחיים צריכים להיות בגוון טיפה ורדרד / אדמדם יותר.

- רביעית, וזה מה שבאמת הציק לי - האפקט של האש. זה נראה יותר מדי כמו אפקט מולבש ולא מושקע, במיוחד בגלל שהלהבות מסתיימות בקו גובה אחיד, חלק מהלהבות בבירור חוזרות על עצמן, ויש איזורים בהם הרווייה של הצבעים יורדת בדראסטיות. כאן צריך הרבה יותר עבודה.

2. התמונה הכי מעניינת לדעתי. עשירה בפרטים אבל לא עמוסה מדי (והפרפר ממש טוב). גם כאן יש לי כמה הערות:

- קודם כל, לי אישית זה מציק שהתמונה כ"כ ירוקה / צהובה. לדעתי זה יוסיף אם תאזן את הצבעים עם הלבשת גוון עדין של כתום ב color balance.

- שנית, יש פקשוש קטן עם היד של הבחורה. כנראה התרגום של קוי המתאר מהתמונה שלקחת לא היה מושלם, כי היד נראית קצת רחבה מדי יחסית לתנוחה שלה. (החלק של הזרת והקצה השמאלי צריך להיות צר יותר. הבעיה היא שהקו שתוחם את החלק הזה הוא ירוק במקום שיהיה שחור כמו שאר קו המתאר של היד, וזה נותן אשליה כאילו היד עצמה רחבה יותר)

- שלישית, בתמונות כאלה אתה צריך להחליט אם ללכת על המראה ה"וקטורי" או הלא וקטורי (ציורי), וללכת עם זה עד הסוף. לדוגמא, החלק של הבחורה לא "נקי" ומאובחן טוב כמו העלים והענפים שנראים וקטוריים (חוץ מהפקשושים הקטנטנים של anti aliasing), ומעברי הצבע באותו חלק (שהם יותר ציוריים, לא נקיים וחלקים) לא עומדים בקנה אחד עם מעבר הצבע הנקי והחלק של הרקע. צריך להחליט - או שהכל נקי וחלק כמו אומנות וקטורית, או שהכל ציורי.

עריכה: הערה נוספת ששכחתי - הבחורה עצמה חתוכה בגבול השמאלי של התמונה, וזו בעייה של קומפוזיציה. אם לא היית חותך אותה ומזיז אותה טיפה ימינה, התוצאה היתה נראית טובה יותר. כמו שזה עכשיו, מוקד התמונה לא ברור. בעריכות כאלה, כשאתה אוסף אלמנטים ממקורות שונים ומאחד אותם, צריך למקם את האובייקטים באופן שיתן הרגשה ברורה יותר לגבי נקודת ההתמקדות של הצופה.

3. עריכה בהחלט מעניינת. אבל יש כמה "באגים" קטנים:

- הכיתוב של you & me 4 ever לא מתלבש טוב יחסית לפרספקטיבה. הוא נראה קצת יותר מיושר לכיוון של הצופה במקום לכיוון של המשטח של החוף.

- הפקשוש הכי בולט (אולי התכוונת לכך או שפשוט שמת לב בעצמך) הוא הגוון החום והבהיר בחלק המוצלל של הסלע באמצע התמונה. כנראה משהו במשחקי ה levels או ה curves לא עבד טוב, החלק הזה בהיר מדי (גם אם לא הייתי רואה את המקור הוא היה נראה לי בהיר מדי) יחסית לשאר ההצללות בתמונה, והגוון שלו פשוט לא מתאים (נתת יותר מדי saturation?)

אתה צריך לדבוק בקונטראסט המקורי של התמונה. אני מבין את הרצון לחשוף יותר פרטים בטקסטורה של הסלע, אבל צריך להימנע מהבהרת יתר, ולהקפיד על רמת הכהות הכללית.

- הדבר הכי חשוב: חלקי התמונה השונים לאחר העריכה נראים מופרדים מדי זה מזה באופן לא טבעי, בגלל הצביעה. זה נגרם כתוצאה מטעות נפוצה מאוד, והיא שרוב האנשים לא לוקחים בחשבון שצבעים של עצמים במרחב משתקפים אחד של השני (לא משנה מאיזה חומר הם עשויים. השתקפות קיימת, אבל במידות שונות), והרקע והתאורה הכללית משתקפת על הכל.

במקרה שלך זה בולט מאוד - אין את הרמיזה הכחולה של המים על פני הצבעים של הסלעים (ולהיפך), אין רמיזה של גוון תאורה כלשהו מהשמש (אתה צריך להחליט על התאורה, כלומר מה השלב של היום בו הצילום נלקח) על פני החול או המים או הסלעים. כל האובייקטים אחידים מדי בגוונים שלהם (hue), ובטבע זה ממש לא נראה ככה.

4.

אחלה הסגנון, אבל משהו כאן חסר. קודם כל ההפרדה בין המריחות לבין התמונה עצמה לא ברורה מספיק, זה מבלבל. זה נובע מכך שלא נתת מספיק מרווח לחלק של המריחות מסביב לתמונה עצמה, אין להם מספיק נוכחות. החלק המצולם דומיננטי מדי יחסית למריחות המברשת, אז העין מתרכזת מאוד בצילום עצמו ופתאום "נתקלת" באיזורי המריחות מסביב.

והעובדה שהמצולמים עצמם (אתה ואירנה?) נראים חתוכים בקצוות ולא תחומים ע"י התמונה, מעצימה את האפקט הזה.

דבר שני, המריחה הלבנה בגבול השמאלי של התמונה שמסתירה את היד, מפריעה מאוד. במקום לשרת מטרה אסתטית היא רק מסתירה ומהווה כתם לבן שמפריע.

בקיצור, בסה"כ התחלה טובה מאוד. ההערות שנתתי הן טעויות נפוצות בעיקר.

ברוך הבא. :xyxthumbs:

פורסם
  • מחבר

ברוך הבא :hi:

תמונות נחמדות (כניסה טובה לפורום), אבל יש כמה דברים שאני חייב להעיר לגבי כל תמונה:

1. קודם כל, אני חולה על שר הטבעות (The Eye of Mordor) ;D, אבל דווקא את התמונה הזו הכי פחות אהבתי מכמה סיבות:

- קודם כל, יכול להיות שהמסך שלך לא נותן אבחנה טובה מספיק בגוונים כהים ולכן לא שמת לב, אבל חלק מהעיגול של האישון בעין גולש לתוך הריסים העליוניים ומתעוות. כנראה זה חלק מתהליך העיבוד וה blending, אבל התוצאה די מפריעה. (אם זה מכוון אז אני לא מבין מה המטרה, זה לא נראה מתאים בכלל).

- שנית, חבל לי מאוד שהשתמשת ב burn באיזור של הריסים והגבה. זה בולט מדי, הצבעים שרופים והכי גרוע - איבדת פרטים עדינים בשערות של הריסים העליוניים בחלק השמאלי שלהם (וזה ברור מאוד בהשוואה למקור, שם רואים הפרדה ברורה יותר בשערות של הריסים)

יש בעייתיות נפוצה מאוד בקרב חובבי פוטושופ בשימוש שגוי של dodge ושל burn. צריך לדעת טוב מאוד מתי להשתמש בהם, ואם אפשר פשוט להימנע מהם ולהשיג את האפקט הרצוי באופן יותר ידני.

- שלישית, צבע העור אחיד מדי ולא חי. האיזורים של האף, וההתחברות שלו עם הגבות ועם הלחיים צריכים להיות בגוון טיפה ורדרד / אדמדם יותר.

- רביעית, וזה מה שבאמת הציק לי - האפקט של האש. זה נראה יותר מדי כמו אפקט מולבש ולא מושקע, במיוחד בגלל שהלהבות מסתיימות בקו גובה אחיד, חלק מהלהבות בבירור חוזרות על עצמן, ויש איזורים בהם הרווייה של הצבעים יורדת בדראסטיות. כאן צריך הרבה יותר עבודה.

2. התמונה הכי מעניינת לדעתי. עשירה בפרטים אבל לא עמוסה מדי (והפרפר ממש טוב). גם כאן יש לי כמה הערות:

- קודם כל, לי אישית זה מציק שהתמונה כ"כ ירוקה / צהובה. לדעתי זה יוסיף אם תאזן את הצבעים עם הלבשת גוון עדין של כתום ב color balance.

- שנית, יש פקשוש קטן עם היד של הבחורה. כנראה התרגום של קוי המתאר מהתמונה שלקחת לא היה מושלם, כי היד נראית קצת רחבה מדי יחסית לתנוחה שלה. (החלק של הזרת והקצה השמאלי צריך להיות צר יותר. הבעיה היא שהקו שתוחם את החלק הזה הוא ירוק במקום שיהיה שחור כמו שאר קו המתאר של היד, וזה נותן אשליה כאילו היד עצמה רחבה יותר)

- שלישית, בתמונות כאלה אתה צריך להחליט אם ללכת על המראה ה"וקטורי" או הלא וקטורי (ציורי), וללכת עם זה עד הסוף. לדוגמא, החלק של הבחורה לא "נקי" ומאובחן טוב כמו העלים והענפים שנראים וקטוריים (חוץ מהפקשושים הקטנטנים של anti aliasing), ומעברי הצבע באותו חלק (שהם יותר ציוריים, לא נקיים וחלקים) לא עומדים בקנה אחד עם מעבר הצבע הנקי והחלק של הרקע. צריך להחליט - או שהכל נקי וחלק כמו אומנות וקטורית, או שהכל ציורי.

עריכה: הערה נוספת ששכחתי - הבחורה עצמה חתוכה בגבול השמאלי של התמונה, וזו בעייה של קומפוזיציה. אם לא היית חותך אותה ומזיז אותה טיפה ימינה, התוצאה היתה נראית טובה יותר. כמו שזה עכשיו, מוקד התמונה לא ברור. בעריכות כאלה, כשאתה אוסף אלמנטים ממקורות שונים ומאחד אותם, צריך למקם את האובייקטים באופן שיתן הרגשה ברורה יותר לגבי נקודת ההתמקדות של הצופה.

3. עריכה בהחלט מעניינת. אבל יש כמה "באגים" קטנים:

- הכיתוב של you & me 4 ever לא מתלבש טוב יחסית לפרספקטיבה. הוא נראה קצת יותר מיושר לכיוון של הצופה במקום לכיוון של המשטח של החוף.

- הפקשוש הכי בולט (אולי התכוונת לכך או שפשוט שמת לב בעצמך) הוא הגוון החום והבהיר בחלק המוצלל של הסלע באמצע התמונה. כנראה משהו במשחקי ה levels או ה curves לא עבד טוב, החלק הזה בהיר מדי (גם אם לא הייתי רואה את המקור הוא היה נראה לי בהיר מדי) יחסית לשאר ההצללות בתמונה, והגוון שלו פשוט לא מתאים (נתת יותר מדי saturation?)

אתה צריך לדבוק בקונטראסט המקורי של התמונה. אני מבין את הרצון לחשוף יותר פרטים בטקסטורה של הסלע, אבל צריך להימנע מהבהרת יתר, ולהקפיד על רמת הכהות הכללית.

- הדבר הכי חשוב: חלקי התמונה השונים לאחר העריכה נראים מופרדים מדי זה מזה באופן לא טבעי, בגלל הצביעה. זה נגרם כתוצאה מטעות נפוצה מאוד, והיא שרוב האנשים לא לוקחים בחשבון שצבעים של עצמים במרחב משתקפים אחד של השני (לא משנה מאיזה חומר הם עשויים. השתקפות קיימת, אבל במידות שונות), והרקע והתאורה הכללית משתקפת על הכל.

במקרה שלך זה בולט מאוד - אין את הרמיזה הכחולה של המים על פני הצבעים של הסלעים (ולהיפך), אין רמיזה של גוון תאורה כלשהו מהשמש (אתה צריך להחליט על התאורה, כלומר מה השלב של היום בו הצילום נלקח) על פני החול או המים או הסלעים. כל האובייקטים אחידים מדי בגוונים שלהם (hue), ובטבע זה ממש לא נראה ככה.

4.

אחלה הסגנון, אבל משהו כאן חסר. קודם כל ההפרדה בין המריחות לבין התמונה עצמה לא ברורה מספיק, זה מבלבל. זה נובע מכך שלא נתת מספיק מרווח לחלק של המריחות מסביב לתמונה עצמה, אין להם מספיק נוכחות. החלק המצולם דומיננטי מדי יחסית למריחות המברשת, אז העין מתרכזת מאוד בצילום עצמו ופתאום "נתקלת" באיזורי המריחות מסביב.

והעובדה שהמצולמים עצמם (אתה ואירנה?) נראים חתוכים בקצוות ולא תחומים ע"י התמונה, מעצימה את האפקט הזה.

דבר שני, המריחה הלבנה בגבול השמאלי של התמונה שמסתירה את היד, מפריעה מאוד. במקום לשרת מטרה אסתטית היא רק מסתירה ומהווה כתם לבן שמפריע.

בקיצור, בסה"כ התחלה טובה מאוד. ההערות שנתתי הן טעויות נפוצות בעיקר.

ברוך הבא. :xyxthumbs:

וואו, איזה תגובה מעמיקה!!! :yelclap:

סחטיין עלייך, אני שמח שנתת לי תגובה בונה כזאת ומקצועית! :D

אז אוקיי, אני אנסה להתייחס למה שאמרת:

1. אכן המסך שלי לא נותן אבחנה טובה מספיק בגוונים כהים, מה גם שאצלי הניגודיות נמוכה יחסית למסכים אחרים ככה שאולי אתה רואה את התמונה הזאת "שרופה".

לגבי האישון, באמת הוא גולש לריסים, אבל ככה זה האישון של העין של שר הטבעות, מאורכת כלפי מעלה ולדעתי שזה ממשיך כאילו חלק ממנו לא רואים לא ממש מפריע, ואם אני אקצר אותו זה כבר לא אותה עין בכלל, במילים אחרות זה נראה לי דווקא משתלב טוב :smile1:

לגבי הBURN, הצבעים שרופים כי כמו שאמרתי ניגודיות שלי במסך נמוכה, ואצלי זה יוצא בול.

הריסים באמת קצת אוחדו לי, שם באמת אני צריך להוריד טיפה מהBURN.

הלאה, צבע האור, צודק 100 אחוז, דורש עוד קצת עבודה.

אוקיי פה הגענו לקטע שהכי עבדתי עליו, האש, נכון צריך טיפה להגביהה ולהנמיך פה ושם, אבל באמת עבדתי עליו ממש הרבה, וזה אומר 80 אחוז מהזמן שעבדתי על התמונה, וזה הכי ריאליסטי שאפשר לעשות, זה הרי מברשות, ואין אלף כאלה כך שאתה חייב לחזור על כמה.

2. א.) לפעמים לא צריך להשתגע בצבעים ושתיים מספיקים בהחלט לדעתי.

ב.) את הציור עשיתי מהתמונה אמיתית דרך הפוטו, וניסיתי כמה שיותר להיות נאמן למקור אבל אין מה לעשות, הפילטרים האלה לא מושלמים לא משנה כמה תשחק איתם, מה שגורם לעיוותים ביד.

ג.) אכן מעברי הצבע דורשים שיפור

ד.) לא היה ניתן להזיז אותה ימינה יותר מכיוון שבתמונה המקורית היא חתוכה שם.

3. א.) כן, דורש השטחה קצת הכיתוב.

ב.) לא יודע, לי זה נראה דווקא מצויין :s05:

ג.) צודק, החכמתי מההערה :xyxthumbs:

4. מבלבל :s05: חחח יכול להיות. אנסה לעבוד עוד אצת על המריחות.

ולגבי המריחה בצד שמאלה מסתירה את היד, לא יודע, תנסה להסתכל שוב, היא נותנת לדעתי מין "שבירה כזאת" לתמונה, וזה נראה לי דווקא ממש מתאים.

תודה רבה רבה על התגובה המעמיקה הזאת, רואים שאתה מקצועי!

אשמח אם תביא לי לינק לעבודות שלך בפוטושופ או משהו כזה :hi:

אהה כן, ואשמח לעוד תגובות, במיוחד מלאות התייחסות כמו זו :)

פורסם
לגבי האישון, באמת הוא גולש לריסים, אבל ככה זה האישון של העין של שר הטבעות, מאורכת כלפי מעלה ולדעתי שזה ממשיך כאילו חלק ממנו לא רואים לא ממש מפריע, ואם אני אקצר אותו זה כבר לא אותה עין בכלל, במילים אחרות זה נראה לי דווקא משתלב טוב :smile1:

קודם כל הבהרה: מה שהתכוונתי שהפריע לי שגולש לריסים זה לא החלקים הצבועים ושרידי האש מהעין, אלא החלק האפור כהה בתוך האיזור השחור של הריסים, שממשיך את הצורה של המעגל של האישון (לא בטוח שהבנת את כוונתי). והתכוונתי שאת הקטע האפור-כהה הזה קשה לראות במסכים בעלי אבחנה ירודה של גוונים כהים (בלי קשר ל burn).

שנית, לגבי הטענה שזו כבר לא אותה עין - ברוב המקרים כשאתה שואל אלמנטים ממקורות אחרים לעבודה משלך, כל המטרה היא שהאלמנטים האלה יאבדו את עצמם ויקבלו משמעות חדשה, יוולדו מחדש בעבודה שלך. זה חלק מהתהליך האומנותי.

לגבי הBURN, הצבעים שרופים כי כמו שאמרתי ניגודיות שלי במסך נמוכה, ואצלי זה יוצא בול.

אני מאמין שבכל זאת, גם במסך שלך אתה יכול לשים לב לכך שהגוונים שמושפעים ע"י ה burn נעשים רוויים מדי (במקרה הזה אדומים מדי). זו אחת מתופעות ה"שריפה".

אוקיי פה הגענו לקטע שהכי עבדתי עליו, האש, נכון צריך טיפה להגביהה ולהנמיך פה ושם, אבל באמת עבדתי עליו ממש הרבה, וזה אומר 80 אחוז מהזמן שעבדתי על התמונה, וזה הכי ריאליסטי שאפשר לעשות, זה הרי מברשות, ואין אלף כאלה כך שאתה חייב לחזור על כמה.

השימוש במברשות זה מה שהגביל אותך למעשה, ורק הקשה עליך. התהליך שבחרת ליצור את האש הוא לא מומלץ. השימוש במברשת מוכנה שתדמה אפקט ריאליסטי לא צריך בכלל לבוא בהיקף כזה גדול, אלא בנגיעות קטנות (למשל אם זו היתה רק להבה אחת או שתיים). כשיש שימוש נרחב, אז ברור שהאפקט יתחיל לחזור על עצמו ולהיראות מלאכותי, זה בלתי נמנע (כנ"ל לגבי כל אפקט דומה). וכמובן שנדרשת המון עבודה כדי לנסות למנוע את המראה המלאכותי והחזרה, וברוב המכריע של המקרים זה פשוט לא עובד.

מה שהיית צריך לעשות זה תהליך אחר לגמרי: לקחת תמונת ייחוס מצולמת של אש אמיתית, שהלהבות שלה מתפרסת לאורך בדיוק באופן שרצית להשיג, ומהתמונה הזו לדגום את האש ע"י ה clone stamp אל תוך העבודה שלך. (ולאחר מכן לעבד את זה מבחינת צבעים כדי שיתאימו).

תזכור תמיד, כשאתה מנסה לשלב בתמונה אפקט ריאליסטי בהיקף גדול, אתה צריך לדגום אותו מהמציאות, כלומר מצילום שמכיל את האלמנט שאתה רוצה לשלב. כל דבר אחר פשוט לא ייראה משכנע מספיק.

. א.) לפעמים לא צריך להשתגע בצבעים ושתיים מספיקים בהחלט לדעתי.

לא התכוונתי להוסיף עוד צבע נוסף. התכוונתי לתת גוון טיפה כתמתם לכל הרקע ע"י Adjustments -> color balance.

ב.) את הציור עשיתי מהתמונה אמיתית דרך הפוטו, וניסיתי כמה שיותר להיות נאמן למקור אבל אין מה לעשות, הפילטרים האלה לא מושלמים לא משנה כמה תשחק איתם, מה שגורם לעיוותים ביד.

זה היה ברור לי. אבל אל תתן לזה להגביל אותך, שום דבר לא מונע ממך לתקן זאת באופן ידני.

ב.) לא יודע, לי זה נראה דווקא מצויין :s05:

אולי שוב בגלל הבדלים במסכים שלנו. אבל בכל מקרה אני מאמין שאתה יכול לראות שיחסית לתמונה המקורית, הסלע הרבה יותר בהיר, ולמעשה בהיר מדי יחסית לשאר האיזורים בתמונה שצריכים להיות מוצללים באותה מידה.

ולגבי המריחה בצד שמאלה מסתירה את היד, לא יודע, תנסה להסתכל שוב, היא נותנת לדעתי מין "שבירה כזאת" לתמונה, וזה נראה לי דווקא ממש מתאים.

קודם כל, העובדה שמדובר בצבע לבן אטום בהחלט גורמת לשבירה, אבל לי אישית השבירה הזו מפריעה כי זה אטום מדי ולבן מדי, חסר חיים. ומבחינת קומפוזיציה, בד"כ לא רצוי להפריע לזרימה של צורות שהמוח מנסה להשלים אוטומטית (במקרה הזה העיקול שנוצר ע"י הזרוע והיד של הבחור), אלא אם כן אתה מנסה להשיג אפקט דרמאטי.

תעשה את הדבר הבא: בצע Image -> Rotate Canvas -> Flip Canvas Horizontal. כעת אתה תראה את התמונה בהיפוך מראה, וזה גורם לכל החלקים שהמוח שלך השלים עבורך אוטומטית במהלך העבודה, לדרוש תרגום מחדש. כך בעצם אתה רואה את התמונה כאילו בפעם הראשונה.

כעת אתה יכול לבדוק באופן אובייקטיבי יותר איך התמונה שלך נראית לעיניים אחרות מבחינת ה"שבירה" וה"בלבול" שהזכרתי.

דרך אגב, היפוך מראה מומלץ לעשות תמיד. זה הרגל בריא מאוד ועוזר המון.

עריכה: דרך אגב, לא כ"כ רצוי לצטט תגובה חופרת כמו שלי כשהיא בפוסט ממש מעליך :)

פורסם
  • מחבר
קודם כל הבהרה: מה שהתכוונתי שהפריע לי שגולש לריסים זה לא החלקים הצבועים ושרידי האש מהעין, אלא החלק האפור כהה בתוך האיזור השחור של הריסים, שממשיך את הצורה של המעגל של האישון (לא בטוח שהבנת את כוונתי). והתכוונתי שאת הקטע האפור-כהה הזה קשה לראות במסכים בעלי אבחנה ירודה של גוונים כהים (בלי קשר ל burn).

עכשיו הבנתי אותך, המסך שלי הוא CRT די מעפן ואני לא רואה את הקטע האפור הזה, ובאמת שראיתי את התמונה אצל חבר שמתי לב שרואים את זה אצלו, אני אתקן, לא בעיה.

אני מאמין שבכל זאת, גם במסך שלך אתה יכול לשים לב לכך שהגוונים שמושפעים ע"י ה burn נעשים רוויים מדי (במקרה הזה אדומים מדי). זו אחת מתופעות ה"שריפה".

אדומים מידיי? הם פחות אדומים מהתמונה המקורית, ושוב כנראה גם בגלל הניגודיות הנמוכה שלי במסך (אללה אני חייב דחוף להחליף את המסך המעפן הזה...)

מה שהיית צריך לעשות זה תהליך אחר לגמרי: לקחת תמונת ייחוס מצולמת של אש אמיתית, שהלהבות שלה מתפרסת לאורך בדיוק באופן שרצית להשיג, ומהתמונה הזו לדגום את האש ע"י ה clone stamp אל תוך העבודה שלך.

אז איפה כל האומנות פה? המטרה שלי היא כמה שפחות להשתמש בדברים מוכנים וליצור בעצמי. וזה גם הכי כיף!

אנשים על תהיו יבשים, תנו תגובה! אשמח לגובה מכל סוג, בעיקר בונה! :)

פורסם

אדומים מידיי? הם פחות אדומים מהתמונה המקורית, ושוב כנראה גם בגלל הניגודיות הנמוכה שלי במסך (אללה אני חייב דחוף להחליף את המסך המעפן הזה...)

התכוונתי לגווני העור. במקור זה שחור לבן(אלא אם כן הפכת את תמונת הפנים לשחור לבן). התכוונתי לאזורים כמו הגבה, קצת מעל המפגש עם הריסים, והגבולות של הריסים עצמם (או יותר נכון, ההצללות שלהם).

אז איפה כל האומנות פה? המטרה שלי היא כמה שפחות להשתמש בדברים מוכנים וליצור בעצמי. וזה גם הכי כיף!

כמובן ששום דבר לא מונע ממך לשלב את אותם הדברים המוכנים באופן ייחודי, כך שהתוצאה שונה לגמרי. להזכירך מה שאמרתי קודם - דברים שאתה משלב בעבודה שלך צריכים להיוולד מחדש, כחלק מהתהליך הזה. פה האומנות.

כל עוד אין שימוש בפילטרים ליצירת אפקטים ריאליסטיים משכנעים (דבר שדורש מיומנות גבוהה מאוד), ככה זה עובד מבחינת עריכת תמונה ועיצוב - שאילת אלמנטים ממקורות אחרים והשילוב שלהם יחד. האומנות כאן היא מה אתה עושה עם אותם מקורות, איך אתה מעבד אותם בפני עצמם וגם ביחס לחלקים האחרים בעבודה שלך, איך אתה משלב אותם מבחינת קומפוזיציה וכו'.

דרך אגב, גם העין האדומה לקוחה ממקור מוכן.. אם המטרה שלך לא היתה מחווה ישירה לשר הטבעות (אני לא בטוח לגבי זה), אז גם את האפקט הזה יכלת לנסות ליצור בעצמך.

כמובן שאם אתה מעדיף ליצור דברים בעצמך, אז by all means, לך על זה. אבל כמו שאמרתי קודם - כשמדובר במשהו ריאליסטי בהיקף גדול, מברשות זו לא הדרך. אי אפשר להימנע מהמראה המלאכותי והחוזר על עצמו. כדי ליצור אפקטים ריאליסטיים בעצמך אתה צריך להשתמש בפילטרים, וכדי להגיע לתוצאה משכנעת דרושה מיומנות גבוהה. מאחר והנחתי שאתה ברמת מתחיל, המלצתי לך על הדרך היעילה ביותר לדעתי.

פורסם
  • מחבר
מאחר והנחתי שאתה ברמת מתחיל, המלצתי לך על הדרך היעילה ביותר לדעתי.

שמע עם כל הכבוד לזה שאני רואה לפי התגובות שלך שאתה מקצועי, עבודות כאלה הם ממש לא רמה של מתחיל.

אני לא לוקח ללב או משהו, אבל שים לב לרמת העבודה. אומנם אני עוסק בכך כתחביב, אך מזה זמן...

הנה שיפרתי את התמונה

- אין את המשך העין האפור שאתה מבחין בו במסך שלך.

- סידרתי את הלהבות שחוזרות על עצמן.

- סידרתי את הגבהים של האש שיראה יותר ריאליסטי.

- שיפרתי את צבעי האש.

- שיפרתי והכהתי את צבע הפנים.

התמונה שמורה בקטן יותר שיהיה קל יותר לראות וככה לתפוס את כל התמונה ביחד במקום להתמקד בנקודות מסוימות סתם...

SerpentMage, יש לך אתר או משהו של עיצובים שלך? אשמח לראות... :cool2:

[attachment deleted by admin]

פורסם

אכן נראה יותר טוב. רק חבל לי שטישטשת את הגבול השמאלי של הראש והאוזן. בגדול יש שיפור מבחינת הצבעים, כי הניגודיות שהוספת נותנת את התחושה הדרמאטית שהיתה חסרה קודם.

האקראיות שנתת לאש באמת מוסיפה. בהחלט שיפור. (יש שם כמה איזורים שעדיין מציקים לי, אבל זה פחות באשמתך ויותר בגלל הקושי שנובע מהשימוש במברשות).

לגבי אתר עם עבודות - אין לי כרגע, אני צריך לסיים להכין קודם את הפורטפוליו שלי, וזה בלתי אפשרי עם כל הלימודים ושאר הדברים שיש לי על הראש עכשיו.

פרסמתי כאן בפורום כמה עבודות קטנות, אתה יכול לראות בעמוד או שניים הקודמים (הן כמובן רחוקות מהסטנדארט שאני מציב לעצמי בפורטפוליו שאני מתכוון להכין, ויש שם רק ציורים).

פורסם
  • מחבר

טשטשתי את האוזן וכל החלק השמאלי בגלל התמונה עצמה

האיכות שלה לא ממש טובה וכתוצאה מהוספת הצבעים והשינויים ב LEVELS נוצרים שם כל מיני "פאקים".

אז טשטשתי, עדיף ככה בהרבה...

פורסם

אוקיי, סלחתי לך על הטשטוש.

בינתיים אני מקדיש לך פרח ;D

[attachment deleted by admin]

פורסם
  • מחבר

אוקיי, סלחתי לך על הטשטוש.

בינתיים אני מקדיש לך פרח ;D

:smile1:

לא הצלחתי למצוא עבודות שפירסמת פה בפורום. לא ממש מסתדר עם ה"חיפוש" הדפוק הזה.

מה זה, איזה יבשים פה, אין תגובות?

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים