כמה כיף לחזור לפה! יאללה אני קונה דל 24"! - עמוד 2 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כמה כיף לחזור לפה! יאללה אני קונה דל 24"!


crazyfunk

Recommended Posts

בקיצור ביאסתם לי סופית את הצורה... :kopfpatsch:

אני אצתרך לחשוב ברצינות אם ללכת על ה24" "ולהסתכן"

או ללכת על 2007FP נוסף - ללכת על בטוח...

בכל מקרה תודה רבה על האינפורמציה... זה היה חשוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני עורך,

כפי שציינתי בהתחלה, גיסי - שגם עובד בתחום התרשם מאוד מהמסך ורצה לרכוש אותו ממני.

חשבתי שבאותה הזדמנות אוכל להשתדרג.. אמכור לו את המסך אוסיף כמה שקלים ואשתדרג למסך 24"

חשבתי שהדגם 24" הוא באותה האיכות הנפללאה של ה2007FP רק גדול יותר ורחב.

אבל עכשיו מסתבר שהוא בעל פאנל נחות ומציג פחות טוב בזוויות.. (חשבתי גם להשתמש פה אולי לצפייה בתכני מולטימדיה - וסרטים.. זה יהיה מבאס אם אהיה חייב להיות ממש מולו, ועוד אנשים שיצפו איתי יראו תמונה פחות טובה...

ממש חבל... :nixweiss:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בוא נשים דברים בפרופורציה (למרות שניסיתי להיזהר בדבריי): ה 24" הוא מסך מעולה, ורואים שהוא ממשפחת מסכי שכל כך אוהבים כאן בפורום. אין ספק שהוא אחיו הכמעט תאום של ה 2007. אבל, ואני מדגיש, זה אבל קטן: יש ירידה בחווית השימוש, אם בגלל זויות צפייה שלפעמים מבאסות (רוב הזמן הכל בסדר), ואם בגלל חוויית צבע אחרת (שאולי תיפתר אם תכייל באופן מקצועי. קשה לי להאמין.)

לגבי המשלוח, אני פשוט יודע מה זה עוד כמה שבועות אצל יעקב. והמבין יבין. אגב, כששוחחתי עם יעקב לפני כשבוע על החפלת המסך שלי, הוא אמר שגם אם היה רוצה להחליף, אין לו מושג כלל מתי יהיה המשלוח הבא שלו. למה אתה מתעקש לרכוש אצלו? חפש את המסך במקומות אחרים. אני מאמין שלא תהיה לך בעיה למצוא אותו. דע לך שאני בדרך כלל אדם שאחריות לא מעניינת אותו ברכישת מוצרי חשמל. אחת הסיבות היא שאני דואג לקנות מוצרים איכותיים שלא דורשים טיפול ואחריות. אבל דע שלמרות איכותם של מסכי המדוברים, הם אכן דורשים אחריוצ כפי שאתה מבין (נתקבלתי ב 4 מסכי כאלה בחיי וארבעתם הכילו פיקסל שרוף). יעקב דואג להסביר באופן ברור מאוד שאם אין לו מסכים, אין לו מה לעשות אם אתה נדרש לשירות. ראה המקרה שלי, וראה התירוץ שלו כששאלתי אותו לפני זמן מה "מה היה קורה אם הפיקסל המת היה נשרף לי בשבוע של האחריות שלך ולא שבועיים אחריי, אם אין לך מסך אחד במלאי?" הנה תשובתו:

"בשבוע הראשון היה והיה [מסכים]!!!

לאחר שגמרתי למכור לחברי הפורום ועבר שבוע

התחלתי למכור לבעלי חנויות ודילרים שם אין אחריות לפיקסל ראשון !!!

יעקב "

כלומר, לאחר שעבר זמן האחריות, הוא נפטר מכל המלאי שלו, וכעת אפשר רק לצעוק לשמיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבנתי אותך, לגבי הרכישה אצל יעקב, זה נוח לי. הוא זול מדיניות פיקסל שרוף שמתאימה לי... והוא בירושלים ואני גם מהאיזור...

אני יכול לקפוץ לחנות לבדוק את המסך לפני שאני לוקח - להשוות לאחרים... וכו.. כמו שכבר היה.. היתה לי חווית קניה מעולה אצלו פעם שעברה... כשקניתי את ה2007FP

במידה ויקרה משהו רע יש לי כתובת יחסית קרובה.. בניגוד לאם הייתי מזמין אצל LCDTV או משהו מאלה... לך דבר עם מישהו שם..

לפחות כאן יש לי בן אדם שאני מדבר מולו....

סה"כ הרבה אנשים קנו פה בפורום אצלו, והורב מרוצים.. אתה XENA היה לך מזל ממש ממש ממש נורא עם DELL!

4 מסכים עם פיקסל שרוף מתוך 4.. זה מזל ביש.. (אחי תעבור חבר'ה או דירה :lol:)

בקיצור - ממש אין לי בעיה לקנות אצלו, ההתלבטות היתה מול המסך..

יש לך משהו אחר באיזור ירושלים שמוכר מסכים כאלה? אם כן תגיד.. לי נראה שאין...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם בד"כ פיקסל שרוף אחד הוא ממש לא בעיה. אלא אם כן הוא בהיר ובוהק ותקוע ממש באמצע המסך, הוא לא פוגע בחוויית השימוש בכלל (במיוחד כשהוא כ"כ קטן כמו ב-20"/24". אין שום דרך לראות אותו בד"כ, אלא אם כן מחפשים במיוחד. וזה סתם חבל, כי אנשים מתבאסים ואוכלים , ומשקיעים שבועות בריבים עם החנות שתסכים להחליף ובהמתנה להחלפה וכו', במקום להבין שפיקסל מת אחד הוא בעיה הרבה יותר קטנה מזליגת אור או מחוסר אחידות בתאורה ושאר דברים כאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...