מחפש תוכנה להרץ פורמט MKV/ פתרון להרצת כתוביות בVLC פלייר - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחפש תוכנה להרץ פורמט MKV/ פתרון להרצת כתוביות בVLC פלייר


ychig

Recommended Posts

יש לי סרט בפורמט MKV,בנסיונות להריצו עם התוכנות: BSPLAYER, MV2PLAYER, MEDIA PLAYER CLASSIC, MEDIA PLAYER 11

נתקלתי בשגיאה ממיקרוסופט של ''דוח שגיאות'' (עם ה"תשלח אל תשלח"....) כאשר רק עם PLAYER הצלחתי להריץ את הסרט בצורה טובה מאוד רק עם בעיה של כתוביות שמסודרות לא טוב ניסיתי המון גרסאות של כתוביות והבעיה מופיע בעוד הרבה אחרים הינה דוגמא לבעיה:

21678760ql2.png

למישהו יש פתרון לבעיה ? (לסדר את הVLC שיוכל לקוא כתוביות/למצוא נגן MKV עם שמריץ כתוביות בעברית)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה היא לא בנגן אלא בפורמט המטרוסקה עצמו, הוא בעייתי עם כתוביות בעברית והפתרון היחידי זה לרשום "לתוך הקובץ" שמדובר בכתוביות בעברית. איך עושים את זה? גרור את הקובץ ל-mkvmergegui וסמן את הכתוביות, באמצע עבור ללשונית Format specific options ושנה את Subtitle charset ל-HEBREW. למטה תן שם חדש לקובץ ולחץ על Start muxing. לא מדובר על קידוד מחדש, אז זה יקח רק כמה דקות במקרה הרע. אח"כ הכתוביות יעבדו כמו שצריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתה לי את אותה הבעייה - מצאתי את הנגן smplayer שעובד עם זה מצויין - אם אני זוכר נכון הייתי צריך לשנות ב-preference בהגדרת subtitles את העברית (יש שם רשימה שאתה צריך לבחור בה) וגם לסמן את ה- ssa/saa .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה לשניכם :) השתמשתי בנגן SMPLAYER שמריץ את הסרט והכתוביות בצרוה טובה מאוד :) העדפתי לנסות את הSMPLAYER קודם כי זה יותר פשוט מאשר להדביק כתוביות על סרט ששוקל 10GB (גם אני לא בטוח איזה כתוביות בדיוק מתאימות ככה שאם הכתוביות לא טובות זה סתם בזבוז זמן)

תודה רבה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...