עבור לתוכן

הזמנתי מוצר והחנות חייבה ולא סיפקה. ישראכרט תתקן?

Featured Replies

פורסם

אהלן.

מקודם לא יצא טוב - אני כותב מהפלאפון... בכל אופן -

הזמנתי משהו מגיבור מחשבים ועבר כמעט חודש ועדיין לא קיבלתי את זה, הם לא חוזרים אליי בטלפון ולא עונים לי למייל - המוצר כבר חוייב בכרטיס האשראי שלי והכסף ירד מהחשבון - איך אני פונה לישראכרט שיזכה אותי ואיך הולך בכלל התהליך?

תודה

פורסם
  • מחבר

מישהו?

עם מי אני מדבר בשביל לבטל את זה? עם הבנק? ישראכרט? מישהו התנסה בזה פעם?

פורסם

בהנחה שזו עסקה טלפונית/אינטרנט, תפנה לישראכרט והם ידריכו אותך איך לפעול כדי לקבל את כספך בחזרה.

פורסם

לדעתי צור קשר עם kisin (הבחור מהדיון הנוסף על אותה חנות)

ותפנו ביחד לאמנון לוי או כלבוטק

פורסם

1. תנשום עמוק.

2. תתקשר לשירות הלקוחות של ישראכרט, מסביר לבם בשיא הנימוס "בתאריך XXX רכשתי מגיבור YYY הם התחייבו לספק לי את זה עד תאריך ZZZ. ביום AAA חוייבתי בעסקה אבל לא קיבלתי את המוצר. אני רוצה לבטל את העסקה ולא מצליח ליצור קשר איתם"

בפעמים שזה קרה לי זה עזר (יום למחרת הספק התקשר והציע גם פיצוי, חברת האשראי לא שחררה את העסקה ללא אישור שלי). רצוי שתהייה ליד פקס כי יכול להיות שהם ירצו לשלוח לך טפסים לחתימה.

תהיה מנומס אך תקיף: בס"כ אתה לקוח של חברת האשראי והם מחוייבים לגבות אותך.

בהצלחה.

פורסם
  • מחבר

תודה

יש לך אולי את המס' טלפון של ישראכרט? לא הצלחתי למצוא... :-\

פורסם

על גבי הפירוט חודשי שאתה מקבל בדואר, יש את כל מספרי הטלפון הנחוצים.

פורסם
  • מחבר

איפה אני ימצא את זה עכשיו...? זה קבור איפשהו ::)

פורסם
  • מחבר

תודה

נתקשר בבוקר ונעדכן.

לילה טוב :-*

פורסם

לילה טוב!

אני מקווה שלא יהיו לך בעיות מיותרות!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים