פורסם 2007 באוקטובר 1018 שנים אהלן.מקודם לא יצא טוב - אני כותב מהפלאפון... בכל אופן -הזמנתי משהו מגיבור מחשבים ועבר כמעט חודש ועדיין לא קיבלתי את זה, הם לא חוזרים אליי בטלפון ולא עונים לי למייל - המוצר כבר חוייב בכרטיס האשראי שלי והכסף ירד מהחשבון - איך אני פונה לישראכרט שיזכה אותי ואיך הולך בכלל התהליך? תודה
פורסם 2007 באוקטובר 1018 שנים אוי אוי לא שמת לב לתראד הזה :-\ http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=292460.0 עריכה: לא שמתי לב שהתראד רק לפני שבוע אז זה לא רלוונטי
פורסם 2007 באוקטובר 1118 שנים מחבר מישהו?עם מי אני מדבר בשביל לבטל את זה? עם הבנק? ישראכרט? מישהו התנסה בזה פעם?
פורסם 2007 באוקטובר 1118 שנים בהנחה שזו עסקה טלפונית/אינטרנט, תפנה לישראכרט והם ידריכו אותך איך לפעול כדי לקבל את כספך בחזרה.
פורסם 2007 באוקטובר 1118 שנים לדעתי צור קשר עם kisin (הבחור מהדיון הנוסף על אותה חנות)ותפנו ביחד לאמנון לוי או כלבוטק
פורסם 2007 באוקטובר 1118 שנים 1. תנשום עמוק.2. תתקשר לשירות הלקוחות של ישראכרט, מסביר לבם בשיא הנימוס "בתאריך XXX רכשתי מגיבור YYY הם התחייבו לספק לי את זה עד תאריך ZZZ. ביום AAA חוייבתי בעסקה אבל לא קיבלתי את המוצר. אני רוצה לבטל את העסקה ולא מצליח ליצור קשר איתם"בפעמים שזה קרה לי זה עזר (יום למחרת הספק התקשר והציע גם פיצוי, חברת האשראי לא שחררה את העסקה ללא אישור שלי). רצוי שתהייה ליד פקס כי יכול להיות שהם ירצו לשלוח לך טפסים לחתימה.תהיה מנומס אך תקיף: בס"כ אתה לקוח של חברת האשראי והם מחוייבים לגבות אותך.בהצלחה.
פורסם 2007 באוקטובר 1118 שנים בבקשה...http://www.isracard.co.il/text.asp?groupid=2&topcadid=5&itemid=630&sourceid=630&targetid=630
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.