בעיה של קבצים מיותרים באימיול - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה של קבצים מיותרים באימיול


3d7

Recommended Posts

שלום! :hi:

יש לי בתיקייה של אימיול הרבה קבצי זבל שאין לי מושג איך להיפטר מהם.

אני מתכוון שבתיקייה של אימיול יש יותר מאלף קבצים בנפח כולל של כ-110GB. אבל, בסטטיסטיקות כתוב שאני מוריד כרגע קבצים בנפח כולל של כ-60GB בלבד (כמה עשרות קבצים שיורדים במהירות כוללת של כ-160KB/s). בנוסף לכך, יש לי ברשימת המתנה כמה מאות קבצים נוספים במצב המתנה (הם התווספו לרשימה במצב Paused, והאימיול אף פעם לא ניסה להתחיל להוריד אותם).

השאלה שלי היא לאן נעלמו 50GB. האם יש דרך לזהות את כל הקבצים בתיקייה של אימיול שהם בבחינת קבצים אבודים שאימיול איבד את הקשר אליהם, ולמחוק אותם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה די בעיה לזהות את הקבצים שאתה מוריד בתיקיה של האימיול.

יש באימיול אפשרות, שכשאתה מתחיל להוריד קובץ (מספיק שהוספת אותו לרשימת הורדות) אז אימיול מקצה שטח פנוי בהארד דיסק אוטומטית כדי שלא יקרה מצב שאתה מתחיל להוריד משהו ואז לא יהיה לך מספיק מקום פנוי בהארד דיסק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא סימנתי את האפשרות הזאת אצלי, מכיוון שיש מצב שאני מוריד יותר ממה שאני יכול לאחסן בדיסק הקשיח. אבל, ברגע שהורדה מסויימת נגמרת, אני יכול להעביר את הקובץ למחיצה אחרת כדי שיהיה מקום לקבצים אחרים.

אני זוכר שהיתה פעם תוכנה שאתה נותן לה את המסלול של תיקיית ההורדות של אימיול, והיא נותנת לך רשימה של כל הקבצים בתיקייה עם זיהוי של הקובץ (File Name כפי שמופיע באימיול).

מישהו מכיר אולי דבר כזה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...