סיפור על שירות מזעזע בחנות גיבור מחשבים בעת נסיון לקניית מסך DELL 2007FP - עמוד 4 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפור על שירות מזעזע בחנות גיבור מחשבים בעת נסיון לקניית מסך DELL 2007FP


kisin

Recommended Posts

וואי אז מה רק אני קיבלתי יחס טוב בחנות שלהם?

כל המחשב שאתם רואים למטה קניתי מהם... חוץ מהכרטיס מסך, בהתחלה באתי לחנות ובקשתי את הלוח אם ואמרו לי שאין במלאי, בקשתי את במעבד וגם אמרו שאין במלאי... באותו יום קניתי מהם את הספק שהיה אחרון במלאי (עובד בסדר דווקה) ואת הזכרונות ובאותה הזדמנות הזמנתי את החלקים שהם מעבד, ולוח אם... ישבתי לידו והכנו את ההזמנה.. אמרו לי שתוך 5 ימים זה יגיע.. חזרתי הביתה ולאחר 3 ימים החלטתי להרים טלפון ולברר אם ההזמנה הגיע למרות שהאמנתי שלא אבל ניסיתי בכל זאות.. והופה.. ההזמנה הגיעה ובאתי לחנות וקניתי את המעבד והלוח אם... לאחר מכן גם קניתי מהם את המארז.. סך הכול אני מרוצה מאוד מהשירות והמוכר היה אדיב ודיבר איתי כאל לקוח...

כשחושבים על זה לכל חנות תמיד יהייה לקחות מרוצים וכאלה שלא מרוצים... לדוגמה בנאדם נכנס לחנות (נניח שזאות חנות קטנה כמו גיבור מחשבים בר''ג) ויש 2 קופות שאחד לא פעילה בדרך כלל, ואותו בן אדם מתחיל לטרטר על המחשב שהוא רוצה להרכיב ובלה בלה.... בא עוד לקוח ומחכה בתור איזה חצי שעה... עכשיו לבן אדם הראשון יש יחס טוב אבל הבן אדם השני לא חושב ככה כי הוא חיכה הרבה... גם לי היה ככה כשבאתי אליהם לחנות אבל הייתי סבלני... ואני מאמין שמה שקרה לחלק פה באמת מצער אבל אולי זה דווקה מקרים בודדים... או שאולי באמת פאשלה של החנות אבל הם בסך הכול גם בני אדם וכנראה נפלה טעות.

אה וגם קבלתי אחריות על המעבד והזכרונות לכל החיים.. אין הרבה חנויות שנותנות את זה בדרך כלל זה 3 שנים (למרות שלא נראה לי שאני יממש את זה) :P

יום טוב לכולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 159
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

יש חנויות (מעטות..) שמתייחסות אליך יפה לפני הקניה וגם לאחריה. ברוב החנויות יתייחסו אליך יפה לפני הקניה ,וכמו לזבל אחרי הקניה. ויש את הסוג השלישי-

חנויות שמתייחסות אליך כמו לזבל גם לפני שקנית ואתה בכל זאת קונה שם.... כי, כמו שכתבתי מקודם ,לצרכן הישראלי אין תודעת שירות,ומעניין אותו רק מחיר נמוך.

גיבור מחשבים מוכרת במחירי רצפה ומכאן היחס . מן הסתם הם החליטו ללכת בדרכם של KSP . מנסיוני,הם היו חארות גם קודם.

גם אם ליבואן אין במלאי, זה לא אמור לשנות לך .הם התחייבו לתקופת זמן מסויימת ולא עמדו בהתחייבות. זוהי הפרת חוזה על כל המשתמע ממנה.

ללא כל ספק גיבור מחשבים היא חנות שמתייחסת ממש לא יפה גם לפני הקנייה כי גם אני רציתי לקנות מסך באחד הסניפים שלהם וכשנכנסתי לחנות אחד העובדים עשה רושם של רוצה לעזור לי ולענות על שאלותיי בנוגע למסך למרות שהיה עסוק בתיקון של מחשב אבל אז המנהל הרוסי של החנות צעק עליו שלא יתעסק בשום דבר אחר וימשיך את העבודה שלו ...בזה הרגע אמרתי להם תודה רבה ויצאתי מהחנות !...וגם אם גיבור ימכרו כרטיס מסך 8800GTX בשקל תשעים אני לא אקנה מהם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה וגם קבלתי אחריות על המעבד והזכרונות לכל החיים.. אין הרבה חנויות שנותנות את זה בדרך כלל זה 3 שנים (למרות שלא נראה לי שאני יממש את זה) :P

דווקא די סטנדרטי. מה גם שכמו שאמרת, כמעט אין פאשלות ברכיבים האלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שיותר מצחיק זה שבZAP בדירוג החניות. GIBOR קיבל ציון 4 מתוך 5.

ורוב התגובות על נחנות הן טובות.

וגם KSP עם הרבה תגובות טובות בZAP

מה מסננים שם את התגובות?[br]פורסם בתאריך: 5.10.2007 בשעה 06:23:35


שהאדם שקנה את המסך בגיבור יתן תגובה על חויית הקניה שלא בZAP בצורה מנומסת שלא יבטלו את התגובה בגלל צורת דיברנו לא נאותה

וניראה אם יפרסמו את זה!

אם לא מפרסמית תגובה על שירות רע זה אומר שכל מה שרשום בZAP מסונן!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שיותר מצחיק זה שבZAP בדירוג החניות. GIBOR קיבל ציון 4 מתוך 5.

ורוב התגובות על נחנות הן טובות.

וגם KSP עם הרבה תגובות טובות בZAP

מה מסננים שם את התגובות?[br]פורסם בתאריך: 5.10.2007 בשעה 06:23:35


שהאדם שקנה את המסך בגיבור יתן תגובה על חויית הקניה שלא בZAP בצורה מנומסת שלא יבטלו את התגובה בגלל צורת דיברנו לא נאותה

וניראה אם יפרסמו את זה!

אם לא מפרסמית תגובה על שירות רע זה אומר שכל מה שרשום בZAP מסונן!

קודם כל ,בזאפ יש גם תגובות שליליות על הגיבורים.שנית, אני חושב שזאפ אכן מסננים תגובות. בנוסף, רוב התגובות שם הם מהתקופה שהם היו עונים לטלפון בעצמם ולא כמו עכשיו שהם מבטיחים לחזור תוך 48 שעות (ולא חוזרים). חנות נמדדת ביחסה ללקוח גם אחרי קניה. רוב האנשים שקנו שם,קיבלו מן הסתם מוצר טוב- לאף חנות אין אינטרס לדפוק את הלקוחות סתם. כל הלקומות שנתנו להם 5 כוכבים-נראה מה יקרה כשתהיה תקלה במוצר-אני לא מאמין שאפילו יחזרו אליהם בטלפון .כשמתעוררות בעיות אחרי הקניה ,אנשים עסוקים יותר במאבקים עם החנות ופחות מעניין אותם לכתוב תגובות ב"זאפ".

עכשיו הם גם לא חוזרים לכל הלקוחות ,אז ממילא הללו קונים במקום אחר,והגיבורים על חלשים כבר לא בראש שלהם בכלל...

במקרה שלי (שאפרסם אותו בהזדמנות-לא עכשיו) ,הם דרכו על החוק (ועלי) ברגל גסה. ואני שוב חוזר ומדגיש: האשמה לא בהם,ואני גם לא מאמין שרוב החנויות האחרות טובות יותר-האשמה היא בנו ,הצרכנים ,שמוכנים שירקו עלינו בשביל לחסוך כמה שקלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה דברים שיש לי לומר בנוגע לדברים שנאמרו פה :

ראיתי שמישהו אמר שהם נותנים אחריות לכל החיים למעבד - תצאו מזה,אין דבר כזה. זה 3 שנים. נדמה לי שיש 2 יבואנים של אינטל ושניים של וכולם נותנים 3 שנים.

לגבי עניין המלאי אצל היבואן,יכול להיות שבמקרה חסר במלאי אבל האם בגלל זה צריכים כל פעם להגיד לו "עוד כמה ימים" וכו'?

אני יכול להגיד לכם מניסיון שלי עם חנות X - במידה וחסר חלק במלאי מתקשרים מיד ואומרים "החלק הנ"ל יהיה רק עוד שבועיים במלאי. האם את רוצה לחכות? תרצי חלק אחר אולי? או שתהיי מעוניינת בביטול ההזמנה?"

ואני מניח שיש עוד חנויות שפועלות באופן דומה..אבל חבל שלא כולן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב, אני רוצה לעדכן אותכם איך הסיפור המשיך היום:

התקשרתי לחנות lcdtv בפתח תקווה ואמרו לי שיש להם את המסך המדובר ואני יכול לבוא לקנות ולקחת אותו אז החלטתי לבטל היום (יום שישי 5.10) את הקנייה שלי בגיבור מחשבים.

התקשרתי לויזה כדי לברר מה ההליך של ביטול רכישה והסבירו לי שבגלל שמדובר בקנייה של תשלום אחד זה נקרא "עסקה רגילה" ובגלל זה הביטול לא יכול להתבצע ישירות מול ויזה אלא צריך לבוא מהחנות עצמה. פיקססו לי מויזה את טופס הביטול ועם הטופס הזה ניגשתי לגיבור מחשבים.

הגעתי לחנות ואמרתי שאני רוצה לבטל את העסקה שלי בטענה שהם לא סיפקו לי את המוצר. אני אציין שהמוכר אפילו לא ניסה להתמקח איתי ואמר שהוא מבטל את העסקה וכאן התחיל הבלאגן.

הוא לא היה מוכן למלא את הטופס שויזה שלחו אלא ביקש שאני ארשום מכתב והוא יעביר אותו להנהלת חשבונות ורק ביום ראשון ההנהלת חשבונות תיצור קשר עם הויזה ורק לאחר מכן ההתנהלות שלי תתבצע מול הויזה.

אני אחסוך ממכם את הצעקות והויכוחים הרמים שהיו ביני לבין המוכר שסירב בכל תוקף לעזור לי וליצור קשר עם הנהלת החשבונות, עם הבוס שלו או עם כל מישהו אחר שיכול לעזור לי.

הוא ענה לי כל הזמן בתוקף שהוא לא מוכן לחתום על כל חוזה ושהדרך היחידה לביטול העסקה היא מה שהוא אמר לי (לכתוב מכתב, שהוא ישלח להנהלת חשובנות וכו וכו...)

הרגשתי שאני מתפוצץ, איך יכול להיות שאת הכסף הם לקחו תוך 20 שניות בלי לערב שום הנהלת חשבונות אבל בשביל לבטל רכישה של מוצר שלא הגיע אלי מעולם(!!!) אני צריך לחכות עכשיו מספר ימים. כשהחשש שלי הוא שביום ראשון הסיפור הזה לא יסתיים ואני אאלץ לשמוע שההנהלת חשבונות מבטלת רק בימים ספציפיים בשבוע או משהו דומה לזה.

למדתי שני דברים מכל הסיפור הזה (ואני מקווה שגם אתם תוכלו ללמוד מכך):

1. לעולם, אבל לעולם לא לשלם מראש למוצרים כאלה בלי לקבל את המוצר באותו רגע. אין את המוצר כרגע? אין בעיה, תקראו לי כשיהיה המוצר ואני אבוא לשלם באותו רגע.

2. לעולם לא לשלם מזומן או תשלום אחד כי מסתבר שהחוק מתייחס לתשלום כזה בצורה כזאת שאם יש בעיה אז זה אתה (הלקוח) מול החנות, אבל אם מדובר ב2 תשלומים ומעלה אז ביטול עסקה מתבצע מול ויזה ולא מול החנות. למה? ככה זה בארץ החסרת תודעת שירות שלנו.

ולגבי החנות "גיבור מחשבים" אתם כבר תעשו את השיקול שלכם... אני לא פה כדי להשמיץ אלא כדי לספר את הסיפור שלי וכדי לעזור לכם (ולי) בקניות הבאות.

נ.ב:

כשהתקשרתי לLCDTV אז אמרתי להם שאני רוצה לקנות אצלם את המסך רק אם יש במלאי כי אני הסתבכתי עם חנות אחרת בנתניה שכבר חודש מושכת אותי, אז המוכר מיד שאל אותי בטלפון "נכון שמדובר בגיבור מחשבים?"... הייתי בהלם שבלי שום רמז הוא פשוט ידע שמדובר בהם, כנראה ששמם "הטוב" מגיע לכל הארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נמלצה שלי כרגיל - זיגזג. אני מת על השרות שלהם. האמת שהבה זמן לא הייתי אצלהם אבל אין עליהם לדעתי.

עוד לא היה לי אפילו שמץ של חיכוך אחד בודד איתם. פעם נשרף לי ה R9800PRO לפני הרבה זמן והאחריות כמעט פגה, אז הם החליפו לי אותו ונתנו לי 9500 חלופי (:)) ... אחרי פחות משבוע (זה היה אז עדיין כרטיס ישן שיותר קשה לייבא אותו שוב) הם נתנו לי חדש מהקופסא. ביקשתי שישימו לי ושמו לי (בתשלום כמובן) אחרי שבוע בדיוק גם ההוא נשרף לי אז באתי אליהם שוב, ושוב אותו סיפור, החליפו תוך פחות משבוע ונתנו לי בינתיים 9200 .

אני אישית מעדיף לשלם יותר ולהיות בראש שקט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא כתבת האם רשמת להם מכתב ביטול.האמת עד כמה שאני יודע זו הדרך לבטל עשקאות לפי החוק.המוכר בטח פחד שיפטרו אותו אם הוא יחתום לך ;D

זה לא בסמכותו.הסירוב שלו לקשר איתך אם הממונה עליו זו כבר חוצפה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רשמתי לו מכתב ביטול כי לא ממש נותרה לי ברירה.

אני רק מקווה שבאמת ההנהלת חשבונות שלהם תעביר את הביטול ביום ראשון לויזה ושאני לא אצטרך לראות יותר את החנות הזאת עד סוף ימי חיי.

אני לא מאמין "שבזבזתי" חודש מהחיים שלי בלחכות למסך הזה כשבחנות אחרת שביררתי אצלה היום אמרו לי פשוט לבוא ולקחת את המסך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי קרה מקרה דומה עם הזמנת מארז silverstone מאייבורי.. הזמנתי.. חכיתי חודש וכל הזמן אמרו יגיע יגיע אין ליבואן, יום אחד KoM מתקשר אלי שהוא באיזה חנות בפ"ת ויש להם במלאי את המארז שאני רוצה, ישר ביטלתי באייבורי על המקום ובאותו יום קניתי את המארז בפ"ת.

האמת שאני לא מאמין שזו אשמת אייבורי ובאמת היה חוסר אצל היבואן.

אבל גם לי היה חשוב אספקה מהירה והמוכר אמר לי כן כן זה מגיע תוך כמה ימים אצלך.

אבל כבר למדתי שאם בארץ משהו לא במלאי, הסבירות שתקבל אותו בהמהרה קלושה ביותר.

אגב יתכן שלחנות שיש במלאי מביאה ביבוא מקבילי ולא דרך היבואן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואוו :(, אבל אני חושש שגם אני קורבן לחנות הזאת.

הסיפור שלי אפילו יותר מזעזע :(

לפני כחודש וחצי בזמנתי HD של seagate500ns שעלה דרך אגב הכי זול ב gibornet ואני שגר קרוב הזמנתי ללא משלוח את המוצר אמרו לי גג שבוע וחצי אמרתי לעצמי סבבה לא נורא.

לאחר שבועיים וחצי אני מתקשר אליהם והם מודיעים שהם לא מתכוונים להזמין את המוצר כי יש בעיות עם החברה , אני בקריז שאלתי כמה זמן הם יודעים את זה והם אמרו שבוע אני כבר חם אש שאלתי ולמה אני לא יודע על זה הרי אני משלם על משהוא שאפילו לא מוזמן.

אז בצעתי את טעות מספר שניים הוא הציע לי לקנות HD אחר המליץ על המחיר שלהם היה גבוה הוא אמר לי שהוא מביא לי את המינימום בשוק אני ,בגלל קמצנותי הסכמתי. אמר גג שבוע כי אני חשוב לו, כאילו בגלל שלא התקשרו אלי.

עבר בדיוק שבוע אני מתקשר תפוס שם ועונה לי מזכירה ואומרת לי תשאיר מספר יתקשרו אליך תוך 48 שעות, בקיצור אני משאיר מספר כבר 4 ימים ובטעות הם עונים לי יום שישי בבוקר הם עונים לי אני בקריז אומר להם בטלו את העסקה מייד!! כי חבל לי על כל דקה , הוא עוד מעז לומר לי למה! הוא אומר לי שיבדוק ונותן לי לחכות בקריז 2 דקות, חוזר ושימו לב.

הוא אומר לי למה אני לא בא לקחת את המוצר כי הוא מחכה לי שבוע !!!!!!!!!!!

אני כבר עם מזגן ב50 מעלות, צועק למה לא מתקשרים והוא עוד מעז לומר למה לא ביצעת משלוח, בקיצור אני אומר יאללה כבר הגיעה אני ילך יקח וזהו.

אבל!!!!! הם הכינו לי הפתעה.

הגעתי לחנות הוא שואל לאחר חיפוש אם באמת הזמנתי אני לא יכולתי להוציא מילים מהפה, אמר שידפיס לי את ההזמנה מחדש, לאחר שהלך למחסן חיפש 10 דקות ואז הביא לי את המוצר, אני רואה שעל הדף ההזמנה שזהו המוצר שהזמנתי שזה WD500YS raid edition אמרתי יופי.

שניה לפי שאני יוצא מהחנות מה אני רואה, הוא הביא לי דגם אחר, אחר!! שהוא WD500ABYS שהוא נחות יותר בקצת אני שואל אותו , מה זה אמור להיות ?

שימו לב לתשובה של הרוסי, זה יותר טוב תגיד תודה!!!! קיבלת מוצר יותר טוב ממה שהזמנת!! אני כבר רותח , חבר שלו הרוסי אומר לי למה אתה עצבני אתה ביקשת rAID edition קיבלת, רצית 500 גיגה קיבלת ,רצית קיבלת ,מה עוד אתה רוצה, אני בצעקות את המוצר שהזמנתי!!!!!!!!!

אני באותו רגע אמרתי להם לבטל את העסקה, אני מחכה כבר שבוע וחצי וזה עדיין לא בוטל באשראי.

שילמתי בשני תשלומים איך זה הולך הוא אמר לי שזה שצריך לפקסס להנהלת חשבונות והם יבטלו תסביר לי עוד הפעם איך זה הולך בבקשה כי אני כבר נמס פה.

kisin אני מתחיל ממש לדאוג עכשיו מה אני אמור לעשות איך אני מבטל את זה, או שפשוט אני מזמין עורך דין שיתבע , לא יודע מה זה יעזור אבל ככה לא מתייחסים לאנשים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...