סיפור על שירות מזעזע בחנות גיבור מחשבים בעת נסיון לקניית מסך DELL 2007FP - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיפור על שירות מזעזע בחנות גיבור מחשבים בעת נסיון לקניית מסך DELL 2007FP


kisin

Recommended Posts

  • תגובות 159
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אז מה אתם מציעים - לאכול את העצבים שלי עוד איזה שבוע כדי לקבל את המסך ולגמור את הסיפור הזה או שלבטל את הקנייה ולשלם קצת יותר בחנות אחרת ולקבל את המסך אחרי עוד שבוע?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תקנה בחנות אחרת....חשבת על מה יהיה אם תצטרך שרות ומימוש אחריות?

זול יוצא יקר חביבי, חוק פשוט שרוב אזרחי המדינה הזו לא קולטים....רק תן זול זול זול ... ותן גם לאכול שרות לא טוב בנוסף...העיקר שדפקנו את המערכת וקנינו הכי זול שיש!

:silly:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

kisin אתה יכול גם לבדוק עם שיל האם ייתכן פיתרון מהיר לבעיה שלך.

אני יכול לומר שאת המסך במחיר זול אתה יכול לנסות להשיג אצל אחד המפיצים הראשיים של לבד. אני מכיר כמה אנשים שעשו את זה - היו מאוד מרוצים תוך כמה ימים הגיע אליהם המסך עם הובלה חינם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

והוא קיבל ?

אתמול אם אני אל טועה..

תקנה בחנות אחרת....חשבת על מה יהיה אם תצטרך שרות ומימוש אחריות?

זול יוצא יקר חביבי, חוק פשוט שרוב אזרחי המדינה הזו לא קולטים....רק תן זול זול זול ... ותן גם לאכול שרות לא טוב בנוסף...העיקר שדפקנו את המערכת וקנינו הכי זול שיש!

:silly:

ככה זה..לא מפסיקים עד שלא לומדים על הבשר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הלכתי על החנות הזאת כי הם קרובים אלי לבית וגם כי הם יחסית זולים. אבל זה לא שהם זולים עד כדי כך שזה מריח לא טוב.

אם הייתה חנות אחרת ליד הבית שלי עם מחיר יותר יקר אז זה לא היה מפריע לי.

אני רק רוצה לסיים את הסיפור הזה, ולא יודע אם כדאי לי כבר לחכות עוד שבוע (אני מקווה שזה יהיה רק שבוע...) ולקבל את המסך או לבטל את העיסקה וללכת לחנות אחרת ולהתחיל את ההמתנה מחדש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז מה אתם מציעים - לאכול את העצבים שלי עוד איזה שבוע כדי לקבל את המסך ולגמור את הסיפור הזה או שלבטל את הקנייה ולשלם קצת יותר בחנות אחרת ולקבל את המסך אחרי עוד שבוע?

קודם כל תתקשר ליבואן ותשאל אם המסך קיים אצלם במלאי.

אחרי שאתה יודע את התשובה תדבר עם החנות ותתעמת איתם במידה היבואן אומר שהמסך אצלו במלאי. תדרוש מיד את המסך או שיוחזר כל הכסף.

אם קניית בעזרת כרטיס אשרי אז זה הרבה יותר פשוט. פשוט תתקשר לחברת האשרי ותדרוש לבטל את העסקה ועל פי החוק הם חייבים לענות בחיוב על הבקשה שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בסך הכל רציתי לקנות את המסך המדובר והמשובח 2007FP ולאיזה סיפור נכנסתי.

עשיתי חיפוש בזאפ ומצאתי שהחנות הכי זולה שהיא "גיבור מחשבים" נמצאת בנתניה, ליד איפה שאני גר אז החלטתי לקנות אצלם.

ניגשתי לחנות, בתאריך 9.9, שאלתי מספר שאלות על אחריות לגבי המסך ושאלתי תוך כמה זמן יגיע המסך ונאמר לי מפורשות שוב ושוב שהמסך יגיע תוך 5-7 ימי עבודה. לתומי האמנתי ויצאתי מבסוט בידיעה שתוך שבוע עד שבוע וחצי יש לי את המסך בבית.

היום (זמן כתיבת שורות אלה) אנחנו נמצאים בתאריך 2.10 ועדיין לא קיבלתי את המסך!!!

התקשרתי המון פעמים לחנות והמספר שהם נותנים באתר הוא לא לחנות עצמה אלא לשירות לקוחות חיצוני שמקבל את השיחות בשמם ומעביר את הפרטים לחנות, וכמובן שאף פעם (אפילו לא פעם אחת) שהם חזרו אלי.

למזלי אני גר קרוב אז פשוט נסעתי לחנות כמה וכמה פעמים, כל יומיים שלושה הייתי מגיע לחנות וכל פעם אותם סיפורים שהם מספרים לי בלי בושה "המסך יגיע ביום שישי", "המסך מגיע בטוח מחר", "היבואן אמר שהמסך מגיע בטוח שבוע הבא"..... שוב ושוב אותם הסיפורים ושוב ושוב הייתי מגיע לחנות מקבל עצבים והולך הביתה בלי מסך ובלי שמץ של ידיעה מתי יגיע המסך!!!

מה כבר ביקשתי? קמצוץ של שירות, תתקשרו אלי ותגידו לי מה קורה, תדבר עם היבואן ותגידו לי מתי יהיה מסך... משהו...

אני כל כך נמנע מלהשתמש בשפה בוטה פה בפורום אבל אתם רק יכולים לדמיין איזה עצבים אני חוטף כל פעם שאני נכנס לחנות ואף אחד שם מהמוכרים הרוסים שנמצאים שם לא נותן לי תשובה אחת ישירה ואמיתית!!

היום יום שלישי (נכון לזמן כתיבת שורות אלה) ומחר זה ערב חג שזה אומר שהמסך גם לא יגיע מחר, וזה כמובן אומר שעד יום ראשון לא יהיה מסך והנה עוד שבוע עבר בלי מסך!

מתאריך הקנייה (9.9) ועד יום ראשון הקרוב (7.10) יש 15 ימי עבודה לא כולל ימי שישי שהם עובדים בו.

אני ממש לא רוצה להישמע קטנוני אבל זה כפול 3 ממה שהובטח לי בעת הרכישה של המסך!

אם הייתי יודע אז לא הייתי קונה את המסך כמובן בחנות "גיבור מחשבים" והייתי הולך למקום אחר.

הם מתרצים את זה כל הזמן בבעיות של היבואן אבל אותי כצרכן פשוט זה ממש לא מעניין. אם יש בעיות עם היבואן אז בבקשה תחזיקו מסך ספייר כזה במחסן שלכם למקרה כזה.

אני בסיפור דומה עם שהזמנתי אצלם

תמיד עונים במוקד החיצוני...השארתי מעל ל4 הודעות ולא חזרו אליי...

ניסיתי לתפוס אותם בטלפון ללא הועיל

ענו לי בסניף ר""ג וזרקו אותי חזרה לנתניה

השירות שלהם מזעזע ולא מקובל

אתה מצפה לקבל מענה ממישהו ונתקל בבחורות ממוקד חיצוני שלא קשורות כלל וכלל למקום וסתם לוקחות הודעה ומנפנפות אותך

אין לך לאן להתלונן ואתה מרגיש חסר אונים

זו הפעם האחרונה שאני מזמין משהו מ"גיבור מחשבים"

יש במלאי....אין במלאי...מה זה משנה...השירות חרא!!!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש חנויות (מעטות..) שמתייחסות אליך יפה לפני הקניה וגם לאחריה. ברוב החנויות יתייחסו אליך יפה לפני הקניה ,וכמו לזבל אחרי הקניה. ויש את הסוג השלישי-

חנויות שמתייחסות אליך כמו לזבל גם לפני שקנית ואתה בכל זאת קונה שם.... כי, כמו שכתבתי מקודם ,לצרכן הישראלי אין תודעת שירות,ומעניין אותו רק מחיר נמוך.

גיבור מחשבים מוכרת במחירי רצפה ומכאן היחס . מן הסתם הם החליטו ללכת בדרכם של KSP . מנסיוני,הם היו חארות גם קודם.

קודם כל תתקשר ליבואן ותשאל אם המסך קיים אצלם במלאי.

אחרי שאתה יודע את התשובה תדבר עם החנות ותתעמת איתם במידה היבואן אומר שהמסך אצלו במלאי.

גם אם ליבואן אין במלאי, זה לא אמור לשנות לך .הם התחייבו לתקופת זמן מסויימת ולא עמדו בהתחייבות. זוהי הפרת חוזה על כל המשתמע ממנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמה בלאגן, אני רכשתי לפני יומיים את המסך הנ"ל מLCDTV בפ"ת.

התקשרתי לחנות בבוקר, שאלתי אם יש במלאי אמרו שיש אז נסעתי בדקתי את המסך (שאין פיקסלים שרופים ושזה פאנל SIPS), יש לציין היטב את המוכר שביצע את הבדיקה עבורי והיא נחמד מאוד, שילמתי ולקחתי.

אצל חנות אחת (חנות של חבר שבדר"כ אני קונה) לא היה במלאי אז התקשרו ליבואן והיבואן מסר שיש כרגע חוסר במלאי וייקח שבוע עד שיהיה, ככה שבאמת יכול להיות שיש בעיה במלאי, בכל מקרה חנות שכל יום אומרת לך עוד כמה ימים במקום למסור את המצב הנוכחי ומשרתתת אותך כפי שאתה מתאר לא ראויה ללקוחות אז תבטל את העסקה, תרים טלפון לחנויות באזור ותקנה מחנות נורמלית - גם אם תשלם 100 שקל יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי שמדובר במדיניות קבועה ב"גיבור מחשבים" להבטיח ללקוחות שהמוצר שהם הזמינו יגיע תוך זמן קצר, וזאת כדי לפתות אותם להזמין אצלם, למרות שקרוב לוודאי שהם יודעים בוודאות שהם לא יעמדו בלו"ז.

חבר שלי הזמין בסניף ר"ג לפני כמה חודשים. אמרו לו שהוא יגיע תוך יומיים. לאחר יומיים, הוא מתקשר לחנות ואומרים לו שעוד לא הגיע. גם אחרי שלושה וארבעה ימים לא הגיע. למותר לציין שגם אחרי יותר משבוע הספק כוח לא הגיע. בסופו של דבר, אמרו לו שהספק כוח נמצא בסניף בנתניה ואמור להגיע לרמת גן באותו יום... ניחשתם נכון - גם באותו יום הספק כוח לא הגיע, וגם לא למחרת. רק בשבוע שלאחר-מכן הוא סוף-סוף קיבל את הספר כוח המיוחל.

אני לא למדתי לקח מהמקרה שלו, בחושבי כי יתכן ומדובר במקרה חד-פעמי, והזמנתי בסניף בר"ג מארז למחשב, בערך שבוע לפני יום-כיפור. אני שואל את המוכר אם המארז נמצא במלאי. הוא אומר שלא (יש רק אחד מתצוגה לא שלם). אני מבקש ממנו שיברר אם לספק יש את המארז הזה. הוא מתקשר לספק (אני מסופק אם הוא אכן דיבר עם הספק), ואומר לי שהמארז נמצא אצל הספק ויגיע תוך כמה ימים. אני מוודא שהספק יגיע לפני יום כיפור, והוא אומר לי שכן, בטוח. ביום שישי אני מתקשר והמנהל אומר לי שהוא לא היה בחנות, כך שאין לו מושג מה קורה עם ההזמנה, אבל הוא ידאג שזה יגיע בשבוע הבא. ביום שני אני מתקשר שוב, והמנהל מבטיח לי שהמארז יגיע לפני סוכות. כמובן שגם בסוכות המארז לא הגיע. בסופו של דבר, המוכר אומר לי שיש בעיה עם הספק, ולא נראה לו שהמארז יגיע בזמן הקרוב, ומנסה לשכנע אותי לקנות מארז אחר פחות טוב ויותר יקר שנמצא במלאי.

ביטלתי את ההזמנה.

המסקנה האישית שלי היא לא להזמין מ"גיבור מחשבים" מוצרים שלא נמצאים במלאי, אלא אם כן המחיר זול ולא ממש אכפת לך מתי תקבל אותם. כמובן שאם המוצר נמצא במלאי, אז אין בעיה לבוא ולקחת. מצד שני, אין לי מושג מה קורה עם האחריות שלהם.

כמובן שמדובר רק בשלושה מקרים בודדים, וייתכן וזה לא מייצג. אבל, זה שלושה מקרים מתוך שלושה מקרים שאני מכיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...