עבור לתוכן

מכתב התנצלות בפני חברת KSP

Featured Replies

פורסם

התוכנית:

בלילה שנקבע מראש נאספים כמה שיותר אנשים ליד סניפים של KSP.

בדרך אפשר לאסוף גם חרא של כלבים עם כלים מיוחדים, ואז מסדרים את כל החרא (רצוי לאסוף הרבה) בכניסה לחנות כדי למנוע מעבר.

אפשר גם לעמוד עם הגב לדלת החנות ולהתכופף ב90 מעלות, ואז לתקוע להם על הדלת.

בגלל הסיכוי הקטן שזה יקרה, אפשר פשוט להפציץ בתגובות שליליות בZAP

  • תגובות 76
  • צפיות 18k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אני מציע שכל אחד ירשום תגובה רעה אחת על ksp וככה אפשר לאט לאט למוטט את ksp כי ככה הם לא יוכלו לטבוע כל אחד ואחד ומספיק שרק כל אחד מאיתנו שיכתוב תגובה רעה אחת עליהם באיזשהו מקום כדי להפיל אותם.

אני כבר כתבתי איפשהו .

מה אתם אומרים?

פורסם

התוכנית:

בלילה שנקבע מראש נאספים כמה שיותר אנשים ליד סניפים של KSP.

בדרך אפשר לאסוף גם חרא של כלבים עם כלים מיוחדים, ואז מסדרים את כל החרא (רצוי לאסוף הרבה) בכניסה לחנות כדי למנוע מעבר.

אפשר גם לעמוד עם הגב לדלת החנות ולהתכופף ב90 מעלות, ואז לתקוע להם על הדלת.

בגלל הסיכוי הקטן שזה יקרה, אפשר פשוט להפציץ בתגובות שליליות בZAP

אני מציע שכל אחד ירשום תגובה רעה אחת על ksp וככה אפשר לאט לאט למוטט את ksp כי ככה הם לא יוכלו לטבוע כל אחד ואחד ומספיק שרק כל אחד מאיתנו שיכתוב תגובה רעה אחת עליהם באיזשהו מקום כדי להפיל אותם.

אני כבר כתבתי איפשהו .

מה אתם אומרים?

אני מציעה שתרגעו, אל תציעו תוכניות פעולה ואל תנסו להיות גיבורים.

תקראו את התגובה הראשונה של הבחור, תפנימו את המסר וזהו.

פורסם

והוא גם כנראה מסרב להפסיק לכתוב דברים באינטרנט...

04/03/2007 00:31:00 | גילי בר-לב

ושכחתי לציין - הצ'יפס היה אחד הגרועים שנתקלתי בהם. כמו של מקדונלדס, רק פחות מלוח, אבל דלוח, יבש ומשעמם. למרות שרשום שעם ההמבורגר יגיעו "יתדות תפוחי אדמה", השפית החדשה הנהיגה שינוי - מהיום חוסכים ונותנים ללקוחות צ'יפס קפוא ומזעזע, ולא את היתדות הטעימות של פעם. חבל.

אוכל: מאכזב

עיצוב: מוקפד שרות: מקצועני

אווירה: נעים לשבת

04/03/2007 00:27:00 | גילי בר-לב

הגעתי היום לאודאון, למעשה מחוסר ברירה, כי כל התכנונים האחרים לא היו ברי ביצוע (יום שבת בצהריים בלי להזמין מקום מראש). אודאון בד"כ בחירה טובה, אבל משהו קרה שם. השף התחלף לשפית, וישנם שיבושים. הזמנתי המבורגר מפילה בקר עם פטריות ביין, וביקשתי מדיום רייר. לאחר שהוזהרתי על ידי המלצרית שזה עלול להיות מדמם מאוד, החלפתי למדיום, אבל הדגשתי שאני אוהב אדום. קיבלתי המבורגר עשוי היטב. ביקשתי להחליף להמבורגר מדיום רייר, כמו שאני אוהב, וקיבלתי שוב, עשוי במידה רבה יותר, הפעם מדיום, וכבר הייתי רעב. ההמבורגר קצת סתמי, עם חתיכות קשות בתוכו (סחוס) ולא מסגיר טעם של פילה בקר אלא בקר טחון רגיל. יחד עם הקציצה קיבלתי צלוחית בקוטר מטבע חצי שקל, עם ארבע פטריות ביין.

הנה גם לינקים להודעות שלו...

http://www4.diburim.co.il/cgi-bin/forumsdb/intraforum_db.cgi?forum=131/3&session=FFFF

9 מלמעלה

פורסם

והוא גם כנראה מסרב להפסיק לכתוב דברים באינטרנט...

אני לא רואה שום בעיה עם הביקורת שהוא כתב על המסעדה הזאת.

לא צריך להסחף, מותר להביע דיעה אסור להשמיץ.

ומה נסגר איתך? אתה עוקב אחריו?

פורסם

שמי גילי בר-לב. לפני שנתיים וחצי רכשתי עבור בן דודי מחשב אצל חב' קיי אס פי (KSP מחשבים) בתל אביב.

בשל חילוקי דעות ביני ובין נציג במכירות פרסמתי מודעה בפורומים באינטרנט. בכותרת ההודעה ובהודעה עצמה כתבתי השמצות שלא הייתי צריך לרשום.

בית המשפט קיבל את גרסתה של התובעת - חברת קיי אס פי, כי הפרסום מהווה לשון הרע וכי נגרם נזק לחברה. באמצעות מכתבי זה אני רוצה להתנצל עמוקות על הדברים שרשמתי ומביע בזאת חרטה על הדברים שרשמתי.

חברת KSP הינה חברה גדולה ומכובדת, מעסיקה עובדים רבים ובעלת סניפים ברחבי הארץ. ככזו היא בעלת איתנות פיננסית ומספקת פרנסה לעובדים רבים. בניגוד למה שרשמתי, לא הייתה לחברה כוונה לרמות אותי. אני מכה על חטא ומצטער שלא שלטתי בכעסי.

גילי בר-לב.

גילי איזה סגנון של השמצות כתבת ? (אם הם בכלל השמצות).

אחרי שראיתי את הפוסט הזה אני גם כן לא קונה יותר אצל קי אס פי.

פורסם

תודה שניצל.

אחרי שראיתי את ההודעות של גילי בר לב אני לא יקנה אפילו כרטיס רשת או כבל פשוט מקי אס פי .

פורסם

אהבתי את הפיסקה הבאה:

http://halemo.net/edoar/0092/0005.html

"השופט חגי ברנר קבע לזכות חברת KSP פיצוי בסך 60,000 ש"ח בלבד ולא 100,000 ש"ח כפי שדרשה, לאחר שקבע כי לחברה אין שם טוב בקרב גולשי האינטרנט. בר לב הצליח להצביע על שורה ארוכה של פרסומים בלתי אוהדים כלפי KSP, כולם ברשת האינטרנט."

אפילו השופט קובע שאין להם שם טוב בתור נותני שירות.

פורסם

למה באמת עוד לא פתחו ת'רד של "למה לא לקנות בקי.אס.פי" ?

:cool2:

פורסם

^^^^^^^^

כי אז יצטרכו לפתוח תראד של

"למה כן לקנות בKSP" ובנוסף לשלם 100 אלף שקל...

:lol:

פורסם
:hat:חבל, דווקא היה לסחבק מה להגיד.
פורסם

א 62969/05 קי.אס.פי. בע"מ נ' דביר גיא

29.05.2007

(פסק-דין, שלום תל-אביב, השופטת דליה מארק-הורנצ'יק): תביעה כספית לתשלום פיצויים בגין פרסום לשון הרע. נטען כי הנתבע השמיץ והכפיש את הנתבעת, חברה למכירה של ציוד מחשבים, בכתבה שהפיץ בפורום העוסק בצרכנות ובמדור תלונות הציבור באתרי האינטרנט 'Ynet' ו-'nrg'. נפסק - יש בפרסום נשוא התביעה משום לשון הרע כלפי התובעת. די שהנתבע מודה בפרסום הכתבה אצל מספר גורמים ואין להיזקק לטענתו לפיה התובעת לא הוכיחה כי הכתבה פורסמה ברשת האינטרנט. הנתבע הפיץ את הכתבה לגורמים רבים באמצעות הדואר האלקטרוני וכן לאתרי האינטרנט של 'ידיעות אחרונות' ו-'מעריב', תוך כוונה ברורה שתפורסם בתפוצה רחבה. שיגור הכתבה באמצעות הדואר האלקטרוני לפורומים וגורמים שונים, מוכיח כי הייתה לנתבע כוונת מכוון שקוראים רבים ככל הניתן יראו את הכתבה ויפיצו אותה הלאה. פרסום הכתבה באמצעות דואר אלקטרוני ובפורומים ברשת הינו ראיה ככל הראיות. על כוונת הנתבע לפגוע במוניטין התובעת ניתן ללמוד גם מכך ששלח את הכתבה לפורומים העוסקים בצרכנות. התובעת לא פעלה להקטנת נזקיה, אם היו, ולא פנתה להסרת פרסום הכתבה מהפורומים השונים בהם התפרסמה. התביעה התקבלה. הנתבע ישלם לתובעת פיצויים בסך 8,000 ש"ח וכן את הוצאותיה בסך 1,850 ש"ח ושכ"ט עו"ד בסך 3,500 ש"

זאת לא התביעה האחרונה .......

פורסם

לאף אדם שיודע איפה עובר הגבול בין עובדות לבין השמצות ושקרים אין סיבה לחשוש. יש פרסום ברבים ויש השמצה; מה שהנדון עשה בהחלט נופל תחת הקטגוריה השניה.

מחזק

סך הכל שהכל יתברר לפי דעתי השופט צדק(אל תהרגו אותי) :errrr: :errrr: :errrr:

וזה לא ביגלל שהחנות צדיקה וזה לא אומר שאני יקנה מהם משהו

גם אם הם יהיו החנות היחידה בארץ שימכרו סופר WII או משהו בסגנון אני לא יקנה מהם

אבל ללכת לחנות ולהגיד שהוא יפרסם ליכלוכים אם הם לא יתנו פיצוי

לפרסם דברים כמו-הם הולכים לפשוט את הרגל

ודברים בסיגנון זה טימטום

יש אנשים בפורום שאומרים שAMD יפשטו את הרגל לדוגמה

ונותנים סיבות כמו הקונרו ודברים בסיגנון

בלי ידע כלכלי

וגם זה פסול מבחינתי

צריך לישמור על רמה מסוימת גם בפורומים

רובנו לא בני 4 ומיתווכחים על מי יותר חזק באטמן או סופרמן

שיש בעיה אם חנות\מוצר דיווח אמיתי יתקבל בברכה

אבל להשמיץ סתם זה טימטום

ואם לא יעצרו תופעה כזאת תקבלו דיווחים כמו :

מיקרוסופט יוצאת משוק הקונסולות

סוני יוצאת משוק הקונסולות

נינטנדו יוצאת משוק הקונסולות

AMD פושטת רגל

אינטל פושטת רגל

אל תיקנו ויסטה כי DX10 יצא לXP

DX10 יוצא לאבונטו לינוקס

אתם מבינים אם לא רוצים לקבל דיווחים שיקרים כאלו צריך לישמור על סטנדרטיים מסוימים

במיוחד שיש הרבה פאנבויס בארץ (גם אני פאנבויס)

פורסם

לכל חברי הפורום .

אם אתם מזמינים מוצר כלשהו תמיד אבל תמיד תדרשו טופס הזמנה חתום ע"י החנות שימנעו מיקרים כאלה בעתיד (מיקרים כאלה אם אני לא טועה דורשים מקדמה ).

וקרירין בבית המשפט מנצח למי שיש עורך דין מצליח יותר לא דווקא מי שצודק.

אבל אם הוא באמת איים עליהם ישירות אז הצדק נעשה. אבל כאן המקום להעיר שהוא היה צריך ללכת ישר לבית המשפט בלי שום חשבון (ישר אחרי שהם לא הסכימו לתת לו פיצויים).מצד שני האם זה נבון לתבוע לקוח מצד חנות? ועד אחרי שלא הסכימה לתת לו פיצויים (בהנחה שכן נעשה לו אבל).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים