עבור לתוכן

מכתב התנצלות בפני חברת KSP

Featured Replies

  • תגובות 76
  • צפיות 18.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

מקומם מאוד, מאוד, מאוד ,מאוד, מאוד.

מאוד.

פורסם

מה לעזאזל הם חשבו שיקרה כשיוודע לציבור הצרכנים על התביעה הזו? מקרה קלאסי של כלב פצוע שנדחק לפינה ותוקף. פשוט גועליות. קניתי שם לא פעם, אבל מהיום שקל הם לא יראו ממני עם כזו התנהלות.

פורסם

בוקר טוב....

אבל באמת.... אתה בתור חנות היית יושב בשקט שככה משמיצים אותך? אפילו אם יש סיבה, גם אתה לא היית שותק.

וכל עוד יש להם לקוחות הם לא ישפרו את השירות, כי מה אכפת להם.

ביום שהם ירצו יותר לקוחות אולי יהיה שם איזה שינוי, אבל בנתיים נראה לך שבאמת אכפת להם מהשירות שהם נותנים?

אז אוי אוי אוי חברי פורום HWZONE לא יקנו בKSP כי השירות חרא.

הייתי שם לא מזמן והסניף היה מלא....

פורסם

בוקר טוב....

אבל באמת.... אתה בתור חנות היית יושב בשקט שככה משמיצים אותך? אפילו אם יש סיבה, גם אתה לא היית שותק.

וכל עוד יש להם לקוחות הם לא ישפרו את השירות, כי מה אכפת להם.

ביום שהם ירצו יותר לקוחות אולי יהיה שם איזה שינוי, אבל בנתיים נראה לך שבאמת אכפת להם מהשירות שהם נותנים?

אז אוי אוי אוי חברי פורום HWZONE לא יקנו בKSP כי השירות חרא.

הייתי שם לא מזמן והסניף היה מלא....

צודק. אבל לא לגמריי.

בכל דבר בחיים קודם כל מתחילים בקטן ולאט לאט בהדרגה זה גודל. (קצת מקביל למשפט "מה שבא מהר, הולך מהר")

כשזה מתחיל בקטן, קודם כל יש לך בסיס קבוע וזה חשוב (שאפילו במקרה הכי גרוע, תמיד יהיה בסיס וכמה אנשים שיתמידו בזה). לא משנה אם 10 מצטרפים ו3 יכולים לברוח. אבל לאט לאט זה גודל.

תמיד זה ככה, אני בספק מאוד מאוד מאוד גדול אם תצליח ליצור משהו גדול בין רגע.

פורסם

אני בתור חנות הייתי שם זין על מה רושמים עלי כי אני יודע מה אני שווה. אם לא היה צדק מאחורי הפרסומים שלו, הם לא היו מתרגשים ולא היו מתייחסים, אבל מכיוון שגם הם ראו שם את עצמם ונבהלו, הם החליטו לנקוט בצעדים. בכללי התרבות הצרכנית בארץ היא חרא, אבל מפה לאוזן אנשים יתחילו לחשוש. תהיה בטוח שכמות הכספים שהקהילה הזו מוציאה על מחשוב (שהוא בד"כ high end) משמעותי לפחות כמו מחשבי הזבל שרוב האנשים שראית שם לא מזמן קנו (או באו לתקן). אף אחד לא בא באיזשהו רצון שישנו שם משו, מבחינתי (ואני משער גם של השאר) שילכו להזדיין. אבל כדאי להתריע, לסמן שיש איזשהו קאץ' למחירים הזולים.

פורסם

אתם לא מבינים משהו אחר, אולי הכח הצרכני של משתמשי HWzone עצמם הוא קטן יחסית, אבל הם מייצגים קהל הרבה הרבה יותר גדול.

כל מי שקונה מחשב ולא מאלה שקונים סתם אלא מתייעץ, ואם הוא לא מבין, גם אם הוא לא מגיע ישירות לפורומים שלנו, סביר להניח שהוא שואל את הגיק מחשבים שהכי קרוב אליו (בין אם זה השכן, הבן של הדודה, או הגיס הסטודנט וכו'), וסביר מאוד להניח שהגיק הזה הוא חלק מהקהילה שלנו. הדעת קהל של האתר הזה משפיעה על הצרכנות בתחום ברמה רצינית למדי, גם אם בלתי ניתן למדוד זאת.

המעשה שאדון גיל היקר עשה, להשמיץ את החנות הוא אינו בסדר. למרות שלא זכור לי הת'רד המקורי, יש מקום ויש דרך גם על דפי הפורום.

ולמרות זאת, הגישה של החנות, ולא רק זאת אלא גם אחרות, למי שוותיק מספיק כדי לזכור את מקרי העבר, מראות לדעתי בריוניות כלכלית ומגעילה בתגובתן, נותנת לנו הצרכנים דיעה הרבה יותר שלילית כלפיהן.

כי הנה פה האיש הקטן, שבא ומתלונן על אוול שנעשה לו, ובמקום לתקן את העיניין ולשפר את עצמם, הם מגיבים בצורה כזאת שרק תשלשל עוד כסף לכיסם.

אז כן הם הרוויחו 60,000 ש"ח - האם סכום העסקים שהם הפסידו (ויפסידו) בגלל פרסום העניין כאן ובגלל הת'רד המקורי יעלה על כך? בהחלט יש מצב ולדעתי אפילו סביר להניח שכן.

האם זה באמת היה משנה להם לוותר על כספי התביעה הזו? לדעתי לא.

היה עדיף לפתור את העיניין בדרך יותר מתורבת, משני הצדדים.

לי רק צר על אדון גיל המסכן שהיה צריך ללמוד זאת על בשרו, והלוואי והיתה דרך לעזור לו בעיניין.

פורסם

אני מכיר במקרה אישית את המנכ"לים של KSP

ויש להם דחף לתבוע אנשים על כל דבר, הם הצליחו כמה

פעמים והבינו שהם יכולים לעשות קופה מזה

אני מדבר מניסיון אישי הם בהליכי תביעה איתי כבר שנתיים

אבל את הסיפור שלי אני יפרסם שזה יגמר!!!

גילי בר-לב אני איתך ישר כח!!!!!!

ואל תדאג יום יבוא והם ישלמו על כל מעשם!!!

פורסם

אפשר לעזור לגיל. אני בטוח שאם הכוח של חברי האתר כ"כ גדול, עצומה שלנו ואולי חשיפה גם במסגרת מדורי התוכן תוכל לעורר הדים למקרה.

פורסם

אני בעד ואני איתכם

גיל בן כמה אתה??? אם אפשר לשאול?

פורסם

אני בעד פשוט לחרבן להם בלילה על הסניפים בצורה מאורגנת

אז כולם ידעו שהם חרא

פורסם

אני בעד פשוט לחרבן להם בלילה על הסניפים בצורה מאורגנת

אז כולם ידעו שהם חרא

:lol: :lol:: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

זה יכול להיות כזה אדיר :lol:

פורסם

טוב חברה להתחיל לעשות את זה מסודר למישהו יש רעיון?

פורסם

המממ... אני מצטרף ממש הגעיל אותי העניין...גם באמת רימו אותו ועוד מי יודע כמה לקוחות שלא מבינים בנושא ועוד תבעו אותו....ממש נמאס מהחנויות האלה....אני לא קונה שם יותר ואמליץ לחברים לא לקנות שם יותר...

בקשר לרעיון...אפשר אולי להעזר במועצה לצרכנות נכונה או גופים אחרים בסגנון....

צריכים גם להזהר שלא יתבעו אותנו

פורסם

לא הבנתי מה העניין? היום מותר לרשום כל מה שרוצים על חנות! יש אפילו ביקורות בזאפ. אם KSP חרא של חנות אז מגיע לנו לדעת זו.

למשל: אייבורי זה חרא של חנות וכשיש תקלה הם שמים פס על הלקוח! אומרים לו תקשר לשירות לקוחות... עושים צחוק מהבן-אדם. עדיין אני אקנה שם דברים יקרים כי הם זולים שם. בכל מקרה, אני לא שומח עליהם בגרוש וגם נתתי עליהם ביקורת בזאפ!

תנו עליהם בזאפ ותראו איך אם מנסים לפצות אתכם בכל מיני מאווררים וכו'.

עריכה: KSP... לא קניתי שם. אבל כמו ששמעתי זו חרא של חנות. שירות על הפנים ונותנים דברים מחודשים וכו'. לכן לא ממליץ לקנות שם!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים