מבקש אזרה בקניית lcd בעיקר למישחקים - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מבקש אזרה בקניית lcd בעיקר למישחקים


leoncs16

Recommended Posts

מסך בשביל ps3 ולחיבור המחשב למישחק pro2008 אם זה חשוב יש לי gf 7600gt. תקציב של 5000 גודל 29-32 ואיכות שידורי כדורגל.

אני מבולבל מכול החברות, הנתונים שלרוב משקרים ביגלל סוגי הפנלים וכו, וגם שומע על מחיר לא שווה לטמורה ביגלל שמות של מותגים. לדוגמא יש יבואן שטואן שמבין בנושא כנו כולם , ומציע לטווח מחירים הזה והצרכים שלי banq vb 3232 ואומר לי שהוא לא נופל מפיליפס וכו ב 3700 שח 600 שקל פחות מ zap מישהוא פעם שמע על הטלויזיה והאם היא באמת טובה למישחקים וחיבור מחשב בחלק מהאתרים רשום שהיא יודעת לעבוד אם 1080p.

ואם זה סתם חברה ולא מתאימה למישחק וחיבור של מחשב איזה אתם ממליצים .לא היתיחסתי לכבלים כיוון שהבנתי שעד שלא יהיה פה hd יראו פחות טוב מ scr , והאם כשהיה hd יראו טוב בכבלים ב 720p תודה לעוזרים .ואם אפשר פרטים בקשר לסוגי הצגים הבנתי שיש שלוש ולכול צג יתרונות וחסרונות משלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הייתי ממליץ לך לקחת את ה2407wfp, שיציג לך רזולוציה שאף מסך 37'' בתקציב שלך ואפילו גם מעל לא יציג לך, חדות טקסט מדהימה, מכלול צבעים וזוויות צפייה רחבות.

המסך הזה תומך בפול היי דפינישן, הוא איכותי, עם זוויות צפייה רחבות ויתאים לך לשימוש המחשב וגם כטלויזיה. אם תקנה 32'' שייעודית לצורכי המסך ישרוף לך את העיניים, הטקסט לא יהיה חד וממש לא יהיה לך נעים לעבוד מולו.

אגב בקשר לpes2008, דווקא שלשום יצא לי לדבר על זה עם מישהו והבנתי שהוא יוצא ב5.10.07, האומנם? (מה שכן הוא הולך להיות משחק אחד החזקים כמו תמיד, והולך לקבור את הפיפא הילדותי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...