רואים הבדל בין גודל נקודה 0.24 ל0.28? - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

רואים הבדל בין גודל נקודה 0.24 ל0.28?


shibie

Recommended Posts

גודל נקודה 0.24 של איזה מסך LCD?

אם אתה מתכוון למסך 22" L220x שייצא לשוק בסוף השנה שנותן 103dpi (נקודות לאינץ') זה תואם גודל נקודה של 0.247mm בהתאם לרזולוציה שלו. הדבר יצריך עיני נץ :lol: , כי ההבדל יתבטא בפונטים קטנים אפילו יותר מאילו שיש במסכי 20". מסך כזה עם גודל נקודה שכזה יותר מתאים ליישומי CAD מאשר לשימושים ביתיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי הצדק עימך וזה נושא שהוא די סובייקטיבי. ;D

בכל זאת ביחס ללנובו זה אינו דגם תקדימי אלא רק עבור השוק הבידורי אליו הם פונים איתו. עבור CAD זהו גודל נקודה די אידיאלי. לעבודה מדוייקת עם CAD יש בדר"כ המלצות למסכי 20" ו-21.3 לא רחבים עם רזולוציה של 1600X1200.

לפני שלנובו פיתחו את הדגם הנ"ל, היה קיים בשוק יותר משנה מסך EIZO CG221 עם גודל נקודה של 0.249 מ"מ עם פנל S- 22.2" אשר מיוצר ע"י מיצובישי אלקטריק במיוחד עבורם. גרפיקאים שעומד לרשותם תקציב עתק על מנת לעבד עיבוד גרפי שמנצל מכלול Adobe עובדים עמו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבדל בחדות התמונות בין ה-L220x למסכי 22" עם פנל TN?

זה צפוי שבלנובו התמונות יהיו חדות יותר עם מרקם מפורט יותר של האובייקטים. כשיהיו מבחנים ברחבי הרשת נדע במה הוא יהיה טוב וגרוע ולאיזה שימושים.

בכל זאת, אם המחיר שלו יתקרב מדי למחיר של 24", לדעתי, עדיף יהיה לרכוש את הדל, שיש לו כניסות נוספות ושטח תצוגה גדול יותר לתכני .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...