שליטה על מאוורר הסטוק של ה Q6600 - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שליטה על מאוורר הסטוק של ה Q6600


kopler

Recommended Posts

שלום, (מקווה שזה הפורום המתאים) קניתי לאחרונה מחשב חדש ושקט.

הבעיה מתחילה כאשר המאוורר שעל המעבד מתחיל לעבוד ב-80% ומעלה (3000RPM) הוא מתחיל להרעיש.

אני לא עושה OC ולכן אני יכול להרשות לעצמי שהמאוורר יפעל על 50% כשלא שומעים אותו כלל.

אני מדבר כמובן על המחשב במצב IDLE ולא בעומס כשאין סיבה שהוא יפעל על 80%. ההבדל טמפ' הוא 40 לעומת 50 שזה לא קריטי, עדיף לי השקט.

הלוח אם שלי הוא P5K והגדרתי בביוס שהמאווררים יפעלו כ SILENT.

עכשיו לפעמים אני פותח את המחשב ומאוורר מסתובב ב-50% ואפילו פחות כמו שאני רוצה, אך לפעמים אני פותח אותו והוא על 80% ולאחר שאני ריסטרט הוא נההיה 50%. קיצר יש כאן משהו בהחלט מוזר.

הורדתי SPEED FAN ואני רואה את מהירות המאווררים אך אני לא יכול לשנות את המהירות. אני מוריד את המאוורר ל-50% אבל אין שם כפתור APPLY והמאוורר ממשיך לפעול על 80%.

אז אם יש מישהוא שמכיר תוכנה או בעזרת עידכון ביוס אפילו אפשר להגדיר את המאווררים יותר מאשר SILENT משהו ממשי כמו % המפעילות אני אשמח לעזרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ASUS Probe משהו, אני חושב... בכל מקרה, במקרה הזה אני מאוד ממליץ על קניית קירור חיצוני, שיהיה גם שקט, וגם יקרר את מפלצת החום הזאת במאמץ מלא, אחד שגם לא יהיה כבד לך על הכיס, כמו למשל Cooling Freezer 7 pro, שלי שקט אפילו במאמץ מלא ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי את התוכנה קיבלתי אותה יחד עם בדרייברים של הלוח אבל גם שם כמו בביוס (שזה בעצם אותו דבר רק ש ה SUITE היא בעלת ממשק גרפי) יש אפשרות למאוורר של silent optimal ו preformance ולא תאכלס להגדיר כמה RPMS או לפחות % העבודה של המאוורר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...