עוד פיקסל מת?! הרביעי במספר מנקסטופ. - עמוד 4 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עוד פיקסל מת?! הרביעי במספר מנקסטופ.


xena

Recommended Posts

תראה לי דיון אחד שכתבתי דבר כזה?

אני רמזתי לאפשרות כזאת לא קבעתי או חרצתי גורלות

הרצון שלי בבדיקת הנושא והרצון שלי לפתוח תדלתות לנושא

מעיד שאני רוצה לדעת מה קורה במציאות

אני לא שופט ונכון לא קניתי מהם

ואתה יודע מה אני גם לא יקנה מהם בגלל מה שקורה בזמן האחרון לפי אנשים שכן קנו מהם ומדווחים פה

אז יופי, מעולה, אל תקנה.

אבל על תשכנע אחרים לא לקנות על מחשבותיך ללא בסיס, רק דברים מוצקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 88
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אנשים,

אני משאיר את הדיון הזה פתוח למען כל אלו שקנו בקנייה הקבוצתית, אבל מי שידרדר את הדיון הזה לפסים אישיים יחטוף. אז נא לא להיכנס לניתוחי אישיות ולשמור על הפה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אז יופי, מעולה, אל תקנה.

אבל על תשכנע אחרים לא לקנות על מחשבותיך ללא בסיס, רק דברים מוצקים.

4 מסכים אם פיקסלים שרופים לאותו בן אדם ניראה לך אחוז סביר במסכים איכותים ב2007 ?

עוד תלונות שהגיעו

ו2 אנשים שחיכו חצי שנה ניראה לך שרות סביר ?

להכריח יתנצלות ניראה לך סביר?

אלה הדברים שאני ניזון מהם

ותאמין לי אני מוכן לנשק ריצפה של חנות מחשבים שתיהיה אמינה ומיקצועית

כי לצערי זה נדיר בארצנו

אבל למה אתה מגן על חנות שמחיבת יתנצלות של לקוח כדי לתת שרות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין למה לעשות סיפור הבן אדם נראה לי ישר והגון

תבינו לאיזה רמה אתם מביאים את הבן אדם שהוא צריך לכתובת פה ברבים לגבי מקרה פרטני אתם צריכים להיתבייש שאתם ביכלל מתעסקים בענינו הוא מספק לכם סחורה אז קורה וכן 4 מסכים הוא לא אשם הוא לוקח אחריות על כול מסך שלא תקין תנו לבן אדם טיפה קרדיט מה הולך איתכם אנשים זה לא שהוא רימה אותכם ונעלם

הוא פה לכול עניין ותקלה וזה בא מפיו של מישהו שלא לקוח שלו אבל אני מאמין שבעתיד אני ירכוש ממנו ברצון רב בן אדם שיטפל בי גם לאחר חצי שנה אני ישב וישתוק כי אני יודע שבסופו של דבר אני אהיה מרוצה

יעקוב רק דבר אחד לרעתך אני רוצה להגיד לא הייתה צריך להגיב בפורום על טיפולך בלקוח אפילו אם הוא השמיץ או אמר דברים לא נכונים

זה בינך ובינו ולא בין כול אנשי הפורום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי לקונה של 4 המסכים יש בעיית חשמל בבית או תקלה בכרטיס המסך של המחשב שהורסת פיקסלים או שאולי אפילו הוא מישתמש בתדר ורזולוציה שאינם ניתמכים במסך וכך הוא הורס את המסכים ?

אולי הקונה "מטפל" במסכים כדי ליצור פיקסלים מיתוך אינטרס (קשר ליבואן הרישמי למשל הרי זו לא בעיה להחליף פנל לפנל דפוק באותו מסך) ) או סתם כי בא לא.

יעקב בסדר גמור, הקונה אפילו לא יצר קשר עימו וכבר שפך ערמה של שטויות והיתלהם במקום לפנות לשירות.

משהוא ניראה מאוד לא תמים בסיפור 4 המסכים.

הכל ספקולציה ובגדר השערה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי לקונה של 4 המסכים יש בעיית חשמל בבית או תקלה בכרטיס המסך של המחשב שהורסת פיקסלים או שאולי אפילו הוא מישתמש בתדר ורזולוציה שאינם ניתמכים במסך וכך הוא הורס את המסכים ?

אולי הקונה "מטפל" במסכים כדי ליצור פיקסלים מיתוך אינטרס (קשר ליבואן הרישמי למשל הרי זו לא בעיה להחליף פנל לפנל דפוק באותו מסך) ) או סתם כי בא לא.

יעקב בסדר גמור, הקונה אפילו לא יצר קשר עימו וכבר שפך ערמה של שטויות והיתלהם במקום לפנות לשירות.

משהוא ניראה מאוד לא תמים בסיפור 4 המסכים.

הכל ספקולציה ובגדר השערה

זו אוליי השטות הכי גמורה שניכתבה על גבי דפי הפורום הזה! חוץ אוליי מהשטויות של URIB (אל תעלב יוריב :cool2:)

שטות גמורה במקומך הייתי עורך את ההודעה לפני שעוד אנשים ייראו את זה כי אתה עושה לעצמך פאדיחות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי לקונה של 4 המסכים יש בעיית חשמל בבית או תקלה בכרטיס המסך של המחשב שהורסת פיקסלים או שאולי אפילו הוא מישתמש בתדר ורזולוציה שאינם ניתמכים במסך וכך הוא הורס את המסכים ?

זה המשפט היחידי שאני עוד איכשהו מסכים איתו.. (אול באמת יש לו בעיה בכרטיס מסך שלו או בעית חשמל כלשהי, אני לא מומחה גדול

אבל עדיין 4 מסכים אחד אחרי השני שנבדקו בחנות ומתקלקלים רק אצל הלקוח בבית.. בהחלט יכולה להיות בעיה פיזית)

שאלה נוספת...

מה הקטע לגבי האחריות המגוחכת הזו של לגבי החלפה של מסך שיש בו רק מעל 6 פיקסלים תקועים/גוססים/מתים?

הרי בתור לקוחות שמשלמים סכומי כסף נכבדים על מוצר איכותי אנחנו מצפים למוצר תקין ואיכותי בתמורה לא?

6 פיקסלים זה "עובר" מבחינתם? גם 1 פיקסל?

זו הסיבה היחידה שאני חושש לקנות ושעוד לא קניתי מסך של , כי אני חושש להיתקע עם פיקסלים דפוקים וברגע שאני אפנה לחנות

להחליף הם יגידו לי "אנחנו פועלים לפי המדיניות של - אתה לא זכאי להחלפה".. :nixweiss:

גם שאלתי היום איזה מוכר בחנות מחשבים (לא יודע אם הוא מבין גדול או לא) אבל הוא אמר לי ש- בכלל לא מייצרת את המסכים עצמם

אלא מישהו מייצר בשבילם.. זה נכון? (אולי החברות שמייצרות פאנלים כמו סמסונג, , וכד') אם ככה אז מאיפה יש ל-Dell

את החוצפה לקבוע כאלה תנאים באחריות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זו אוליי השטות הכי גמורה שניכתבה על גבי דפי הפורום הזה! חוץ אוליי מהשטויות של URIB (אל תעלב יוריב :cool2:)

שטות גמורה במקומך הייתי עורך את ההודעה לפני שעוד אנשים ייראו את זה כי אתה עושה לעצמך פאדיחות

. לי אי

זו אוליי השטות הכי גמורה שניכתבה על גבי דפי הפורום הזה! חוץ אוליי מהשטויות של URIB (אל תעלב יוריב :cool2:)

שטות גמורה במקומך הייתי עורך את ההודעה לפני שעוד אנשים ייראו את זה כי אתה עושה לעצמך פאדיחות

מניסיוני יש מצב שזה נכון!לי אישית יש מסך של Benq וכשקניתי אותו היה לי פיקסל שרוף. הזמנתי את טכנאי החברה לבוא אלי (כמה זה טוב - שירות בבית הלקוח).

הטכנאי אמר לי שרק לפני שאני בא, שאני ינסה להתקין חדשים. התקנתי ולמרבה הפתעתי הפיקסל השרוף נעלם! ד"א בדקתי

את הימצאות הפיקסלים עם Dead buddy. כך שלדעתי מה שהועלה כאן לא כזה הזוי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

XENA -אולי באמת יש לך איזו בעיית חומרה או חשמל או משהו כזה....בוא נחשוב: ארבעה מסכים נבדקים בחנות, על ידיך, נמצאים תקינים, וכשאתה חוזר הביתה, הם פתאום מתקלקלים,והקלקול הוא פיקסלים שרופים, שהסיכוי שהם יווצרו אחרי שהמסך כבר יצא מהמפעל תקין, הוא אפסי (אם להאחז באילנות גבוהים כמו ארז...)... תשמע סיפור: לאחי יש מסך LCD שמתחיל לרצד כשמפעילים את המזגן....זאת מן הסתם בעיית חשמל...(והוא עוד עובד בחברת החשמל :lol:). אולי תזמין חשמלאי, אולי תחליף כרטיס, אולי תגיד לי שאני מדבר שטויות כי (אולי?.. :nixweiss:)במקביל אתה עובד עם מסך נוסף על אותו כרטיס והכל תקין...,אולי אתה באמת נועץ מבט חזק מידי במסך.... ::)... ועוד שני דברים :

1.זה שיעקב דרש ממך להתנצל ע"מ לקבל שירות שמגיע לך -זה לא מקובל בלשון המעטה.מה גם שאם הוא היה טורח לקרוא את הת'רד כמו שצריך היה רואה שלא אתה הוא זה ש"משמיץ" אותו.

2.XENA זה שם של נסיכה לוחמת...רק אם שכחת... :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

XENA -אולי באמת יש לך איזו בעיית חומרה או חשמל או משהו כזה....בוא נחשוב: ארבעה מסכים נבדקים בחנות, על ידיך, נמצאים תקינים, וכשאתה חוזר הביתה, הם פתאום מתקלקלים,והקלקול הוא פיקסלים שרופים, שהסיכוי שהם יווצרו אחרי שהמסך כבר יצא מהמפעל תקין, הוא אפסי (אם להאחז באילנות גבוהים כמו ארז...)... תשמע סיפור: לאחי יש מסך LCD שמתחיל לרצד כשמפעילים את המזגן....זאת מן הסתם בעיית חשמל...(והוא עוד עובד בחברת החשמל :lol:). אולי תזמין חשמלאי, אולי תחליף כרטיס, אולי תגיד לי שאני מדבר שטויות כי (אולי?.. :nixweiss:)במקביל אתה עובד עם מסך נוסף על אותו כרטיס והכל תקין...,אולי אתה באמת נועץ מבט חזק מידי במסך.... ::)... ועוד שני דברים :

1.זה שיעקב דרש ממך להתנצל ע"מ לקבל שירות שמגיע לך -זה לא מקובל בלשון המעטה.מה גם שאם הוא היה טורח לקרוא את הת'רד כמו שצריך היה רואה שלא אתה הוא זה ש"משמיץ" אותו.

2.XENA זה שם של נסיכה לוחמת...רק אם שכחת... :smile1:

מחזק עד המילה האחרונה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

XENA, כשאני קניתי את המסך Viewsonic שלי עם אחריות יבואן רשמי הוא הוחלף באחריות עקב תקלה שצצה לאחר שנה לחדש אחרי חודש בערך וזה עוד אחרי שניסו לדחוף לי מסך אחר שאני לא רוצה בכלל, המסך הוחלף לדגם שמחליף את הדגם שהיה לי כמו שכל יבואן רשמי אמור לעשות ולאחר ימים ספורים צץ פיקסל שרוף (מה שלא היה ביום הראשון) במסך החדש, פניתי ליבואן הרשמי ואמרו כי אין מה לעשות ושפיקסל אחד שרוף זה "סביר בהחלט" ושהנוהל העולמי אומר שרק מעל 4 פיקסלים שרופים אם אני לא טועה מחליפים את המסך.

מכיוון שהייתי חדש בנושא הזה ביקשתי שיראו לי איפה זה כתוב אך התעלמו ממני בצורה מעצבנת.

אז למקרה שלך אם אותו יעקב יעשה משהו בנידון למרות שעל פי אותו נוהל הוא לא אמור, אז איך אומרים? הוא ייצא גבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי כוונה להיכנס לעניין של מי אשם בנושא, אבל אני מיעקב לא קניתי ולא אקנה.

כי גם אם לקוח שלך עשה טעות ופתח איתך בדיון לא ראוי במקום פומבי, אתה חזרת על הטעות שלו והגבת בפומבי והתקפת אותו! אני לא אומר שהוא צודק, אבל שירות לקוחות בסיסי זה אומנם לא לעבוד לפי "הלקוח תמיד צודק", אבל כן "הלקוח לעולם אינו טועה". מלבד לזאת, הדרישה שלך להתנצלות היא כאילו נפגע כבודך בצורה כלשהי ואתה חש נעלב, התנהלות שמתאימה לחאפר שמוכר למי משקל בשוק, לא לאדם רציני שמגלגל עשרות אלפי דולרים בחודש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...