stone cold פורסם 2007 בספטמבר 5 Share פורסם 2007 בספטמבר 5 אור כהן -כל אדם צריך להודות בטעותו 4 מסכים 4 מסכים 4 מסכים 4 מסכים דפוקים לאותו בן אדם? וXANA אני בזמנו אמרתי שמשהו מריח פה מסריח היעקב הזה מוכר יותר בזול מהיבואנים הרגילים ועוד נתן לך ליתבשל חצי שנה לפחות הכשיו אתה מבין שלפעמים יותרבזול זה יקר לפחות זה בדבר יחסית קטן ולא מכונית או דירה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Noam0101 פורסם 2007 בספטמבר 5 Share פורסם 2007 בספטמבר 5 המסכים מגיעים בקופסא סגורה, ואין שום הבדל בין מסכים של חנות אחת למסכים של חנות אחרת. די עם העלילה המטופשת הזו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2007 בספטמבר 5 Share פורסם 2007 בספטמבר 5 McFly -אז מה אם הקופסה סגורה? אתה באמת חושב שזה בעיתי לסגור קופסה ? יש פה שאלה בגלל שהיו כמה תלונות ואחד אם 4 מסכים תקולים אחד אחרי השני אם תאפשר דיון מיוחד על הנושא נוכל להגיע לערכה של אחוז פגומים ולדעתי זה מתבקש אני כמובן לא יפתח דיון כזה בלי אישור שלך ואני מקווה שתיתן לי לפתוח אני בתמורה יתחיב לפתוח דיון אוביקטיבי בשאלה אחת פשוטה-[האם קיבלתם מנקסטופ מסך תקין או לא ומה היתה הבעיה במסך ] קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mrraz פורסם 2007 בספטמבר 6 Share פורסם 2007 בספטמבר 6 המסכים מגיעים בקופסא סגורה, ואין שום הבדל בין מסכים של חנות אחת למסכים של חנות אחרת. די עם העלילה המטופשת הזו.אני לא אומר שיש קשר לנושא אבל קיימות סדרות פחות טובות ומוצרים שנארזו מחדש ונמכרים בעולם השלישי כחדשים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
borsood פורסם 2007 בספטמבר 6 Share פורסם 2007 בספטמבר 6 אני לא אומר שיש קשר לנושא אבל קיימות סדרות פחות טובות ומוצרים שנארזו מחדש ונמכרים בעולם השלישי כחדשים.וניו יורק ידועה כבירת עולם שלישי כך שבטוח שיש קשר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
yarivot26 פורסם 2007 בספטמבר 6 Share פורסם 2007 בספטמבר 6 כל אחד בדק את המסך שלו לפני שקנה, גם המתלונן פה ציין שהפיקסל עוד היה "חי" בהתחלה.קשה לי להאמין שיעקב יכול לראות את העתיד ומביא מסכים שיתקלקלו בזמן הקרוב.בכל מקרה, יש פה סתם השמצות, גם בדיון השני, לפי דעתי אין טעם להגיב עד שהמתלונן\ים יקבלו תשובה מיעקב. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
hensh9 פורסם 2007 בספטמבר 6 Share פורסם 2007 בספטמבר 6 ראינו כבר את ה"תשובות" של יעקוב..חוץ מהתרברבות כמה שלו "הכי גדול" ("מכרתי 180 מסכים רק לחברי הפורום"=שיספר את המעשיות האלו ל...)ולגבי ההשמצות שלו כלפי המיתחרים ("מי שצריך לקבל מהם שירות-שיילך לחפש את החברים שלו")לא שמענו ממנו כלוםאל תצפו לנפלאות מהסוחר הזה :-X קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
valorien פורסם 2007 בספטמבר 6 Share פורסם 2007 בספטמבר 6 תודה רבה על העצה, ועכשיו תעשה לכולנו טובה ענקית ותפסיק עם הפוסטים המיותרים האלה.הבנו שאתה לא אוהב את נקסטופ - מה לעשות, תחיה עם זה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
xena פורסם 2007 בספטמבר 6 מחבר Share פורסם 2007 בספטמבר 6 בדקתי פיקסלים שרופים במעמד הקנייה בשבע עיניים. אין מצב שהוא היה. זה צץ בשבוע הזה מתישהו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
m.l פורסם 2007 בספטמבר 6 Share פורסם 2007 בספטמבר 6 אחרי הזיכוי הכספי שהוא הביא לך לא היית צריך לקנות ממנו אלא לקחת את הרגליים ולברוח....אני קראתי וקורא כול מה שצץ בקשר לחנות הזאת בינתיים רק דברים רעים וזה רק גדל וגדל ויש פה השערות וטענות שהגיוניות מאוד ואני אישית לא הייתי קונה ממנו כלום זה לא שזו הנחה משמעותית מאוד אלא סך הכול 200-300 שקל פחות או יותר לדעתי לא מישתלם כלל קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
guyz6471 פורסם 2007 בספטמבר 6 Share פורסם 2007 בספטמבר 6 הי,הבעיה היא שרק אנשים שיש להם בעיות פותחים פוסטים,אני קניתי את ה 2007FP מיעקב ואין לי בעיות,אז מה זה אומר שהכל מושלם? לא זה לא אומר...באותה מידה לא ניתן להשליך מכך שמישהו או מספר אנשים שיש להם בעיות מבשרים על כך שהכל רקוב שם אצל יעקב והוא ניסה לדפוק אותנו..כל מקרה צריך להיבדק לגופו ויותר חשוב לדעת מה הייתה התגובה של יעקב...ובכלל יש פה מישהו שמנהל מעכב על תקלות שהיו אצל ספקים אחרים?תהיו אוביקטיבים והגיוניים בתגובות שלכם זה הכל..the Z-Guy קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mrraz פורסם 2007 בספטמבר 6 Share פורסם 2007 בספטמבר 6 אחרי הזיכוי הכספי שהוא הביא לך לא היית צריך לקנות ממנו אלא לקחת את הרגליים ולברוח.... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
xena פורסם 2007 בספטמבר 6 מחבר Share פורסם 2007 בספטמבר 6 אובייקטיבים והגיוניים? דרישה שזרה לאחוז גדול ממשתתפי הפורום. זה אכן לא אומר כלום. כמה שתסביר שאין כאן עניין כספי, לא מבינים. רכשתי מיעקב כי זה היה נוח. כבר הייתי שם. באותה מידה הייתי יכול לא לרכוש ממנו אם לא היה לו עוד מסך במלאי, ואכן זה מה שכמעט קרה. נכון, 4 מסכים עם פיסקלים מתים, אבל מה יעקב קשור? אתם חושבים שבברוקלין יש איזה רב ששם ידו על המסך ואמר, "הממ, במסך הזה יצוץ פיקסל מת בדיוק שבועיים מיום הרכישה. לתת ליעקב הישראלי. הוא כבר יימכור אותו לבחור ההוא שממתין עם הפיקסל המת".האשמים בשרשרת המצערת שלי הם חברת Dell וחוקי מרפי. כולי תקווה שיעקב יגלה אמפתיה למקרה שלי ויחליף את המסך או ייתן החזר כספי. לאור האחריות שהוא נותן, ולאור הנדירות שפיקסל מת צץ אחרי כמה ימים, זה יהיה מאוד קטנוני מצידו לומר עכשיו שאני לא נכנס לתנאי האחריות שלו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
mrraz פורסם 2007 בספטמבר 6 Share פורסם 2007 בספטמבר 6 ואם יתן החזר כספי תיקח אצלו משהו אחר? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
xena פורסם 2007 בספטמבר 6 מחבר Share פורסם 2007 בספטמבר 6 לא יודע. אני נעול על המסך הזה (24"), ואם הוא יוכל לספק אותו עם אותה אחריות שוב, מה שקשה מאוד למצוא בחוץ, אולי אקח. לא יודע, תסריט דמיוני. בפועל עם יעקב הכל הולך קשה, ואולי זה מה שיעצבן אותי ויגרום לי לא לקנות ממנו שוב. אני קצת מותש מהאיטיות שלו. הנה שלחתי לו מייל בנושא לפני כמה ימים (עריכה: בעצם לפני יום) וכלום. והנה הוא קורא בפורום הזה באופן שוטף ושום תגובה. אבל בטח שלא תירוץ כמו סחורה פגומה, כי אין לזה שום בסיס.עריכה: כמובן שלאחר שיעקב הגיב כמה שעות לאחר התגובה הזו, אין מקום לתגובה שלי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.