פורסם 2007 בספטמבר 318 שנים :bash: כמה פעמים אני צריך להסביר לך? זה לא כרטיס עם PPU זה כרטיס בשם PPU! מעולם לא היה כזה מושג PPU. עובדתית הכרטיס הזה מחשב דברים שבמחשב רגיל ה CPU היה מבצע.
פורסם 2007 בספטמבר 318 שנים PPU זה קיצור של -Picture Processing Unitאו מעבד תמונות בתרגום בניגוד למעבד גרפי
פורסם 2007 בספטמבר 318 שנים ולעומת כל היופי הזה בכרטיסי הוודוו... שבחיים לא היה לי אחד אבל לחבר שלי היה אחד VOODOO 3 על מחשב ישן אני זוכר שהוא בקושי הריץ CS 1.6... תשימו לידו איזה 8800 אחד והוא קורע לו את הצורה!! פי 100000 בביצועים, פי 10 בגודל ופי 100 בצרחכת החשמל... תארו לכם מה יהיה עוד 5 שנים... ובכל מקרה, כל התקופה הזאת של 1995+- מעניינת אותי... איך היו המשחקים אז? היו רק משחקי דו מימד והגיימרים האמיתיים היו על SKY ROADS ו-MARIO? ומה בדיוק ה-VODOO לגרסאותיו שינה בכזאת דרסטיות?? אילו משחקים היו הראשונים שתמכו ב-3D באמת? ובכלל מידע על ההתפתחות ב-5 שנים האלה... אם מישהו מוכן להסביר לי תודה
פורסם 2007 בספטמבר 318 שנים היו הרבה משחקים טובים לפני עידן התלת מימד מאריו זה רק דוגמה אחת יש גם סוניק\זלדה\יושי\CNC \מטרואיד\דבל דרגון\רחובות הזעם\אי הקופים\קירבי\דום\מורטל קומבט\לוחמת רחוב\ועוד רבים וטובים בכוונה ירבבתי משחקים מכל מיני פלטפורמות אבל בעיקרון במחשב היו המון קווסטים וFPS פרימיטיבים כמו דום ובקונסולות פלטפורמות\ומכות וRPG יפנים כמובן היו הרבה סוגי משחקים אבל אלה הבולטים
פורסם 2007 בספטמבר 318 שנים אני זוכר שהייתי צריך לשדרג את הVOODOO2 2000 שלי לVOODOO3 3000 כדי שיריץ את DUNGEON KEEPER 2 :-X
פורסם 2007 בספטמבר 318 שנים קרירין PPU זה לא מושג כללי למעבדים גראפיים זה השם של המעבד הספציפי הזה.כמו שאמרתי מצידי שיקראו לו לובנגלו מלך זולו, אתה נתקעת על העובדה שקוראים לו PICTURE PROCESSING UNIT ולכן אתה לא מוכן אפילו לקרוא מה הוא עושה.ולידיעתך המושג PICTURE יותר רחב מתמונה סטטית, כל מה שאתה רואה על הטלוויזיה זה PICTURE ולכן הגיוני שיקראו למעבד שמחשב את כל הגראפיקה PICTURE PROCESSING UNIT.ובנוסף לזה שים לב ל PROCESSING בשם שגם מרמז שזה עושה עיבוד לתמונה ולא רק מציג אותה כמו שאתה טוען.
פורסם 2007 בספטמבר 318 שנים לא אמרתי שהוא לא עושה עיבודים מסוימים זה ברור שהוא כן עושה אבל מה שהוא לא עושה זה עיבוד גרפיקה תלת מימדית ואני חושב שעל זה הנושא ולא על הטכנולוגיות הישנות יותר כי אפילו לפונג היה רכיב שמוציא תמונה למסך -גם לזה אתה רוצה ליקרוא כרטיס מסך?
פורסם 2007 בספטמבר 318 שנים אבל הרכיב הזה היה מעבד את התמונה לא רק מציג אותה:Sprite data is stored in a special memory called the "Sprite-RAM" or "SPR-RAM" for short, which is a 256-byte memory built into the PPU core. The data stored here is 4 bytes; the position, color and tile, for each of the 64 sprites. This data is used by the PPU to place the sprite when it renders the frame.תרגום של השורה האחרונה:המידע הזה משמש את ה PPU בשביל למקם את הספרייט בזמן הרינדור לפריים.האחריות לגראפיקה הייתה כמעט בלעדית של ה PPU לעומת כרטיסי מסך למחשב שפשוט קיבלו את כל המידע מה CPU ורק הפכו את זה לאות שהמסך יקבל.ולכן להוסיף תמיכה תלת מימדית זה רק אבולוציה, להזכיר לך על מה התחלת להתווכח איתי בכלל?אתה מדבר על כרטיס שמוציא אות את זה תמיד היה בכל מחשב \ומכשיר שיש לו מסך אני מדבר איתך על כרטיס אם מעבד גרפי לNES לא היה כזה ואפילו לSNES לא היה כזה אני לא זוכר אם זה התחיל ב3DO או בסאטורן או בקונסולה אחרת אבל תקופת ה16 ביט היתה בלי כרטיסים כאלו פשוט תודה שזה כן מעבד שמיועד רק לגראפיקה וזהו.נ.ב. ברור שגם לפונג היה כרטיס מסך פשוט לא מעבד גראפי.הנה ציטוט בקשר לאמיגה שממחיש את ההבדל:The Amiga was unique' date=' for the time, in that it featured what would now be recognized as a full graphics accelerator, offloading practically all video generation functions to hardware, including line drawing, area fill, block image transfer, and a graphics coprocessor with its own (though primitive) instruction set. Prior (and quite some time after on most systems) a general purpose CPU had to handle every aspect of drawing the display.[/quote']
פורסם 2007 בספטמבר 318 שנים יופי זה מעבד שמח? מעבד גרפי זה כינוי מסוים ברור שמעבד שמטפל בגרפיקה ולא משנה אם הוא היה מטפל בפיקסל אחד או מיליון זה בפועל מעבד גרפי אבל אני מדבר על מעבדים גרפים שמטפלים בפוליגונים בתלת מימד ואתה מדבר על מעבדים שמטפלים בספיריט
פורסם 2007 בספטמבר 318 שנים אתה עדיין לא קולט מה ההבדל כן?תקרא שוב את הציטוט האחרון בתגובה הקודמת שלי.יש כרטיסי מסך ויש מעבדים גראפיים, אני רק אמרתי שלקונסולות היה מעבד גראפי הרבה לפני לעומת מחשבים שקיבלו מעבד גראפי רק עם יציאת ה VOODOO ואתה ישר התנפלת וטענת שזה היה רק כרטיס מסך ולא מעבד גראפי, אם אתה לא יודע את ההגדרה אז אל תתווכח במשך 2-3 עמודים בלי לחקור את הנושא.
פורסם 2007 בספטמבר 318 שנים הנה עוד נקודת מפנה:נדמה לי זה משחק הקונסולה הראשון שהשתמש בתלת מימד מלא עם פוליגונים (על ה SNES למרבה הפלא!)http://en.wikipedia.org/wiki/Star_Fox_%28video_game%29
פורסם 2007 בספטמבר 418 שנים כמובן לא אמרתי אחרת אבל בזמנו זה היה פריצת דרך ענקית. (אתה אמרת לחזור לדיון)
פורסם 2007 בספטמבר 418 שנים טוב אולי ניקבע כללים שמדברים על כרטיסי מסך שמאפשרים הרצת פוליגונים תלת מימדים והם לא תוסף לקלטות ? :lol:
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.