פורסם 2007 בספטמבר 218 שנים הטעות של 3DFX היתה שהם לא נתנו אפשרות לחברות אחרות למכור כרטיסים שלה (OEM)היא קנתה את STB והחליטה שהיא גם תמכור את הכרטיסים
פורסם 2007 בספטמבר 218 שנים הם עשו כל כך הרבה טעויות שקשה לשים את האצבע על טעות אחת ספציפית :-\אבל גם לדעתי הם היוו את פריצת הדרך
פורסם 2007 בספטמבר 218 שנים אין ספק שאת פריצת הדרך עשתה 3DFX עם הוודו...אני זוכר שלראשונה ראינו גרפיקה תלת מימדית רצינית וטובה במשחקים...חחחח הימים שהיה לי וודו RUSH.היו זמנים...
פורסם 2007 בספטמבר 318 שנים למען האמת הנה פריצת דרך יותר גדולה למרות שאף-אחד לא שם לב בזמנו:http://en.wikipedia.org/wiki/S3_Graphics"מאיץ ה WINDOWS" הראשון, פעם ראשונה שכרטיס מסך באמת לקח LOAD מה-CPU, גם ה GF8800 זה פשוט המשך ישיר של אותו רעיון.
פורסם 2007 בספטמבר 318 שנים קודם כל כמו שאמרתי אם מחשיבים כרטיסי מסך של קונסולות הPS1 והN64 נתנו תדחיפה האמיתית הראשונה לתלת מימד מבוסס פוליגונים רק יותר מאוחר המחשב קיבל כרטיסי מסך מספיק טובים לתלת מימד רציני
פורסם 2007 בספטמבר 318 שנים אבל בקונסולות תמיד היה מעבד נפרד לגראפיקה, ה N64 וה-PSX היו פשוט שיפור של קונסולות קודמות שום דבר חדש באמת.
פורסם 2007 בספטמבר 318 שנים לא בכלל לא רק בדור ה32\64 ביט הכניסו כרטיס גרפי לקונסולות ומתוכם רק הPS1\והN64 הראו לעולם מה החשיבות של הכרטיס הגרפי
פורסם 2007 בספטמבר 318 שנים תספר את זה ל NES (ואם ל NES היה תאמין לי שהיה לעוד קונסולות עוד לפני התלת מימד.)http://en.wikipedia.org/wiki/Picture_processing_unit
פורסם 2007 בספטמבר 318 שנים אתה מדבר על כרטיס שמוציא אות את זה תמיד היה בכל מחשב \ומכשיר שיש לו מסך אני מדבר איתך על כרטיס אם מעבד גרפי לNES לא היה כזה ואפילו לSNES לא היה כזה אני לא זוכר אם זה התחיל ב3DO או בסאטורן או בקונסולה אחרת אבל תקופת ה16 ביט היתה בלי כרטיסים כאלו
פורסם 2007 בספטמבר 318 שנים אתה קראת את הלינק?הקונסולות בזמנו כבר היו עם כרטיס מסך שחישב לבד את הספרייטים זה מה שהפך למשל את SUPER MARIO לאפשרי.
פורסם 2007 בספטמבר 318 שנים לא ידוע לי על כרטיס כזה ואם כבר הNES פרץ דרך בעיקר במשחקיות ושליטה חדשנית לזמנו
פורסם 2007 בספטמבר 318 שנים נתתי לינק, אתה קורה בכלל את מה שאנשים אחרים אומרים או שאתה פשוט מניח שאתה יודע הכל והם סתם טפשים?
פורסם 2007 בספטמבר 318 שנים שים לב למה שיש בלינק בהתחלה-The PPU (Picture Processing Unit), more specifically known as Ricoh RP2C02 (NTSC version) / RP2C07 (PAL version), is the microprocessor in the Nintendo Entertainment System responsible for generating video signals from graphic data stored in memory.ותבדיל בין GPU לPPU בNES היה מעבד תמונות לא מעבד גרפי כמו שיש בכרטיסי מסך אנחנו פה מדברים על כרטיסי מסך
פורסם 2007 בספטמבר 318 שנים PPU זה השם שלו כמו שכרטיסים של 3DFX לא מקימים זומבים מהקבר וכרטיסים של NVIDIA לא גורמים לך להרגיש כוחות ג'י, מצידי גם שיקראו לו STATIC PICTURE כל עוד הוא עושה חישובים בעצמו.כשאתה אומר לי להבחין בין PPU ל GPU זה כמו שאני אגיד לך להבדיל בין מרצדס למכונית.ואם היית טורח לקרוא מעבר לשתי השורות הראשונות היית רואה את השורה השלישית עד החמישית:The chip is known for its effective use of memory, using very little memory to store graphical data. It was rather advanced for its time when the Famicom (first Japanese version of the Nintendo Entertainment System) was released, sporting full sprite support, movable backgrounds, and many colors on screen at the same time.נ.ב. חוץ מזה גם ל N64 ול PS לא היה GPU כי GPU זה מונח ש NVIDIA המציאו בכוונה מלאה ככה שהגדרה של GPU תכלול רק את ה GEFORCE 256.Graphics Processing Unit," a term NVIDIA had just coined and was defined as "a single-chip processor with integrated transform, lighting, triangle setup/clipping, and rendering engines that is capable of processing a minimum of 10 million polygons per second."
פורסם 2007 בספטמבר 318 שנים תיראה אם אתה מתיחס לכרטיס אם PPU ככרטיס גרפי למה לא נלך רחוק יותר? למה לא נלך לכרטיס הראשון שאיפשר חיבור למסך? ובעניין המונח של GPU גם אם הנווידה המציאו תמונח בפועל זה היה קיים בקונסולות מתקופת ה32\64 ביט
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.