המחשב שלי מסתדר בצריבה + תוכנות אחרות ? LET'S SEE . - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המחשב שלי מסתדר בצריבה + תוכנות אחרות ? LET'S SEE .


King Of Action

Recommended Posts

יש לי מחשב פנטיום 4 , מעבד 2.4 GHZ ו-512 .

כשאני צורב משהו אני בדר"כ מפעיל גם וינאמפ וגם תוכנות שיתוף כמו קאזה וכדומה . שמתי לב שהמחשב שלי לא נתקע אלא דווקא עובד טוב מאוד אפילו בלי שום בעיות איטיות מיוחדות. הצריבה עצמה לא נדפקת והיא עוברת בסדר גמור . השאלה שלי היא כזאת , האם זה שאני מפעיל תוכנות נוספות בזמן שאני צורב הורס את הצריבה לא במובן כמו שידפק הדיסק אלא נגיד העברת הנתונים לא עובדת כמו צריך ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה... לי יש מעבד פנטיוס 2 באבררקלוק ל 467 ו 256 MB RAM

ואני גם מפעיל תוכנות חופשי בזמן הצריבה ולא קורא כלום...

בדרך כלל הפעלת תוכנות בזמן הצריכבה לא יכולה לגרום כל נזק אבל תנסה להמנע מתוכנות

שמשתמשות שימוש מאסיבי האררדיסק (גם אז כנרה לא תדפק לך הצריבה אבל כל עוד אפשר למנוע מהצורב

להשתמש ב BUFFER UNDERRUN PREVENTERS למינהם אז עדיף..)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני מפעיל תוכנות אחרות בזמן צריבה.

אם אתה רוצה אתה יכול לדעת עד כמה אפשר יכול להעמיס על המחשב בזמן צריבה בעזרת NERO ובטח גם בשאר התוכנות אבל אני משתמש בNERO. בקיצר יש לך בזמן הצריבה מדד קטן שנקרא BUFFER. זה בעצם הזכרון הפנימי של הצורב. בגדול תהליך הצריבה הוא SOURCE>BUFFER>CDRW כשה SOURCE הוא בד"כ הארד דיסק או CD אחר. לכן כל עוד הBUFFER מלא (או לפחות 20% מלא)

תתבצע כתיבה למדיה בלי בעייה. (יש גם כאשר לשימוש במעבד אבל סביר להניח שהוא פנוי לרב). בצורבים ישנים אם מגיעים למצב שה BUFFER מתרוקן אז אין מה לצרוב למדיה והצריבה נהרסת. בחדשים יש מנגנון ששכחתי את שמו, שעוצר את הכתיבה ברגע שהבאפר יורד לאחוז מסויים.

יש גם אפשרות בNERO לראות את מהירות הדו שיח בין ההארד דיסק לCDRW שלך, ולקבל מושג אם בכלל כדי להתעסק עם תוכנות אחרות בזמן צריבה.

בקיצור כל עוד תשמור על באפר מעל 20 אחוז בערך (יותר גבוה יותר טוב) גדלים הסיכויים שהצריבה לא תדפק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הBuffer אמנם יכול להתמלא, מה שלא טוב, אבל הוא לא מהווה למקור הבעיה. אם יש לך הארדיסק איטי או מעבד חלש, ממש לא מומלץ לתת לאפליקציות אחרות לפעול ברקע. מספיק שרוחב הפס של כבל הIDE אשר מחבר בין ההארדיסק ללוח האם יתמלא בחציו, כבר אז הצורב יצטרך להמתין לשליחה של קבצים. כל הנקודה היא שהצורב יקבל את המידע מהHDD במהירות סבירה, בכדי שהוא לא יצטרך להפעיל את אותה שהוא תוכנן לעבוד איתה, במטרה למנוע דברים שכאלו ע"י שימוש בבאפר ושאר דברים. על כן, כמה שהבאפר, המושיע בעת צרה, יותר גדול, כך הצורב טוב יותר. באפר גדול הוא שימושי יותר למחשבים חלשים ולמחשבים אשר פועלות המון תוכנות ברקע. שלא יהיו עיכובים בשליחת המידע.

ובקיצור, תוכנות אשר פועלות בזמן צריבה לא יכולות להטיב. הן רק מזיקות. עדיף להימנע, אבל זה בכל זאת סבבה. כשאני צורב במהירות גבוהה, עיינו במפרט שלי, כל המחשב מתפקד לאט מאוד על כך שהצורב מנצל המון משאבים מצד המעבד הראשי. עם זאת, הכונן-הקשיח שלי עדיין מספיק מהיר בשביל לעמוד במהירות תעבורת המידע הגבוהה והבאפר תמיד נשמר באיזור ה5-20%.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם יש לך צורב SCSI אז זה לא בעיה.

לי יש אחד כזה מלפני 4 שנים שצורב במהירות 8X. בזמן שהוא צורב אני רואה קבצי ווידאו ולפעמים גולש קצת באינטרנט. הצורב בגלל שהוא SCSI לוקח 0 משאבי מעבד ושימוש עדין במחשב לא משפיע עליו בכלל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סקסי זה אחיזת עיניים לשוק הבייתי שמשתמש במוצרים שנועדו לשוק הבייתי (אלא אם כן שולם אותו מחיר), שימוש בסקסי לא לוקח 0 אחוז משאבי מערכת - זו טעות נוראה להגיד דבר זה (אך אם זאת דיי מובנת - זה אכן מבלבל) אלא לוקחת משאבי מעבד אפסיים בשימוש באפיק התקשורת. זה לא אומר שכשאתה קורא מההרדיסק המערכת שלך נשארת לישון - קוראים עוד המון דברים, ושימוש בהארדיסק אכן לוקח משאביי מערכת - זה רק אחוזים בודדים של מעבד שנחסכים בשימוש בתעבורה באפיק עצמו. אולטרא די אמ איי אכן לוקח על שימוש באפיק אחוזי מעבד -אבל זה לא הבדלים עצומים (ואני מדבר על שימוש בייתי) ואני מדבר על איי די אי בן ימינו, שלא לדבר על עוצמות המחשב של ימינו.

ועכשיו כשאני חושב שוב זה רק הצורב שלך בסקסי - אז בכלל אין הרבה על מה לדבר :) (אלא אם כן יש לך 200).

גם אני גולש באינטרנט כשאני צורב עם איי סי קיו ואימיילים וגם שומע וצופה בוודיאו לפעמים - ומעולם לא נדפקה לי צריבה (טפו טפו טפו) וגם אני עובד על כונן 8X בלי הגנות באפר שעובד על איי די אי PIO 4 טהור :) (הכונן של ימהה למי ששואל) ככה שזה לא הסקסי שעושה לך כאן קסם , ממש לא....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...