עבור לתוכן

חברה לפני שאתם קונים מחשב כדאי שתבררו טוב טוב מי היבואן!!!!

Featured Replies

פורסם

גם השירות של CDLOG גרוע. בעבר קניתי מהם פעמיים, ובפעמיים האלו הם עשו לי בעיות.

פורסם

SyndromE - אתה הישראלי המכוער בשיאו, בגלל אנשים כמוך לקוחות ישרים מקבלים שירות של "קפדהו וחשדהו". לפותח הת'רד - היכן קנית את הלוח אם?

את כנראה מתקשה להבין מה שאת קוראת: קיבלתי כרטיס פגום מלכתחילה ! וזכותי המלאה לדרוש החלפה.

הפגם הפיזי קרה לאחר מכן, באשמתי אומנם, אבל את זה הם לא ראו ולא על זה היה הוויכוח. כמו שאמרתי, הפגם הפיזי אפילו לא פגע בתפקוד (הלקוי) שהיה לו. גם אם לא היה פגם פיזי הייתי מקבל כרטיס חדש. זה רק מראה על צוות הבדיקה הדפוק שלהם, הם אפילו לא זיהו פגם פיזי !!! הם היו בקלות יכולים לשחק על זה אם הם היו שמים לב.

אז מה הייתי אמור לעשות? שילמתי הון על כרטיס דפוק, אבל בגלל שבנוסף נפל איזה רכיב אני יסתום את הפה?

זה דווקא בגלל פראיירים כמוך שאחר כך דופקים לקוחות שלא מבינים עניין, רק בגלל שאפשר .

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים