Easy CD Creator, הדור הבא ! (או הסיפור שלי על תוכנות צריבה) - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Easy CD Creator, הדור הבא ! (או הסיפור שלי על תוכנות צריבה)


bennyriz

Recommended Posts

את הצורב הראשון שלי קניתי לפני יותר מ5 שנים, בתקופה ההיא נאלצתי לשלם 2500 שקלים :-\ ממיטב כספי כדי להנות מהיכולת לצרוב דיסקים (דבר שלא היה להרבה אנשים אחרים לפני 5 שנים), כמובן שעם הצורב קיבלתי את התוכנה adeptec easy cd creator בגירסה 3.5.

עם הזמן למדתי להשתמש בתוכנה וגם למדתי להשלים עם הבאגים שהיו בה. :'(

עברו חודשים ואחריהם שנים וroxio קנתה את זכיות הפצת המוצר שנקרא easy cd creator. בגירסה 5.0 של המוצר התוכנה הרחיקה לכת עם הפצה של תוכנה עם כל כך הרבה באגים, שגררה אחריה תיקונים רבים שיצאו למוצר עד שהגיעו לבסוף לגירסה 5.3 שבה התוכנה כבר היתה יציבה והצליחה סוף סוף לעבוד טוב עם מערכת ההפעלה . :)

במשך הזמן כבר קניתי צורב חדש (שעם הזמן הפך גם הוא לישן :() וחיפשתי אלטרנטיבה אחרת לצרוב דיסקים בלי לחטוף קריזה מכל באג מעצבן שיש בתוכנה. :bash:

חיפושים והתיעצות בפורומים עם אנשים מביני דבר העלו לידי שני תוכנות: האחת, Nero. והשנייה NTI-cd maker. ???

את NTI היה קצת יותר קשה להשיג וגם מרושם ראשוני היא היתה נראית פחות יפה לעין לכן בחרתי בnero. :jump:

לקח לי קצת זמן להתרגל לתוכנה במיוחד לאור העובדה שהממשק של easy cd creator היה יותר נוח וידידותי. אבל בממשך הזמן הזה של עבודה עם שני התוכנות גיליתי שאין לי צורך כמעט בeasy cd creator במיחד לאחר השיכלולים הרבים שהוספו לתוכנה nero.

עם הזמן nero השתכללה בצורה ניכרת ולאחרונה גם התעלתה התוכנה בממשק חדש (נרו אקספרס) שהקל במקצת על חובבי הממשק הנוח והפשוט, תוך אפשרות לבחירה בין הממשק הזה לממשק הישן והמשוכלל. פה כבר הגעתי למסקנה הסופית שלeasy cd creator אין מקום במחשב שלי. :ylsuper:

ראוי לציין גם שלאחר שבדקתי שוב את התוכנה nti-cd maker שוב גיליתי שהממשק עדיין לא היה מספיק נוח בה והיתרון היחיד שמצאתי בה היה יכולת שימוש במערכת קבצים שנקראית romeo שמאפשרת שמירת קבצים על CD באורך 128 תווים (פי 2 מהמקובל), למזלי לא היה לי צורך מיוחד ביתרון זה לכן ויתרתי גם כן על השימוש בתוכנה זו.

ואז ביום אחד מן הימים נודע לי על הפצתה של גירסה חדשה של התוכנה easy cd creator גירסה 6. :o

שמח וטוב לבב אצתי רצתי להוריד את הגירסה החדשה בתקווה לחידושים והמצאות מבית היוצתר roxio, ובזיכרנות נעימים מהעבר. :user: תוך כדי תהיות איזה שיפורים יהיו בתוכנה החדשה כבר פינטזתי סוף סוף על תוכנה שתאפשר לי לצרוב בoverburn כמו נרו, שתאפשר לי לצרוב קבצי bin בעזרת קבצי cue, ואולי אפילו בתוכנה שתאפשר לי ליצור CD ויזואלי נוסף שאוכל לפתוח בעזרתו קבצי ISO למינהם. :nixweiss:

אך לאחר שסיימתי להוריד את התוכנה, צרבתי אותה לדיסק (בעזרת נרו כמובן ;D), והתקנתי אותה במחשב. חרדו עיני !

3 ישומים כבדים נדחפו לי לזיכרון אפילו בלי לשאול אותי אם אני רוצה בהם. ממשק זהה לתוכנה הקודמת, אבל זה עוד טוב לעומת האכזבה מהשיפורים האפסיים שמצאתי בתוכנה הזו. לא overburn, לא צריבת קבצי cue ולא נעליים !!

שום כלום! אותה תוכנה ישנה, עם מראה חדש, שהוספה לה האפשרות לצרוב (חבל רק שצורבי זה עדיין לא הדבר הרווח בשוק).

לסיכום גיליתי ששום דבר משמעותי לא שופר בתוכנה לעומת זאת הושקעו בה מאמצים מיותרים בתוספות שהשד יודע מי צריך אותם כמו נגן מולטימדיה. :nono:

את התוכנה עדיין לא הסרתי המחשב אבל כנראה שהיא לא תאריך חיים אצלי במחשב. :AR15:

זו דעתי האישית אתם יכולים לחלוק עליה, ולמי שתוהה לגבי התוכנה החדשה, ההצעה שלי שיוותר מראש. :smoke:

נרו עדיין נחשבת כתוכנת הצריבה הטובה ביותר נקודה. :P

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת, עדיין לא שמעתי אפילו על גרסה 6 . :o

בקיצר לא משנה.

אני כרגע משתמש בנירו והיא אכן תוכנה מצויינת. אל תשכחו את WinOnCd , מישהו מכיר את התוכנה הזאת בכלל ? נראה לי שרק אני השתמשתי בה . היא תוכנה מעולה (גם מבית ROXIO ) . הייתי איתה משהו כמו שנתיים , מאז שקניתי את הצורב . הטכנאי התקין לי אותה .

תוכנה פצצה .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האמת ששקלתי לבדוק את גרסה 6... תודה על הטיפ, חסכת לי הורדה מיותרת...

תכל'ס לא היתה גרסה טובה של ezcd מאז 2.1... וההיא היתה טובה רק בגלל שאז לא היו חלופות נורמאליות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

win on cd וגם easy cd creator מיועדות לאנשים שאין להם מושג מה זה מחשב, אין להם מושג מה זה קובץ, כונן, פורמט וכו'.

הן מכילות את המינימום האפשרו של פונקציות בממשק שמניח שאתה אידיוט (ראה winXP). זה אמנם נראה טוב, אבל אם אתה יודע מה צריך לעשות ולא רוצה סתם חלון יפה שלא ניתן לעשות איתו כלום הן לא שוות הרבה.

היה לאדפטק עוד לפני easy cd creator את easy cd pro. תוכנה בעלת ממשק דומה מאוד לנרו שאיפשרה שליטה מלאה על כל האופציות בלי להיכנס לעשרה תת תפריטים.

בהתאם לשנה שלה היא לא תמכה over burn, או טכנולוגיות burn proof למיניהן, לא נראה לי שהיא אפילו תומכת בצורבים במהירויות גבוהות מ X8.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...