עבור לתוכן

בנוגע לאחריות של "נקסטופ ירושלים"

Featured Replies

פורסם

למי שלא יודע, לפני כחצי שנה התבצעה הקניה הקבוצתית הראשונה מנקסטופ.

עד כמה שאני יודע, מבין כ-40 מסכים שנרכשו (לא סגור על הכמות המדוייקת אבל נראה לי שזה היה הסדר גודל) רק אני ו-XENA גילינו פיקסל מת במסך שלנו.

קיבלתי התחייבות מפורשת מיעקב (נקסטופ) שהוא יחליף לי את המסך למרות שבדיוק באותו זמן היבואן הרשמי של DELL החליט לשנות את מדיניות החלפת המסכים ללפחות 4 פיקסלים מתים כדי לבצע החלפה אפילו בשבוע הראשון. יעקב אפילו דאג לרשום לי על תעודת האחריות שהוא פיקסס לי "רשאי להחליף מסך".

חיכיתי בסבלנות ~5 חודשים עד לקניה הקבוצתית הנוכחית, כשסוף סוף הגיעה "נגלה" נוספת של המסכים. ואני שמח לבשר שביום חמישי האחרון החלפתי את המסך עם הפיקסל המת במסך חדש ותקין גירסה A05 פאנל מסוג S-IPS.

באתי, הזדהיתי, לחצתי ליעקב את היד, בדקתי פיקסלים מתים במסך החדש, ארזתי אותו לקופסא, לחצתי שוב ליעקב את היד, סה"כ תוך 10 דקות כבר לא הייתי שם.

זאת בעיני תודעת שרות.

אז לכל מי שדואגים לגבי האחריות, אני מאמין שהסיפור שלי יכול קצת להרגיע אתכם ;D

(לאור, ישראל, רומן, יעקב*2 וכל מי שעזר ו/או קשור לקומבינות הנהדרות שיש לנו עם נקסטופ, המון תודה!!!!!)

פורסם

יפה מאוד - טוב לשמוע שיש עוד נותני שירות איכותיים בארץ.

כל הכבוד לנקסטופ ולבעליה. שימשיכו כך.

פורסם

זו נאמנות לשמה

פורסם

אומנם לא הייתי שם...

קיבלתי את המסך 2007FP - מסך הרבה יותר מכל שאר המסכים שראיתי.

אין פיקסל/ים מתים...

מאוד נהנה...

ממליץ לכולם.

פורסם

ישר כוח ליעקוב.סתם פיקפקו בו בגלל XENA.בן אדם עומד במילה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים