עבור לתוכן

מבקש עיצה- מה אני עושה עם מוצר שלא הגיע אחרי 21 יום כפי שהתחייבו בחברה?

Featured Replies

פורסם

הזמנתי טלויזיה מאתר P1000. :kopfpatsch: הספק של הטלויזיה זה ניופאן.

ההתחייבות לספק את המוצר היא כעבור 21 יום, לא כולל שישי שבת.

נכון לרגע זה עברו כבר 16 יום ולא נראה לי שהמוצר יגיע בזמן.. כל יומיים אני מתקשר לניופאן ואומרים לי שהמוצר בדרכו לארץ ועדיין לא במחסנים בכלל. :pissed:

מה אני יכול לעשות? :nixweiss: :nixweiss: :nixweiss:

אני לא מעוניין לבטל את ההזמנה אך אני רוצה את המוצר בזמן ושלא ימשכו אותו סתם

בבקשה תגיבו , אני לא ממש יודע מה לעשות בעניין חוץ מלצעוק בטלפון :s05:

פורסם

למה הכותרת שלך מספרת סיפור הפוך לחלוטין מהתוכן? :bash:

עברו 21 יום? - לא?

אז תמתין בסבלנות.

פורסם

עוד לא עברו 21 ימי עסקים ואתה כבר קופייץ?

שב, תרגע ותשתה כוס מים קרים.

אם אחרי 21 ימי עסקים המוצר לא יגיע.

אם המחיר ללא תחרות, תתחיל להפציץ אותם ואם לא פשוט תבטל את העסקה. :nixweiss:

פורסם

ציטוט מתעודת האחריות של P1000:

""אספקה בטוחה

אנו מתחייבים כי בכל רכישה שלך באמצעות אתר P1000 תקבל את המוצר שהזמנת.

במידה ולא - אנו מתחייבים להחזר כספי מלא.

אצלנו העסקה בטוחה P1000! אנחנו מתחייבים לאספקת המוצר או להחזר כספי מלא.

""

http://www.p1000.co.il/p1000/templates/SafeBuy.aspx

אז למה בדיוק אתה דואג? מה גם שניופאן היא יבואנית עם שרות לקוחות מעולה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים