פורסם 2007 ביולי 2618 שנים הזמנתי טלויזיה מאתר P1000. הספק של הטלויזיה זה ניופאן. ההתחייבות לספק את המוצר היא כעבור 21 יום, לא כולל שישי שבת. נכון לרגע זה עברו כבר 16 יום ולא נראה לי שהמוצר יגיע בזמן.. כל יומיים אני מתקשר לניופאן ואומרים לי שהמוצר בדרכו לארץ ועדיין לא במחסנים בכלל. מה אני יכול לעשות? :nixweiss: אני לא מעוניין לבטל את ההזמנה אך אני רוצה את המוצר בזמן ושלא ימשכו אותו סתם בבקשה תגיבו , אני לא ממש יודע מה לעשות בעניין חוץ מלצעוק בטלפון :s05:
פורסם 2007 ביולי 2618 שנים למה הכותרת שלך מספרת סיפור הפוך לחלוטין מהתוכן? עברו 21 יום? - לא? אז תמתין בסבלנות.
פורסם 2007 ביולי 2618 שנים עוד לא עברו 21 ימי עסקים ואתה כבר קופייץ? שב, תרגע ותשתה כוס מים קרים. אם אחרי 21 ימי עסקים המוצר לא יגיע. אם המחיר ללא תחרות, תתחיל להפציץ אותם ואם לא פשוט תבטל את העסקה.
פורסם 2007 ביולי 2618 שנים ציטוט מתעודת האחריות של P1000:""אספקה בטוחהאנו מתחייבים כי בכל רכישה שלך באמצעות אתר P1000 תקבל את המוצר שהזמנת.במידה ולא - אנו מתחייבים להחזר כספי מלא.אצלנו העסקה בטוחה P1000! אנחנו מתחייבים לאספקת המוצר או להחזר כספי מלא.""http://www.p1000.co.il/p1000/templates/SafeBuy.aspxאז למה בדיוק אתה דואג? מה גם שניופאן היא יבואנית עם שרות לקוחות מעולה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.