Equation - סוף סוף אני שומע על מה מדובר - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Equation - סוף סוף אני שומע על מה מדובר


anatoli

Recommended Posts

אהלן חברים,

נראה כי בשבוע-שבועיים האחרונים אני מעדכן אותכם כמעט כל יום במשהו חדש/מעניין שעובר אצלי. החל מה-SR80 של גיל, דרך ה-K701 של שי, ה-K340, והנה היום עוד הפעם. היום לשם שינוי, מדובר לא בשדרוג אלא ברכישה, והפעם לשם שינוי, האוזניות שלי :)

אז אחרי שה-HD280 היו אצלי והיו מיועדות לשמש כאוזניות הסגורות שלי לזמני מצוקה (שדורשים אטימה), התחיל התפתח ב-Head-Fi הייפ דיי גדול סביב ה-EarTools RP-21 של חברת Equation החדשה. עם מחיר רישמי של 150$ ומחיר שוק נמוך יותר ב-50$ בערך אנשים אמרו שמדובר באוזנייה שקוטלת הרבה דברים אחרים שעולים לפחות אותו הדבר. אז כיוון שמצאתי דיל משתלם (למרות שבדר"כ אני לא אוהב חדש, אבל הפעם זה יצא מחיר משתלם בהחלט) הזמנתי לעצמי זוג. לשמחתי עם קצת מקוריות הן עברו במכס בלי שיעצרו אותן אפילו לעיכוב. אז היום בבוקר סוף סוף קיבלתי אותן. דבר ראשון, אריזה דיי קטנה, אם כי נראית כאילו יכולה להגן על האוזניות ממכות למיניהן. הכבל של האוזניות נכנס בצד שמאל (כרגיל) אך הוא מתנתק ולא כבל קבוע. הוא מגיע מפורק מהאוזניות. אז חיברתי את הכבל, הדלקתי את ה-Zhaolu והתחלתי לנגן. כמובן שכרגע העוצמות לא גבוהות, אחרי הכל חדשות. מבחינת , כבר עכשיו אני מתרשם לטובה. למחיר שלהן בהחלט דיל משתלם. פירוט טוב מאוד (גם אם לעיתים מעט חד, אך ממה שהבנתי זה יירגע קצת עם הזמן), במה טובה בהחלט יחסית לאוזניות סגורות, הפרדה (רזולוציה) מאוד מרשימה לרמת המחיר הזו, ודיבורים מאוד ברורים. לא פחות חשוב, הבאס. הבאס שלהן מצוין. הוא נמוך, הוא נקי, הוא בעוצמה המספקת, הוא לא משתגע, והוא ממש נעים. לא באס שמפרק גולגלות אלא יותר באס "רך" ומלטף, אבל כזה שיודע לתת קצת מכה בשביל לקבל את הפאנץ'.

מבחינת נוחות, הן לוחצות דיי חזק (לפחות עם הראש שלי) אך כיוון שהן חדשות לגמרי אני מבין את זה. אני מאמין שעם הזמן זה יירגע קצת. הפאדים גם דיי נעימים. למרות שבהתחלה חששתי מ-pleater כזה (קשיח יחסית) הוא דווקא מרגיש דיי נוח על העור שלי. דבר אחרון, איכות הבנייה. למרות שהן רק חדשות ולא עברו אצלי שום התעללות (וכנראה שגם לא יעברו שכן אני שומר על הציוד שלי טוב מאוד) הן מרגישות מאוד קשיחות ומורכבות כראוי.

אז ביקורת רצינית מדיי על הסאונד עוד אין. אני מקווה שתהייה בעוד כמה ימים שכן אני נוסע לכמה ימים ולא אוכל להקשיב להן. בינתיים הן בהחלט משאירות רושם חיובי ברמת המחיר שלהן. אני מקווה שהן ימשיכו ככה ואני אוכל להגיד עליהן עוד דברים טובים.

יבוא לארץ ממה שהבנתי מחבר בחו"ל, כבר קיים (לצערי שכחתי מי היבואן חחח ומחקתי את ההודעה שלו - זה או חלילית, או איזה חנות אחרת בסגנון דומה), אך את המחירים אני לא ממש יודע.

כמה כדי לעשות אור בעיניים:

img3066me0.jpg

img3067bo6.jpg

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמובן שכרגע העוצמות לא גבוהות, אחרי הכל חדשות. מבחינת , כבר עכשיו אני מתרשם לטובה. למחיר שלהן בהחלט דיל משתלם. פירוט טוב מאוד (גם אם לעיתים מעט חד, אך ממה שהבנתי זה יירגע קצת עם הזמן), במה טובה בהחלט יחסית לאוזניות סגורות, הפרדה (רזולוציה) מאוד מרשימה לרמת המחיר הזו, ודיבורים מאוד ברורים. לא פחות חשוב, הבאס. הבאס שלהן מצוין. הוא נמוך, הוא נקי, הוא בעוצמה המספקת, הוא לא משתגע, והוא ממש נעים. לא באס שמפרק גולגלות אלא יותר באס "רך" ומלטף, אבל כזה שיודע לתת קצת מכה בשביל לקבל את הפאנץ'.

הנה השוואה לכל האוזניות שקיימות :D

מול 280 ספציפציף הן יותר מפורטות לדעתי, יותר מאוזנות קצת, והבאס שלהן שונה מאוד. הוא יותר נעים מאשר אגרסיבי, והוא יורד יותר נמוך. זה הרבה עניין של טעם, אני מאמין שיש לא מעט שיחשבו שה-280 לא פחות טובות. מהסיבה הפשוטה שהן אגרסיביות יותר. אני אישית יותר אוהב את ה-RP.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

280 אגרסיביות? בדרך כלל הטענה כנגדם היא שהם יבשות ומשעממות ,וזה בדרך כלל הטענה בכלל כנגד סנהיזר(כן כן מחרשי גראדו)

אני דוקא התרשמתי לטובה מה280 גם מהניטרליות וגם מהנוחות ואיכות הבניה ,מה שכן לא אהבתי תבאס שלהם .

אקיצר תן להם לנגן כמה שעות טובות ,בנתיים נשמע מאוד מבטיח וקורץ לעין ,לא סתם יש להם עכשיו הייפ עצבני בהייד פי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אהלן אנשים,

אחרי מנוחה קצרה על חופי הכינרת, אני שוב איתכם :)

מבחינת מה שאמרת שי, ה-280 היו אגרסיות לדעתי. הן לא חדות/כואבות, אבל הן ארגסיביות לדעתי מבחינת התדרים שבהן הם חזקות (מיד-באס) משעממות לא הייתי קורה להן. בטח שלא עם מגבר נורמאלי. ה-RP שונות מהן מאוד מאוד, צריך לשמוע כדי להבין עד כמה.

שמשון, שמח לראות שיצאת מהמחבוא וגם אתה מגיב פה בפורום :)

וכל השאר, תודה על הברכות.

דור, את ה-A500/700 עוד לא שמעתי לצערי.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

I'd read a bit about them too. I'v been curious as to how they sound, and am even more so now! their site has an interesting presentation of their can.

I hope to hear them soon.

still on for trying to get things together in a little while?

titchadesh and enjoy!!

-ruZZ

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שכבר דיברתי איתך בזמנו, אני אנסה לארגן משהו, אבל לא עכשיו אלא עוד חודש-חודשיים בערך. לקרת סוף הקיץ.

בנוגע לאוזניות, אמרתי לך גם את זה, אתה מוזמן להגיע לשמוע. כרגע אין סיבה כי הן בירושליים אצל שי עד סוף השבוע (הוא היה כאן אתמול, שמע קצת ואהב, אז הוא גנב לי אותן :D), אבל ברגע שהוא מחזיר אתה מוזמן לקפוץ.

Anatoli.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מאוד אוהב,יש לי עכשיו סיבה לברוח לחו"ל עם השלל חחח,ולרזיאל יש עוד יותר סיבה להפגש עימי.

רציתי לשמוע את האזניות עם המגבר מנורות שלי ,אבל שכחתי את המתאם המתברג אצל אנטולי :silly:

בקיצור אני יכתוב רשמים עליהם בקרוב(אל תרצח אותי אנטולי).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...