עבור לתוכן

שלוש עבירות חמורות? שלילה לצמיתות

Featured Replies

פורסם

נראה לך כי נסיעה ב-150 קמ"ש בכביש 6 היא עבירה כל כך חמורה?

וזה נכון לגבי כבישים רבים בארץ. אם המהירות הסבירה בכביש 6 היא יותר, ולפעמים הרבה יותר מ-110 קמ"ש זה אומר משהו לגבי ההבגבלה.

כביש 2 הוא דוגמה טובה מאוד לזה - הכביש מוגבל ל-90, למרות שאני לא מכיר הרבה נהגים שמשייטים עליו בפחות מ-110. אולי זה אומר משהו על ההגבלה שלו..

פורסם
  • מחבר

למי שלא טרח לקרוא:

ברשימת העבירות הקשות על-פי חוק, ניתן למצוא נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים, סירוב לבדיקת אלכוהול, חציית מעבר רכבת שלא כחוק, נהיגה בזמן פסילה, וגרימת מוות בנהיגה רשלנית.

רשימה העבירות החמורות עשויה לגדול תוך תוספת עבירות נוספות, למשל חציית צומת באור אדום.

מהירות מופרזת לא נכנס לרשימה עדיין, ואני בספק שזה יכנס, למרות שפה כל אפשרי.

פורסם
סירוב לבדיקת אלכוהול

מה? בפעם האחרונה שבדקתי זה היה חוקי לגמרי לסרב לבדיקה הזאת. ממתי זאת עבירה, ועוד חמורה ?

פורסם

הסכנה היא שיכניסו לרשימה עבירות של מילה כנגד מילה (ובהן לנהג בד"כ אין סיכוי בבית משפט) כמו חציית פס לבן וחציית צומת באור אדום (לא כאשר יש מצלמה)

כל עוד אי אפשר לסמוך על מתנ"א אני חושב שאין מקום לחוק שיכלול עבירות של מילה כנגד מילה

פורסם

החוק טוב אבל דיי בעייתי

נהג אשר יורשע במשך תקופה של 15 שנה בשלוש עבירות תנועה חמורות, יאבד לצמיתות את רישיון

קודם כל 15 שנה זו תקופה מאוד גדולה שאפשר לעשות בה הרבה טעויות, גם בלי כוונה... עבירות חמורות נתונות לויכוח, למשל מעבר של רמזור באדום היא עברה חמורה ומסוכנת ביותר אך קורים לפעמים מקרים שלא שמים לב לרמזור או שלא מצליחים לעצור בזמן... לנהג מנוסה זה לא יקרה בדרך כלל אבל 15 שנה הם המון זמן בשביל שיקרו 3 טעויות... ואז איבוד הרישיון לצמיתות הוא עונש דיי כבד.

אין לי בעיה אומנם שיתנו תקופת חסד קטנה יותר של 3 שנים שאם קורים בה 3 טעויות קריטיות אז אכן הרישיון ישלל לצמיתות

נסיעה מהירה לטעמי היא מעבר ל160-170 שזה כבר מתחיל להיות באמת דיי מהר אך עדיין לא סכנת חיים פאטלית אם הנהג מנוסה בכך ומכיר את הכביש .

פורסם
ברשימת העבירות הקשות על-פי חוק, ניתן למצוא נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים, סירוב לבדיקת אלכוהול, חציית מעבר רכבת שלא כחוק, נהיגה בזמן פסילה, וגרימת מוות בנהיגה רשלנית.

רשימה העבירות החמורות עשויה לגדול תוך תוספת עבירות נוספות, למשל חציית צומת באור אדום.

בין העברות האלו היחידה שקורה בטעות היא גרימת מוות בנהיגה רשלנית, ואם עשית אותה שלוש פעמים ב 15 שנים אז אתה כנראה באמת מאוד רשלן וכדי שלא תינהג יותר.

ולדעתי מעבר רמזור באור אדום גם צריך להיחשב כעבירה חמורה..

אך קורים לפעמים מקרים שלא שמים לב לרמזור

זו בדיוק רשלנות.

פורסם

שיכניסו, עקיפה מסוכנת, חצייה באור אדום, עקיפה בקו הפרדה רציף, דריפטים, סחרור גלגלים שיש ירוק, זיגוג נתיבים בין מכוניות לא נורמלי, ולפי דעתי גם צפירה שלא לצורך התרעה בפני תאונה, אני כבר חצי חרש, מכול מני מטומטות שצופרות כאילו זה מה שיגורם לרמזור להחליף לירוק...

עוד משהו, שיפוצצו את הכבישים בשוטרים, שיבדקו מצידי כול רכב, ושיתחילו לזרוק לכלא את כול הנבלות שנוסעים בלי רשיון, וגם ככה הם נוהגים, שמעתי כבר מאחד שכזה, "מה אכפת לי אין לי רשיון אז מה ישללו לי, אני נוהג איך שבא לי".

שתבינו איזה סכנה.

פורסם

מי שאומר דבר כזה הוא סתם מפגר... אם הוא יפגע במישהו לא יהיה לו ביטוח , כלומר יהיה ביטוח ממשלתי (יעל שמו כמדומני) שיכנס לתוקף ויטפל בפצוע אבל הנהג שלא שילם ביטוח או שהביטוח לא תקף בעקבות כך יצטרך למשכן את הנשמה שלו כדי להחזיר את הכסף לטיפולים, וכך סתם יהרוס את החיים שלו.

פורסם
  • מחבר

מי שאומר את זה מפגר, מי שעושה את זה עוד יותר מפגר, ויש מלא כאלה.

פורסם

שיכניסו, עקיפה מסוכנת, חצייה באור אדום, עקיפה בקו הפרדה רציף, דריפטים, סחרור גלגלים שיש ירוק, זיגוג נתיבים בין מכוניות לא נורמלי, ולפי דעתי גם צפירה שלא לצורך התרעה בפני תאונה, אני כבר חצי חרש, מכול מני מטומטות שצופרות כאילו זה מה שיגורם לרמזור להחליף לירוק...

עוד משהו, שיפוצצו את הכבישים בשוטרים, שיבדקו מצידי כול רכב, ושיתחילו לזרוק לכלא את כול הנבלות שנוסעים בלי רשיון, וגם ככה הם נוהגים, שמעתי כבר מאחד שכזה, "מה אכפת לי אין לי רשיון אז מה ישללו לי, אני נוהג איך שבא לי".

שתבינו איזה סכנה.

חחח אי הבטן.אגב מתי נגמר לך החונך על הקורקינט?

פורסם

שיכניסו, עקיפה מסוכנת, חצייה באור אדום, עקיפה בקו הפרדה רציף, דריפטים, סחרור גלגלים שיש ירוק, זיגוג נתיבים בין מכוניות לא נורמלי, ולפי דעתי גם צפירה שלא לצורך התרעה בפני תאונה, אני כבר חצי חרש, מכול מני מטומטות שצופרות כאילו זה מה שיגורם לרמזור להחליף לירוק...

ההבנה שלך באיך שהרכב עובד היא אפסית

אתה יכול לתת לי קריטריון שניתן להוכחה מה מבדיל בין עקיפה לעקיפה מסוכנת?

חצייה באור אדום כבר היום

קו הפרדה רציף - אם רק גלגל אחד או חלק ממנו חצה את הקו?

דריפטים? דריפט אפשר לעשות רק במכונית הנעה אחורית או כפולה חזקה מאוד, וכמה כאלה יש בארץ? מעט מאוד (המיאטה היא המכונית הנעה אחורית עם LSD הכי נמכרת וגם היא לא סוגרת 70 מכירות בשנה, הכפולות כמו EVO/STI בכלל עם מכירות ספורות)

סחרור גלגלים? לרוב זה בכלל בגלל אספלט גרוע

זיגזוג בין נתיבים - אני בהחלט מסכים, אבל שוב, קריטריון ניתן להוכחה?

על צפירה אתה רוצה לתת שלילה לצמיתות? אין לך רשיון אז בגלל זה אתה מדבר ככה, רק היום בכביש דו נתיבי זקן נחמד החליט שהוא לאט לאט חותך לנתיב שלי (אגב גם לא היה לאן לברוח, קיר בטון נמוך בצד שמאל)

פורסם

אתה יכול לתת לי קריטריון שניתן להוכחה מה מבדיל בין עקיפה לעקיפה מסוכנת?

שבן אדם, רואה שבנתיב הנגדי יש כלי רכב, שמתקדמים, ועכשיו הזמן לא מתאים לעקיפה, ובכול זאת הוא מנסה את מזלו, ומוביל לתאונה חזיתית, או שבזמן שהוא בא להשתלב בתניב שלו חזרה, ואין מספיק מקום, ואז הוא מנסה בכוח להשתלב ומוריד מישהו מהכביש, או עוקף משאית,אוטבוס בעלייה תלולה, קיצר ישראלים חסרי סבלנות, של "אל תדאג, אני מבין מה אני עושה".

דריפטים? דריפט אפשר לעשות רק במכונית הנעה אחורית או כפולה חזקה מאוד, וכמה כאלה יש בארץ? מעט מאוד (המיאטה היא המכונית הנעה אחורית עם LSD הכי נמכרת וגם היא לא סוגרת 70 מכירות בשנה, הכפולות כמו EVO/STI בכלל עם מכירות ספורות)

יותר נכון נסיונות לדריפטים, שאנשים חושבים, שזה כיף ונחמד לנסות דריפטים, בעיר, שלא נזכיר את תפיסת התאוצה שלהם לפני, והם עוברים את ה40 בתוך העיר, מה שגם זוהי עוד עבירה.

סחרור גלגלים? לרוב זה בכלל בגלל אספלט גרוע

אם תאיץ כמו בן אדם, ולא במכה לתת "קיק" ולזרוק קלאץ בשביל להראות איזה מהיר ועצבני אתה, 99 אחוז שלא יגרם סחרור.

ואין לי בעיה עם סחרור גלגלים, יש לי בעיה באיך שעושים את זה, פשוט איך שמתחלף לירוק טסים לתוך הצומת כמו טיל בליטסי, וצוברים מהירות, שתצטרך לרסן בצומת האדום הבא, ובדר''כ לא מצליחים ושוב מקבלים תאונות קטלניות.

על צפירה אתה רוצה לתת שלילה לצמיתות?

ציניות, בכול אופן לא שלילה, אבל משהו צריך לעשות עם זה, שהיום אנשים משתמשים בצופר סתם, וגורמים לנזק בשמיעה של כול הסביבה, שלא נזכיר את העצבים שזה גורם, במקרה שלך זה היה מוצדק, בכוונה למנוע תאונה, אבל במקרה של איזה ערס, שלא מבין, שאין שום קשר בין כמות הרעש שהוא יעשה עם הצופר למהירות בה הרזמור יחליף לירוק.

פורסם

שבן אדם, רואה שבנתיב הנגדי יש כלי רכב, שמתקדמים, ועכשיו הזמן לא מתאים לעקיפה, ובכול זאת הוא מנסה את מזלו, ומוביל לתאונה חזיתית, או שבזמן שהוא בא להשתלב בתניב שלו חזרה, ואין מספיק מקום, ואז הוא מנסה בכוח להשתלב ומוריד מישהו מהכביש, או עוקף משאית,אוטבוס בעלייה תלולה, קיצר ישראלים חסרי סבלנות, של "אל תדאג, אני מבין מה אני עושה".

אתה לא יכול להוכיח את זה

משמע אתה לא יכול לתת למישהו שלילה לצמיתות על עבירה בלתי ניתנת להוכחה

יותר נכון נסיונות לדריפטים, שאנשים חושבים, שזה כיף ונחמד לנסות דריפטים, בעיר, שלא נזכיר את תפיסת התאוצה שלהם לפני, והם עוברים את ה40 בתוך העיר, מה שגם זוהי עוד עבירה.

תבדיל בין הרמת בלם יד ובין נסיונות דריפט

כמו שאמרתי קודם - אתה לא יכול לעשות דריפט עם הנעה קדמית

ד"א לעבור 40 בעיר זאת לא עבירה (50 כשלא כתוב אחרת)

אם תאיץ כמו בן אדם, ולא במכה לתת "קיק" ולזרוק קלאץ בשביל להראות איזה מהיר ועצבני אתה, 99 אחוז שלא יגרם סחרור.

ואין לי בעיה עם סחרור גלגלים, יש לי בעיה באיך שעושים את זה, פשוט איך שמתחלף לירוק טסים לתוך הצומת כמו טיל בליטסי, וצוברים מהירות, שתצטרך לרסן בצומת האדום הבא, ובדר''כ לא מצליחים ושוב מקבלים תאונות קטלניות.

כמו שאמרתי - אין לך את ההבנה הבסיסית של נהיגה

להאיץ כמו בנאדם? אתה מתכוון כמו סבתא'לה שעושה מ-0 ל-100 בסופשבוע, אתה תסע ככה, אותי זה מעצבן, ואתה יודע מה? זאת לא עבירה

אה, וסתם ד"א, אני תמיד מאיץ ככה, ולא קרתה לי אף תאונה, בטח שלא קטלנית

ציניות, בכול אופן לא שלילה, אבל משהו צריך לעשות עם זה, שהיום אנשים משתמשים בצופר סתם, וגורמים לנזק בשמיעה של כול הסביבה, שלא נזכיר את העצבים שזה גורם, במקרה שלך זה היה מוצדק, בכוונה למנוע תאונה, אבל במקרה של איזה ערס, שלא מבין, שאין שום קשר בין כמות הרעש שהוא יעשה עם הצופר למהירות בה הרזמור יחליף לירוק.

כמו שאמרתי אין לך את ההבנה הבסיסית של נהיגה

אתה לא יודע כמה מקרים של "כמעט" קורים לנהג ביום

וד"א יש היום קנסות על צפירה ללא כל מטרה

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים