פורסם 2007 ביולי 1018 שנים שלום,אני מקווה שאני במקום הנכון בנוגע לשאלה הזאתהשאלה היא בנוגע לאחריותקניתי דרך פלונטר כרטיס מסך geforce 6600 agp לפני כשנה (האחריות היא לשלוש שנים), ומסתבר שבשלב מסויים (או אפילו מהרגע הראשון)המאוורר פשוט לא היה מסתובב כי הוא היה נתקע בפלסטיק שמחזיק אותו, מה שגרם להתחממות של הכרטיס תוך כדי שאני מפעיל משחקים.אתמול באמצע משחק call of duty 2 סוער ברשת, התחלתי לראות כל מיני צורות מוזרות על המסך, היה רעש של ניצוץ וקצר מתוך המחשב ואז המחשב נכבה ולא נדלק יותר.משהו בכרטיס התחמם, חלק ממנו גם הותך ומאז גם נהיתה לי איזשהי בעיה עם הלוח אם שאני לא יכול לחבר אליו שום דבר בIDE פרט להארד דיסק שליאם אני מחבר צורב\סידירום, הוא פשוט לא מזהה שההארד דיסק מחובר (ניסיתי להחליף בין הIDE, לג'מפר אחרת, לעדכן ביוס, לשנות הגדרות ביוס, להחליף הארדדיסקים וכוננים, זה נשאר אותו דבר, כשמחברים הארד דיסק וסידירום\צורב, המחשב לא מזהה את ההארד דיסק ואז אין ווינדוס).השאלה החשובה מבחינתי היא- האם פלונטר, החנות שממנה קניתי את הכרטיס מסך שגרם לתקלה בלוח אם שלי אחראית גם לתיקון\פיצוי על הנזק שנגרם ללוח אם או שהאחריות שלה תקפה רק לגבי הכרטיס מסך?
פורסם 2007 ביולי 1018 שנים האחריות של הלום אם תקפה רק על הלוח אם.האחריות של הכרטיס מסך תקפה רק על הכרטיס מסך.
פורסם 2007 ביולי 1218 שנים למה לא הלכתה על החנות על ההתחלה שהמאוורר היה טקול ?אולי כרטיס אחר נגיד יש לך בבית איזה כרטיס AGP ישן אז זה יעבודועם יש על הלוח זה גם טובוהחנות של הכרטיס אני לא בטוח היא אחראית על הכרטיסואולי עם הלוח הוא מלוחות הAGPX8 האחרונים או שיש אחריות לכל החיים אולי הם אחראים?עשיתה איזה אובר קלוק לכרטיס גרפי\לוח\מעבד (אני לא מבין באוברקלוק)אולי זה עשה בעיה
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.