פורסם 2007 ביולי 818 שנים שלום, לפני קצת יותר חצי שנה (לא נראה לי, אבל גג שנה), קניתי מאוורר Arctic Fan 12CM מנועה מחשבים. סבבה, המאוורר הגיע, התקנתי אותו כרגיל והוא התחיל לעבוד. המאוורר יחסית שקט עבור כמות האוויר שהוא מזיז (בסך הכל דיי סטנדרטי אבל). לפני כשבועיים פתחתי את המחשב של אחי (בו הוא מותקן) כדי לנקות אותו מאבק (אני עושה זאת מדי חודשיים). מה ראיתי? המאוורר התנתק מהחיבור שלו למארז והוא נוטה לתוך המארז ובעצם עומד ליפול לתוכו. ניתקתי את המאוורר ובדקתי אותו. מה ראיתי? הגומי שמחזיק את 2 חלקי המאוורר יחד פשוט כשל ו"נחתך". הגוף עצמו של המאוורר נפרד מהבסיס שמחבר אותו למארז. כל זאת בלי שום מגע כלשהו מאז שהמאוורר חובר! תמונות: לדעתי מה שהלך פה זה שהגומי פשוט התייבש ונהרס. לדעתי זה ממש לא סביר שזה יקרה בתנאים ביתיים רגילים, במחשב רגיל לחלוטין, שימוש סביר, אחרי כחצי שנה! אציין כי מצויין באתר היצרן שיש על המאוורר 6 שנות אחריות. התקשרתי לנועה- לטענת הנציג אחריות על מאווררים לא חלה על נזק משימוש\התקנה לא נכונה או כתוצאה מפגיעה מאבק. אני אמרתי לו שהתפקיד של המאורר הוא להזרים אוויר- ואם הוא נהרס כתוצאה מזה, יש פה בעיה. אני לא אחראי על הגומי המסריח ששמו שם וכתוב שיש 6 שנות אחריות. לטענתו: החברה לא מביאה על זה אחריות וגם באתר שלהם לא מצויין שיש אחריות. האמת שאני פחות מאשים פה את נועה ויותר את היצרן. כל מה שיש לי להגיד זה: קחו את זה בחשבון כשאתם קונים מוצר של החברה הזו!
פורסם 2007 ביולי 818 שנים אתה לא הראשון ולא האחרון שנתקל בתקלה....אין מה לעשות אין חברה שהמוצרים שלה חסינים מפני תקלות...זה לא מעיד על החברה ממש..יש עוד מליונים שיש להם את המאוורר הזה כבר שנים ולא קרה לו כלום...אז..?
פורסם 2007 ביולי 818 שנים קרה לי בדיוק אבל בדיוק אותו דבר עם אותו מאוורראבל שמע המאווררים הרגילים שלהם(הסדרה הרגילה של 25 ממ עובי בלי הגומי) הם אחלה וסבירות הרבה יותר נמוכה שיהיה איתם בעיות
פורסם 2007 ביולי 818 שנים ואני יכול להגיד לך שהמאוורר אצלי כבר שנה, ופועל כמו שצריך ללא בעיות ממש כמו בפעם הראשונה.
פורסם 2007 ביולי 818 שנים מחבר אם מוצר נהרס כתוצאה מהפעילות של עצמו, אחרי כל כך מעט זמן- יש פה בעיה כלשהי.עובדה שזה קרה לעוד כמה אנשים פה.
פורסם 2007 ביולי 818 שנים ועובדה שיש גם את הצד ההפוך- האנשים שהמאורר שלהם תקין, הם פשוט לא באים ואומרים,אתה צריך להבין שיש בעיות ותקלות שנגרמות לפעמים במקרה ולפעמים שלא במקרה, אתה לא יכול לקבוע חד משמעי שהחברה הזאת זבל.
פורסם 2007 ביולי 818 שנים מחבר המוצר פגום ולא רק אצלי.זו עובדה. אתה לא תמצא פה 3 אנשים שאומרים, לדוגמה, שהמעבד שלהם נהרס אחרי חצי שנה.לעומת זאת יש 3 אנשים שכבר רשמו שמאוורר כזה בדיוק נהרס להם בדיוק באותה דרך (סתם ככה, בלי שום סיבה טובה, רק כתוצאה מפעילותו), ולא נראה לי שיש אותו לכל כך הרבה אנשים.מי שמסרב להכיר בבעיה- סבבה.פתחתי את הת'רד בשביל שיראו ויראו. ממליצים על המאוורר הזה הרבה בפורום ולדעתי- צריך לבטל את ההמלצה הזו.
פורסם 2007 ביולי 918 שנים אתה לא יכול לקבוע עובדה....ברור שממאות האנשים שקנו ישנו אחוז עם תקלות..אין מה לעשות...אבל מה שבטוח שהאחוז הזה קטן הרבה מ"ההצלחות"..
פורסם 2007 ביולי 918 שנים מחבר הבעיה היא שזו לא תקלה. זו בעיה בחומר שממנו עשוי הכרטיס.הוא לא מתאים לשימוש הזה, וזה אפילו לא מכובד ע"י אחריות.אם זו סתם תקלה ספציפית לכרטיס היא צריכה להיות מכוסה ע"י אחריות והיא לא.
פורסם 2007 ביולי 918 שנים איזה כרטיס ? אנחנו לא מדברים על הגומי של המאוורר ?ואם אתה רוצה באמת להזיז משהו פשוט תפנה במייל לחברה...ומה מכוסה ומה לא מכוסה באחריות זה כבר החברה "אשמה"..
פורסם 2007 ביולי 918 שנים סביר להניח שאם התקלה הייתה מתרחשת בחו"ל, הטיפול בך היה יותר לשביעות רצונך.בארץ החנויות מתנערות מאחריות כלפי כל מוצר שהם משווקות, כי זה הלך הרוח כאן..אם נעה (או כל משווק אחר לצורך העניין), הייתה משקיעה 5% מרווחיה במוצרים הללו לטיפול בתקלות, הצרכנים היו מרגישים את ההבדל.לצערי, לקנות בארץ, זה כמו לשים כספך על קרן הצבי. האפשרות היחידה שנותרה, היא לפנות לחברה במייל מנומס ולהסביר את פרטי התקלה.אני בטוח שהם ייעשו כל שביכולתם כדי שתצא מרוצה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.