עבור לתוכן

לוג'יטק RumblePad II -שאלה בנוגע לאחריות המוצר.

Featured Replies

פורסם

לפני חצי שנה בערך רכשתי את הגיימפד האלחוטי הזה של לוגיטק.

עבד לי מצויין עד לפני יומיים.

הנורה האדומה מהבהבת המחשב מזהה את הרכיב אך הוא משותק.

לא עובד בקיצור.

חיפשתי את החשבונית רכישה שלו ולא מצאתי.

ביררתי בחברות האשראי והם לא מוצאים שם מוצר שעלה בסביבות 300 ש"ח .

פניתי לחברת מעתק שהיא נותנת את השירות למוצר והם דורשים חשבונית רכישה שאכן קניתי אותו .

אני לא זוכר מאיזה אתר רכשתי את המוצר (מרוב רכישות באינטרנט אני כבר לא זוכר מי נגד מי)

זה אחד ההבדלים בין חנות אמיתית לוירטואלית,בחנות אמיתית הייתי בטוח זוכר איפה קניתי ואיך נראה המוכר.

ואני תקוע עם מוצר שלא עובד.

מה עוד אני יכול לעשות בשביל לקבל שירות על הגיימפד הזה?

תודה מראש

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים