nizzan7 פורסם 2007 ביוני 29 Share פורסם 2007 ביוני 29 ננסה לחזור לנושא של הת'רד ואנטולי, אני רוצה להאמין שיש לך מקרר יין בבית -- אני באמת מקווה שאתה לא מסיים בקבוק בכול סשן של האזנה, ולסגור בקבוקים זה לא משהו. נראה לך שזה בא מהבקבוק זה בא ישר מהחבית סתם אין לי מושג ;D דרך אגב איזה יין מומלץ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
anatoli פורסם 2007 ביוני 29 מחבר Share פורסם 2007 ביוני 29 יין פטישים.Anatoli. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nizzan7 פורסם 2007 ביוני 29 Share פורסם 2007 ביוני 29 יין פטישים.Anatoli.שזה?אדום/לבן...? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Polk פורסם 2007 ביוני 29 Share פורסם 2007 ביוני 29 נושא מעניין.השאלות של אופן ההשפעה של המוסיקה והמצב הנפשי בו אמור להמצא השומע בזמן ובעקבות ההאזנה הן שאלות קלאסיות.אחת התפיסות המקובלות בהקשר של רוב סוגי המוסיקה, החל באמת מג'אז ועד מוסיקת מועדונים, היא של מעורבות והסחפות פסיבית עם המוסיקה, מבחינת החויות שצריכות לעבור על השומע, ושל יכולת לערב, למשוך פנימה, להסעיר מבחינת התכונות שאמורות לאפיין את היצירה. צריך לשים לב שהגישה הזו מזוהה בד"כ דווקא עם סוגי מוסיקה נמוכים. כשזה נוגע למוסיקה מסוג אחר, למשל, במוסיקה סימפונית או קאמרית - במוסיקה קלאסית - ולא רק במוסיקה קלאסית, מדברים על היכולת להבין את העומק והמורכבות של היצירה, ועל עמדה אקטיבית של השומע והצורך שלו לעשות מאמץ כדי לפחות להמצא בעמדה נכונה על מנת להגיע להבנה עמוקה יותר ולהעריך טוב יותר את היצירה. כמובן שאפשר לטעון שגם מוסיקה קלאסית צריכה לערב, לגעת ולהניע ברמה הרגשית. זה נכון, אך השאלה היא האם בכך מסתכמת החוויה שהיא מעניקה או מעניקה מוסיקה מסוג מסוים, וגם - האם ההשפעה על התחום הרגשי היא ישירה או עקיפה ועוברת גם דרך פילטרים של עיבוד והערכה כלשהם של החומר. השאלה על אודות היותה של המוסיקה לא יותר מאשר כלי להכנסה למצבים רגשיים היא לא שאלה פתורה. אני, אישית, חושב שזו לא מטרתה ולא מהותה הפנימית ביותר של המוסיקה. מטרתה, כמו מטרתן של שאר האמנויות, היא להראות ולהעביר יופי. האם ההכנסה של האדם למצבים רגשיים קיצוניים היא לא דרך לשבש את היכולת שלו להעריך יופי? מעניין לשים לב, שהמוסיקה העכשווית חוזרת יותר ויותר לצורות קדמוניות ופרימיטיביות של מקצבים, שמשפיעים ברמה התת-מודעת. החוויה שמעניקה המוסיקה חדלה במצב כזה להיות חוויה של היפה והופכת לחוויה פיזית ראשונית, כמו זו שמעניקות השפעות פיזיות ישירות על האדם. יש שאומרים, ואני מסכים איתם, שבמוסיקה צריך להיות אלמנט דווקא של ריחוק, של התבדלות. מוסיקה צריכה להציג את התוכן שלה בצורה כמה שיותר מודגשת, ברורה, ומרוחקת, עומדת ממש אל מול השומע, ולא מנסה להתגנב אליו ולהתקרב. מוסיקה אמיתית כביכול מזמינה את השומע אל דו-קרב שוויוני במהותו, שבו הוא מוכנע או לא מוכנע ע"י היופי שלה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Walter Samuel פורסם 2007 ביוני 29 Share פורסם 2007 ביוני 29 שזה?אדום/לבן...?כל אחד והפטיש שלו..אני למשל עם פטיש לציצים... אנטולי אולי אוזניים... ואתה נראה לי אחד של רגליים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
anatoli פורסם 2007 ביוני 29 מחבר Share פורסם 2007 ביוני 29 FFS, יין פטישים יא צעירים. :-XAnatoli. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Walter Samuel פורסם 2007 ביוני 29 Share פורסם 2007 ביוני 29 דההה אבל למה לעשות קידוש על אוזניות? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
nizzan7 פורסם 2007 ביוני 29 Share פורסם 2007 ביוני 29 טוב נחמד.איך זה לשמוע ככה מוסיקה בכמה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
slavazh פורסם 2007 ביוני 30 Share פורסם 2007 ביוני 30 לפי מה שקראתי אז אין יותר יין פטישים בצבא קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
anatoli פורסם 2007 ביוני 30 מחבר Share פורסם 2007 ביוני 30 אמת ויציב, זה מה שעושה אותו כל כך מיוחד (מעבר לעלייה במחירי הסולר שייקרה אותו משמעותית ). Anatoli. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Aviad6 פורסם 2007 ביולי 1 Share פורסם 2007 ביולי 1 דווקא נשמע טוב אני יעשה את זה שמע אנטולי חסרה רק התמונה לא רואים אותה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.