פורסם 2007 ביוני 2418 שנים מה זה רצועה למנוע?המזגן מחובר לאלטרנטור שמחובר ב"רצועה" למנוע.כעיקרון אחרי שאתה מתניע את המכונית הרוב המוחלט עובד על האלטרנטור, מה גם שאתה יכול פשוט לבדוק, שים את המפתח בסוויטצ' ותראה עם המזגן עובד.....
פורסם 2007 ביוני 2418 שנים לא המזגן מתחבר באמצעות רצועה למנוע ולא הוא לא עובד באמצעות הסוויץ כלומר חשמל אלא רק המאוורר עובד על חשמל המדחס עובד "דרך" המנוע כמו שהסברתי
פורסם 2007 ביוני 2718 שנים המזגן עובד רק עם סוויץ'.... המנוע עובד בלי ???כמו שאמרו יש למזגן כמה חלקים עקריים, מעבה, מדחס ומפוח.המפוח זה מאוורר שזורק אויר (שעבר דרך רשת מקוררת) לתוך התא, הוא כמובן עובד על חשמל ולכן אם יש סוויץ אז המפוח עובד ומרגישים תנועת אויר אבל חם ולח או בעצם האויר שיש בסביבה.המדחס - מחובר למנוע עם רצועה וחייב מנוע פועל עדי לעבוד. הוא דואג לדחוס את הגז שמקרר אח"כ את האויר.
פורסם 2007 ביוני 2718 שנים זה נכון שככל שהמנוע יעבוד יותר זמן(כלומר יתחמם) זה יהיה יותר קר?כלומר, האם החום של המנוע משפיע על רמת הקירור של המזגן?
פורסם 2007 ביוני 2818 שנים המנועים המודרניים (אפשר להגיד אלה עם ה"מחשב מנוע" ולא הקרבורטור - החל משנת 94' לכולם יש אחד) מגיעים לטמפרטורת עבודה (כ90 מעלות)מהר מאוד, ככה שאתה יכול להרגיש בעצמך איך בדקה הראשונה של הנסיעה המזגן "סתם" פולט אוויר לא נעים ורק לאחר מכן מרגישים אוויר קר.רק המאוורר עובד על חשמל המדחס עובד "דרך" המנוע כמו שהסברתיבגלל זה אתה יכול גם להרגיש יפה איך המנוע "משתחרר" בעקיפה כאשר אתה לוחץ על ה A/C (=מבטל את הדחיסה ומוציא רק אוויר).הדבר מאוד רלוונטי למנועים קטנים, ופחות לגדולים (מעל 2.0 ליטר).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.