עבור לתוכן

מזגן של רכב (למה הוא מחובר?)

Featured Replies

פורסם

האם הוא מונע ישירות על ידי המצבר או מחובר בחגורה למנוע?

תודה.

פורסם

המדחס מחובר ברצועה למנוע.

פורסם

מה זה רצועה למנוע?

המזגן מחובר לאלטרנטור שמחובר ב"רצועה" למנוע.

כעיקרון אחרי שאתה מתניע את המכונית הרוב המוחלט עובד על האלטרנטור, מה גם שאתה יכול פשוט לבדוק, שים את המפתח בסוויטצ' ותראה עם המזגן עובד.....

פורסם

לא המזגן מתחבר באמצעות רצועה למנוע

ולא הוא לא עובד באמצעות הסוויץ כלומר חשמל אלא רק המאוורר עובד על חשמל המדחס עובד

"דרך" המנוע כמו שהסברתי

פורסם

המזגן עובד רק עם סוויץ'....

פורסם

המזגן עובד רק עם סוויץ'....

המנוע עובד בלי ???

כמו שאמרו יש למזגן כמה חלקים עקריים, מעבה, מדחס ומפוח.

המפוח זה מאוורר שזורק אויר (שעבר דרך רשת מקוררת) לתוך התא, הוא כמובן עובד על חשמל ולכן אם יש סוויץ אז המפוח עובד ומרגישים תנועת אויר אבל חם ולח או בעצם האויר שיש בסביבה.

המדחס - מחובר למנוע עם רצועה וחייב מנוע פועל עדי לעבוד. הוא דואג לדחוס את הגז שמקרר אח"כ את האויר.

פורסם

זה נכון שככל שהמנוע יעבוד יותר זמן(כלומר יתחמם) זה יהיה יותר קר?

כלומר, האם החום של המנוע משפיע על רמת הקירור של המזגן?

פורסם

המנועים המודרניים (אפשר להגיד אלה עם ה"מחשב מנוע" ולא הקרבורטור - החל משנת 94' לכולם יש אחד) מגיעים לטמפרטורת עבודה (כ90 מעלות)

מהר מאוד, ככה שאתה יכול להרגיש בעצמך איך בדקה הראשונה של הנסיעה המזגן "סתם" פולט אוויר לא נעים ורק לאחר מכן מרגישים אוויר קר.

רק המאוורר עובד על חשמל המדחס עובד

"דרך" המנוע כמו שהסברתי

בגלל זה אתה יכול גם להרגיש יפה איך המנוע "משתחרר" בעקיפה כאשר אתה לוחץ על ה A/C (=מבטל את הדחיסה ומוציא רק אוויר).

הדבר מאוד רלוונטי למנועים קטנים, ופחות לגדולים (מעל 2.0 ליטר).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים