עבור לתוכן

איך אתם שומרים על סדר במחשב?

Featured Replies

פורסם

נמאס לי ששולחן העבודה שלי מלא בערמות של תיקיות וקבצים. הגיע הזמן למצוא סידור אחר - יש למישהו הצעות?

פורסם

יש כמה הצעות:

א. צור תיקייות על שולחן העבודה, ותמיין את הקבצים לפי נושאים, לתוך כל תיקייה.

ב. תעביר את קיצורי הדרך למיניהם לסרגל ה-Quick Launch, זה ייראה שם יותר אסטתי מאשר על שולחן העבודה, אפילו אם יהיו אותו מספר של קיצורים.

משהו בסגנון הזה:

LinkPhoto?GUID=583a7f9b-6463-59ab-7701-4dfb53664f1b

ג. תעשה סרגל כלים נוסף על ה-Task Bar עם קיצורי דרך בתוכו. פשוט צור תיקייה לקיצורי דרך, ותעביר את כל הקיצורי דרך לשם, ואז תוסיף Toolbar ותכוון אותו לתיקייה הזאת עם קיצורי הדרך.

משהו כזה:

LinkPhoto?GUID=45f85f83-1df2-3421-76ce-23716f0c321e

ד. בווינדוס XP יש וויזארד שמנקה את קיצורי הדרך שאתה הכי פחות משתמש בהם.

פשוט לחץ כפתור ימני על שולחן העבודה ->

Arrange Icons By -> Run Desktop Cleanup Wizard

הוא בודק מה התאריך האחרון שאתה השתמשת בכל קיצור, ואת אלו שאתה הכי פחות משתמש בהם, הוא מעביר לתיקייה על שולחן העבודה שנקראת Unused Desktop Shortcuts. גם זה מצמצם קיצורים מיותרים.

זה מה שעולה לי בראש עכשיו. מקווה שעזרתי.

פורסם

את כל קיצורי הדרך אני שם בתוך תקייה אחת על שולחן העבודה. את שאר הדברים (שירים, סרטונים, תמונות וכו') אני ממיין במחיצה נפרדת בדיסק הקשיח.

פורסם

תתחיל ליצור תיקיות אחי...

אני יש לי על השולחן עבודה בדיוק שישה אייקונים רוב הזמן....

הכל בתוך תיקיות מסודר במחשב ותיקייה אחת שמפנה אליהם.

פעם היה לי גם מין toolbar על התפריט כמו שהראו באחת ההודעות למעלה שהייתי פותח והיה לי רשימה כזאת

פורסם

תסמן הכל ותמחק :)

יש ב-XP איזה תוכנה מעפנה שאמורה לנקות לך את השולחן עבודה מדברים שלא השתמשת הרבה זמן

פורסם

3 הודעות אחרונות: כל מה שאמרתם, כבר כתבתי!...

למה לחזור על דברים פעמיים??

  • 2 שבועות מאוחר יותר...
פורסם
  • מחבר

תודה על ההצעות, אבל לא ממש הבנתי מה ההבדל בין לשים את הקיצורים בסרגל Quick Launch לבין לגרור אותם לתפריט התחל?

פורסם

אם אתה שם ב-Quick Launch זה פחות לחיצה אחת בשבילך.

אבל זה רק תלוי בך, מה שיותר נוח ואסטטי לך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים