פורסם 2007 ביוני 1619 שנים כיאה למישהו שגר ברמת ישי, משעמם לי. וצריך קצת צחוק בחייםאז חלקו את הדברים הכי מפגרים שאתם נתקלים בהם באינטרנט בת'רד הזהאני אתחיל-http://img145.imageshack.us/my.php?image=danceparty1337yk7.swf
פורסם 2007 ביוני 1619 שנים OMFG הרגת אותי הרמקולים שלי היו על פול ווליום (לא יודע למה) וזה הרג אותי אני יכול לתרום רק את האוסף הממש מצומצם של התמונות שלי.. אני אוסף אותן מגוגל או מהודעות של אנשים פה, אם מישהו (אהם מינימייזר אהם) יכול לתרום לי עוד אני אשמח היו לי עוד אבל נמחקו לי כל המועדפים אז התחלתי חדש
פורסם 2007 ביוני 1619 שנים כמה תמונות שאספתי... http://i164.photobucket.com/albums/u32/IlanF/Errors.png ועוד תמונה שאני הכנתי לסיום http://i164.photobucket.com/albums/u32/IlanF/hot-1.jpg
פורסם 2007 ביוני 1619 שנים עומרי, שווה! כל השאר, חלש. בכלל לא משהו. חלק 1: חלק 2, יום למחרת: דגם חדש של נעלי נייק!!!!! שיטה חדשה לשיפור הקליטה בסלולרי!!!!!
פורסם 2007 ביוני 1719 שנים כשתראה משהו באמת מצחיק בכל השרשור הזה תודיע לי' date=' תודה. [/quote'] האמת שמצאתי, אתה זה חתיכת בדיחה....... שבוע טוב !
פורסם 2007 ביוני 1719 שנים מחבר אלימלך נו באמת |:זה אמור להיות אשכול מצחיק, או אחד שלפחות מנסה להצחיק. התמונות ששמת לא קשורות בכלל, וסתם מכבידות על האשכול וזמן הטעינה שלו.
פורסם 2007 ביוני 1719 שנים הפלייליסט הקבוע שלי http://youtube.com/watch?v=Zb3qs7an18Y http://youtube.com/watch?v=ILxUpK5YY_8
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.