האם תעזרו לי ? - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

האם תעזרו לי ?


titan

האם תעזרו לי ?  

114 הצבעות

  1. 1. האם תעזרו לי ?



Recommended Posts

:s07: קניתי לי הרד דיסק חדש ... סתם ככה ללא סיבה ... עכשיו אני נורא עצלן .. אז במקום להתקין את כל התוכנות מחדש עשיתי כזה דבר:1. התקנתי על ההרד דיסק החדש (בו נקרא לו D) וינדוס PRO2. העתקתי מהישן (בואו נקרא לו C) את הספריות WIN\ DOC\ PROGRAM לספריות בD עם שם שונה קצת3. חיברתי את הישן והפעלתי במקבלי כאשר C הוא הMASTER שלי, מחקתי את ה WIN\ DOC \ PROGRAM שההתקנה של הWIN יצרה לי ושיניתי את השם של הספריות שהעתקתי מC לשמם המקורי4. הדלקתי את המחשב מחדש כאשר D הוא הMASTER והמחשב עלה !!! עם כל התוכנות והכל אבל אוי ואוי ... D נשאר D ... ועכשיו הוא תלוי בC ... לא ניתן לשנות בC את השמות של WIN\ DOC \ PROGRAM בגלל שהם בשימוש5. הדלקתי את המחשב כאשר רק D מחובר והWIN עלה אך לאחר שרשמתי את הסיסמא בשלב הLOADING YOUR PERSONAL SETTINGS יש בעיה ... אתם יכולים לנחש מה היאעכשיו אני חושב שהבעיה תיפטר אם אני ימצא דרך לD לגלות שהוא C האמיתי ... ואת C (הכונן הישן) לפרמט אבל כאשר D (הכונן החדש) יתפקד כC ... רואים לא מסובך ... האם אתם מכירים דרך כל שהיא לצאת מהתיסבוך ? :kopfpatsch:
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה כל הסיבוך???

לא יותר פשוט באמת לעשות את הכל כרגיל???

נראה לי שזה לוקח פחות זמן ובעיות מאשר כל התיסבוך שגרמת למחשב שלך....

יש לי משום מה הרגשה שהנושא כאן יוקדש לא לעזור לך לפתור את הבעיה בדרך שלך - אלא כדי לשכנע אותך לפרמט ולעשות הכל לפי השלבים הבסיסיים...ללא דילוגים מיותרים....(אבל היי - ייתכן שזו רק דעתי)...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאמת לא הבנתי כלום ממה שכתבת!!!

אם אתה מחבר רק את הדיסק החדש לא עולה?????????

ואם גם הדיסק הישן (סלייו) והדיסק החדש (מאסטר) מחוברים אז הכונן הישן נשאר C???

תבדוק ב FDISK אזה דיסק מבין השניים אקטיבי (פונקציה 2 ב FDSIK)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"אם אתה מחבר רק את הדיסק החדש לא עולה???"

נכון

"אם גם הדיסק הישן (סלייו) והדיסק החדש (מאסטר) מחוברים אז הכונן הישן נשאר C???"

נכון

"תבדוק ב FDISK אזה דיסק מבין השניים אקטיבי (פונקציה 2 ב FDSIK) "

תסתכל בתמונה

:jump:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ב- WIN2000 ו- יש אפשרות להחליף אותיות של כוננים בתנאי שהאות שאתה רוצה להקנות לכונן מסוים,פנויה. אני לא בטוח שזה אפשרי אם קבצי ה-BOOT נמצאים על כונן C ואתה רוצה לעשות ממנו D. בקובץ ה- BOOT.INI מצוין הנתיב שבו המחשב מחפש (ומוצא) את מערכת ההפעלה (כונן וסיפריה) ואם משנים את אות הכונן אז המידע הזה הופך ללא רלבנטי (כמו ערבי אחד עם קוצים על הפנים וכאפיה שאוהב לעשות אינתיפאדות.. ;D ) והמחשב פשוט לא יעלה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...