עבור לתוכן

ATI RADON 9500 64MB או GF-4 4200 128MB ?

Featured Replies

פורסם

ה PIPELINES אם אני לא טועה. ברגיל יש 4 צינורות עיבוד מידע ובפרו יש 8.

  • תגובות 34
  • צפיות 3.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

ה PIPELINES אם אני לא טועה. ברגיל יש 4 צינורות עיבוד מידע ובפרו יש 8.

גם לפרו יש 4 צינורות עיבוד.

9500 פרו קורע את הטי 4200.

פורסם

על זה אין ויכוח!

פורסם

הרדאון הרגיל לא משהו.... לדעתי עדיף ה-TI

שוב, אתה מפספס את DX9 :-)

נו אז מה שה-9500 תומך ב-DX9 ? הוא במילא כרטיס חלש עם כמות זיכרון קטנה .

פורסם

הוא ממש לא חלש, בביצועים הוא מקביל ל TI4200 וגם המחיר שלו יותר זול!

וגם יש את עניין ה AGP8 וה DX9

פורסם

הוא ממש לא חלש, בביצועים הוא מקביל ל TI4200 וגם המחיר שלו יותר זול!

וגם יש את עניין ה AGP8 וה DX9

אני התכוונתי שיחסית הוא חלש ככרטיס היום , המחיר שלו לא יותר זול משמעותית אם הוא בכלל יותר זול, ה-AGP 8X לא משנה כלום וכשיצאו משחקים אשר תומכים ב-DX9 הכרטיס כבר יהיה חלש בשבילם אפילו עוד יותר מכיום.

חוץ מזה לטי 4200 יש 128 מגה.

פורסם

ה PIPELINES אם אני לא טועה. ברגיל יש 4 צינורות עיבוד מידע ובפרו יש 8.

גם לפרו יש 4 צינורות עיבוד.

9500 פרו קורע את הטי 4200.

ב פרו של HERCULES יש 8 צינורות בכל השער יש 4

פורסם

לא רק בפרו של הרקולס..

פורסם

אוקיי טעות שלי. בכל ה-9500 פרו יש 8 צינורות עיבוד מפני שזה אותו שבב בכולם.

פורסם

VGA Charts 2

VGA Charts1

מספיק לטחון מים.

פורסם

דווקא הוכח שכרטיסים בעלי 64MB הם כרטיסים בעלי זיכרונות מהירים יותר מה שהופך אותם לכרטיסים בעלי ביצועים יותר גבוהים.

כבר כמה פעמים שאני רואה את השגיאה הנפוצה הזאת אצל אנשים , נו באמת - זה מגוחך , לכולם כאן יש חוש בעולם המחשוב. אז כמובן שזה לא נכון ומה שנכון הוא זה : במפרט שקבעה חברת NVIDIA לכרטיסי הTI4200 שלה היא החליטה לשים בכרטיסי ה 128 זכרון יותר איטי ממה שמגיע עם ה64 וזאת למה ? , סביר להניח שיקולי מחיר, מן הסתם הזכרון המהיר יותר יקר יותר ולשים פי 2 מהסוג הזה יעלה מאוד את מחיר הכרטיס ובעולם של תחרות צריך לשמור על טווח מחירים בייחד עם טווח רווחים. אז רק במקרה של הTI4200 זה נכון אבל לא בגלל שזה 64 מול 128 אלא בגלל שזה זכרון מהיר יותר מול איטי יותר (512 מול 444 אם אני לא טועה) ויש לא מעט חברות שגם מביאות את הזכרון המהיר יותר עם ה 128 (היום דברים אלה כבר יותר זולים מלפני שנה בערך כשיצא הכרטיס).

עכשיו למה אני מעיר הערה זאת ? - מפני שמי שקורא משפט זה ולא ממש מבין, יחשוב שעדיף לו לקנות למשל רדאון 9000 64מגה מאשר רדאון 9000 128 מגה, וכד'.....

פורסם

כן אבל תשים לב שזה מוסבר יותר טוב אחר כך!

פורסם

דווקא הוכח שכרטיסים בעלי 64MB הם כרטיסים בעלי זיכרונות מהירים יותר מה שהופך אותם לכרטיסים בעלי ביצועים יותר גבוהים.

כבר כמה פעמים שאני רואה את השגיאה הנפוצה הזאת אצל אנשים , נו באמת - זה מגוחך , לכולם כאן יש חוש בעולם המחשוב. אז כמובן שזה לא נכון ומה שנכון הוא זה : במפרט שקבעה חברת NVIDIA לכרטיסי הTI4200 שלה היא החליטה לשים בכרטיסי ה 128 זכרון יותר איטי ממה שמגיע עם ה64 וזאת למה ? , סביר להניח שיקולי מחיר, מן הסתם הזכרון המהיר יותר יקר יותר ולשים פי 2 מהסוג הזה יעלה מאוד את מחיר הכרטיס ובעולם של תחרות צריך לשמור על טווח מחירים בייחד עם טווח רווחים. אז רק במקרה של הTI4200 זה נכון אבל לא בגלל שזה 64 מול 128 אלא בגלל שזה זכרון מהיר יותר מול איטי יותר (512 מול 444 אם אני לא טועה) ויש לא מעט חברות שגם מביאות את הזכרון המהיר יותר עם ה 128 (היום דברים אלה כבר יותר זולים מלפני שנה בערך כשיצא הכרטיס).

עכשיו למה אני מעיר הערה זאת ? - מפני שמי שקורא משפט זה ולא ממש מבין, יחשוב שעדיף לו לקנות למשל רדאון 9000 64מגה מאשר רדאון 9000 128 מגה, וכד'.....

לקחת תמיד את הכרטיס עם ה-128 מגה מפני שתיכף ובעתיד יצאו משחקים הדורשים יותר מ-64 מגה.

פורסם

הרדאון הרגיל לא משהו.... לדעתי עדיף ה-TI

שוב, אתה מפספס את DX9 :-)

נו אז מה שה-9500 תומך ב-DX9 ? הוא במילא כרטיס חלש עם כמות זיכרון קטנה .

נו אז מה??????

"תומך ב-DX9" זה לא סתם איזה מספר או גימיק שיווקי... זה אומר שהוא מסוגל להריץ לולאית בתוכניות ה-shaders, התכניות האלה יכולות להיות ארוכות יותר, הוא מסוגל להריץ הרבה יותר פקודות בשנייה, הוא יכול לחשב צבעים בשיטת הנקודה הצפה עם מספרים ממשיים במקום עם שלמים בלבד...

אם זה לא נותן לו ייתרון ברור על ה-gf4ti אז אני לא יודע מה כן.

פורסם

הרדאון הרגיל לא משהו.... לדעתי עדיף ה-TI

שוב, אתה מפספס את DX9 :-)

נו אז מה שה-9500 תומך ב-DX9 ? הוא במילא כרטיס חלש עם כמות זיכרון קטנה .

נו אז מה??????

"תומך ב-DX9" זה לא סתם איזה מספר או גימיק שיווקי... זה אומר שהוא מסוגל להריץ לולאית בתוכניות ה-shaders, התכניות האלה יכולות להיות ארוכות יותר, הוא מסוגל להריץ הרבה יותר פקודות בשנייה, הוא יכול לחשב צבעים בשיטת הנקודה הצפה עם מספרים ממשיים במקום עם שלמים בלבד...

אם זה לא נותן לו ייתרון ברור על ה-gf4ti אז אני לא יודע מה כן.

בטח שזה נותן לו יתרון אבל כשהוא ישתמש ב-DX 9 הוא יהיה כרטיס חלש אשר יהיה לו קשה להשתמש בתכונות ואפקטים של DX9 במלוא כוחם.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים