פורסם 2003 בפברואר 522 שנים מדוע שאנחנו נשווה אם עשו עבודה הרבה יותר מקצועית ומקיפה כאן? ;Dבכל מקרה המסקנה הסופית היא שDIRECT3D הרבה יותר מתאימה למשחקים (בעיקר מכיוון שזו המטרה שעבודה היא נבנתה) , לעומת זאת ה OPENGL מוכיח הרבה יותר כוח בשוק המקצועי, מכיוון שלכך הוא יועד.
פורסם 2003 בפברואר 522 שנים יש משחקים שאפשר לבחור. בחלק מהמשחקים החדשים שעובדים ב DX יש איזושהי גרסת אלפה של OpenGL שעובדת בעופן חלקי.
פורסם 2003 בפברואר 622 שנים אם יש לך אפשרות בחירה, אני מהמר על Ogl , אבל זה גם תלוי בסוג כרטיס מסך שיש לך.
פורסם 2003 בפברואר 622 שנים אם יש לך אפשרות בחירה, אני מהמר על Ogl , אבל זה גם תלוי בסוג כרטיס מסך שיש לך.אם כבר , אז DIRECT 3D בגלל שהשפה הזו נועדה למשחקים .
פורסם 2003 בפברואר 622 שנים OpenGl , לא נועדה למשחקים... ולכן עדיף לבחור ב D3D.מומלץ לבחור ב OpenGl רק כשהמשחק ב D3D עושה בעיות
פורסם 2003 בפברואר 722 שנים OpenGl מספיק טוב גם למשחקיםיותר פשוט לכתוב משחקים ב D3D , אבל זה לא נוגע לנו (הגיימרים). מה שחשוב לנו - זה איכות תמונה ומהירות.
פורסם 2003 בפברואר 722 שנים תגובתי הלא מלומדת ;Dבתור מפתח, אני יכול לאמר לכם בוודאות שהיחידים שזה משנה להם במה להשתמש הם המפתחים של המשחקים ולא אתם.ההשפעה העיקרית על הביצועים של משחק מסויים ב-API כזה או אחר נובעת מהמיומנות של המפתחים בתכנות עם אותו API. כלומר אם אני מיומן יותר ב-d3d אז המשחקים שלי יעבדו יותר טוב ב-d3d ולהיפך.כמובן, שאתם בתור השחקנים ממש לא יכולים לדעת במה המפתח של משחק מסויים היה מיומן יותר (כשיש לכם אפשרות בחירה) ולכן פשוט תנסו את שניהם עד שתגיעו למסקנה.וחוץ מזה... התגעגעתם אלי? 8)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.