עבור לתוכן

DIRECT 3D AND OPEN GL

Featured Replies

פורסם

מישהו מוכן להסביר מה ההבדלים ?

ובמה עדיף לשחק ?

פורסם

מדוע שאנחנו נשווה אם עשו עבודה הרבה יותר מקצועית ומקיפה כאן? ;D

בכל מקרה המסקנה הסופית היא שDIRECT3D הרבה יותר מתאימה למשחקים (בעיקר מכיוון שזו המטרה שעבודה היא נבנתה) , לעומת זאת ה OPENGL מוכיח הרבה יותר כוח בשוק המקצועי, מכיוון שלכך הוא יועד.

פורסם

"במה עדיף לשחק"

אפשר לבחור במה לשחק?

פורסם

לא :)

פורסם

יש משחקים שאפשר לבחור. בחלק מהמשחקים החדשים שעובדים ב DX יש איזושהי גרסת אלפה של OpenGL שעובדת בעופן חלקי.

פורסם

זה טוב ויפה אבל איך זה עוזר לי במקרה שאני צריך לבחור בין ה 2?

פורסם

אם יש לך אפשרות בחירה, אני מהמר על Ogl , אבל זה גם תלוי בסוג כרטיס מסך שיש לך.

פורסם

תודה ;D

פורסם

אם יש לך אפשרות בחירה, אני מהמר על Ogl , אבל זה גם תלוי בסוג כרטיס מסך שיש לך.

אם כבר , אז DIRECT 3D בגלל שהשפה הזו נועדה למשחקים .

פורסם

OpenGl , לא נועדה למשחקים... ולכן עדיף לבחור ב D3D.

מומלץ לבחור ב OpenGl רק כשהמשחק ב D3D עושה בעיות

פורסם

OpenGl מספיק טוב גם למשחקים

יותר פשוט לכתוב משחקים ב D3D , אבל זה לא נוגע לנו (הגיימרים). מה שחשוב לנו - זה איכות תמונה ומהירות.

פורסם

באיזה משחק אפשר לבחור ???

פורסם

תגובתי הלא מלומדת ;D

בתור מפתח, אני יכול לאמר לכם בוודאות שהיחידים שזה משנה להם במה להשתמש הם המפתחים של המשחקים ולא אתם.

ההשפעה העיקרית על הביצועים של משחק מסויים ב-API כזה או אחר נובעת מהמיומנות של המפתחים בתכנות עם אותו API. כלומר אם אני מיומן יותר ב-d3d אז המשחקים שלי יעבדו יותר טוב ב-d3d ולהיפך.

כמובן, שאתם בתור השחקנים ממש לא יכולים לדעת במה המפתח של משחק מסויים היה מיומן יותר (כשיש לכם אפשרות בחירה) ולכן פשוט תנסו את שניהם עד שתגיעו למסקנה.

וחוץ מזה... התגעגעתם אלי? 8)

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים