פורסם 2007 ביוני 1119 שנים זה ממש מוזר, פתאום היום נעלמה לי רשמית הפלייליסט במדיה פלייר, לא יודע למה ואיך כי אני בטח שלא סגרתי את זה או משהו וגם אף אחד אחר לא נגע לי במחשב. זה פשוט נעלם. עברתי על כל התכנה והאופציות ואני פשוט לא מוצא איך להחזיר את זה... מישהו יודע אולי איך?
פורסם 2007 ביוני 1219 שנים יש לך מצד שמאול למעלה "Now playing" מיתחת לזה יש חץ קטן תילחץ עליו ואז על הראשון...
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.