פורסם 2007 ביוני 919 שנים מחבר יש לכם דרך לזכור טוב הכל? כי האמת היא קראתי הכל ובקושי זוכר חצי מזה... כי כל דבר מחולק לתתי סעיפים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.