פורסם 2007 ביוני 819 שנים שמעתי לא מזמן על כתיבת ספר...וחשבתי לעצמי איך בדיוק עושים את זה?הולכים לעורך דין? הולכים להוצאה לאור? מפרסמים?
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.