פורסם 2007 ביוני 819 שנים חחח חולת נפש..קשה לי להאמין שזה אמיתי או משהו אבל בסדר...מפחיד לחשוב שאני גר 10 דקות הליכה משם
פורסם 2007 ביוני 819 שנים ההתחלה נראית מבויימת אבל הסוף נראה אמיתי,שלט באנגלית+רכב שמעולם לא נמכר בארץ=הסירטון מחו"ל
פורסם 2007 ביוני 819 שנים זו פרסומת למכונית לא זוכר איזו יש המשך מעבר לקטע הקטן הזה (שלא מופיע בסרטון הזה כמובן).
פורסם 2007 ביוני 819 שנים אם זה לא אמיתי צר לי,קיבלתי את המייל ופירסמתי איך שהואmy badועוד מMCSE ?!?!?
פורסם 2007 ביוני 819 שנים ועוד מMCSE ?!?!? וואו...MCSE! הרי ידוע שכל בעלי תואר MCSE הם גאונים מדופלמים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.