פורסם 2007 במאי 2919 שנים יש לכם איזה משהו להציע? המשחק היפני ההוא נסגר (האתר), ובמילא כולם כמעט סיימו אותו. תביאו קצת דברים מעניינים. עמרי ומור - באמא שלכם תשאירו את הת'רד קצת פתוח. משמעמם לי...
פורסם 2007 במאי 2919 שנים מה אתה משוגע??? אי אפשר לפתוח ת'רד לילי עם כותרת ששומרת על החוקים!!! אני מצווה שתשנה אותה למשהו הזוי שיתאים למסגרת שעות ה-am המסורתית של הפורום!
פורסם 2007 במאי 2919 שנים מחבר מה אתה מציע?עריכה: איך?אתם יודעים איזה חומוס הכי טעים? השקוף של צבר עם החריף. בנזוונה.יבשים. אני הולך לישון.
פורסם 2007 במאי 2919 שנים גם אני לא מצליח להירדם, ויש לי בגרות מחר מזל שהיא באחד, אולי אני אצליח לישון איזה שלוש שעות. אז.... How you doin'?
פורסם 2007 במאי 2919 שנים חח הזוי הזוי הזוי.. לא'דע כנסו לפליקס קצת תראו מתיחות של משו פאגין.. ראיתי את זה עכשיו הצחיק אותי לכמה דקות
פורסם 2007 במאי 2919 שנים מה אתה מציע?עריכה: איך?אתם יודעים איזה חומוס הכי טעים? השקוף של צבר עם החריף. בנזוונה.יבשים. אני הולך לישון.איזה, עכשיו התחיל חומוס אבו נאש נאש (אני רציני). זה החומוס הכי טוב! מעכשיו אני קונה רק את זה!ד"א, סוף סוף ישנתי כמו בנאדם. יום שבת - הייתי ער כל הלילה, יום ראשון - כנ"ל, ורק עכשיו ישנתי 10 שעות ככה =] (ואין לי בצפר עד שבוע הבא!)
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.