פורסם 2007 במאי 2818 שנים מחבר הכרטיס בתוך האריזה או שנעשה בו שימוש??בתוך אריזה נעשה בו שימוש כשבוע ..הוא נקנה כחלק עם המחשב החדש ..אבל לא עונה על הדרישות שלי לכן אני מחליף
פורסם 2007 במאי 2818 שנים מחבר לא הבנתי איך הוא באריזה אם הוא נקנה יחד עם המחשב?המחשב אצלי חודש .אבל אחרי שבוע החלפתי אותו ושמתי אותו באריזה...חזרה.לכן היה בשימוש שבוע. קיצר כמה אפשר לדרוש עליו ?
פורסם 2007 במאי 2818 שנים למה שלא תפנה לחנות שמהם קנית ותבדוק אם יכולים לזכות אותך חלקית/יחסית על הכרטיס ?
פורסם 2007 במאי 2818 שנים מחבר למה שלא תפנה לחנות שמהם קנית ותבדוק אם יכולים לזכות אותך חלקית/יחסית על הכרטיס ? אךךךך ידידי זה סיפור מרגיז .למה שקניתי בחנות למעשה שיכנעו אותי לקחת אותו למרות שידעתי מראש שאני צריך משהו חזק יותר . הם אמרו לי "זה יספיק לך. ואם לא תרצה נחליף לך בלי בעיה אין בעיה " אז כמו שאמרתי בדקתי ,ראיתי לא מתאים וזה החודש שאני רודף אחריהם ומקבל דחיות בלי סוף בגלל זה גם הכרטיס לא עשה שימוש בכלל ,למעשה רק בדיקה .. אני כבר התעיפתי מהם בגלל זה החלטתי למכור אותו וזהו... .
פורסם 2007 במאי 2818 שנים הכרטיס שלך היום חדש באריזה עולה 650 ש"ח עם אחריות 3 שנים ובלי חשש לכרטיס תקול וכו' (לקנות בראש שקט מה שנקרא)http://www.gibornet.co.il/?page=shop/flypage&product_id=465&category_id=877709d8f2baa0c188b3b015e5421c20&בהנחה שהכרטיס שקנית כמובן עובד מעולה, אין לך בררה אלא להתפלל למכור אותו בלפחות 20% פחותשזה אומר בסיבות ה-500 ש"ח ככה, אולי טיפה יותר, אבל שמע אם בא אליך מישהו ואומר לך נגיד 480-470 ש"ח אל תתכווח איתו ותיתן לו את הכרטיס, בשבוע הזה שיעבור עד שמישהו אחר יתקשר אליך, הכרטיס ירד כבר ב-30 ש"ח באיזה חנות אחרת (כל זמן שהוא אצלך הוא ימשיך לרדת ומה שהחלטת שהיום לא משתלם לך למכור, מחר תמכור עוד ביותר זול)אני בכל ופן מציע לך לא לוותר, לך לחנות הזו שקנית מימנה את הכרטיס ושיחליפו לך אותו ויהיה מה! הם אמרו לך שזה מספיק, לא מספיק לך הם חייבים (גם בלי שום קשר) להחליף לך את הכרטיס, אל תוותר להם בשום פנים ואופן!!מה היה נגיד והכרטיס היה נשרף לך, הם גם היו עושים בעיות?!, זו חוצפה מאין כמוהה ופה צריך להראות את הישראליות בשיא כעירותה, כי אין בררה, מה שלא הולך בטוב הולך ברע, מה שלא הולך ברע הולך בעוד יותר רע, לך לחנות שלהם תעשה בלאגן, תאיים עליהם בתביעה ושהם עבדו עליך ובכלל תעשה להם פאדיחות מול כל הלקוחות - תאמין לי שזה יספיק. אל תיהיה חננה בדברים האלה, תבוא בטוב הם יראו שאפשר לחפף אותך ויחפפו אותך, וככה זה יקרה מחר בסלון שתקנה ולא יתאים הצבע או הגודל לפינת טלוויזיה ובפלזמה עם פיקסלים שרופים וכו'..מקווה שתבחר באפשרות השנייה ולא הראשונה, עקרונית, עזוב את הכסף.ד"א אשמח לדעת על איזו חנות מדובר.
פורסם 2007 במאי 2818 שנים מחבר הכרטיס שלך היום חדש באריזה עולה 650 ש"ח עם אחריות 3 שנים ובלי חשש לכרטיס תקול וכו' (לקנות בראש שקט מה שנקרא) http://www.gibornet.co.il/?page=shop/flypage&product_id=465&category_id=877709d8f2baa0c188b3b015e5421c20& בהנחה שהכרטיס שקנית כמובן עובד מעולה, אין לך בררה אלא להתפלל למכור אותו בלפחות 20% פחות שזה אומר בסיבות ה-500 ש"ח ככה, אולי טיפה יותר, אבל שמע אם בא אליך מישהו ואומר לך נגיד 480-470 ש"ח אל תתכווח איתו ותיתן לו את הכרטיס, בשבוע הזה שיעבור עד שמישהו אחר יתקשר אליך, הכרטיס ירד כבר ב-30 ש"ח באיזה חנות אחרת (כל זמן שהוא אצלך הוא ימשיך לרדת ומה שהחלטת שהיום לא משתלם לך למכור, מחר תמכור עוד ביותר זול) אני בכל ופן מציע לך לא לוותר, לך לחנות הזו שקנית מימנה את הכרטיס ושיחליפו לך אותו ויהיה מה! הם אמרו לך שזה מספיק, לא מספיק לך הם חייבים (גם בלי שום קשר) להחליף לך את הכרטיס, אל תוותר להם בשום פנים ואופן!! מה היה נגיד והכרטיס היה נשרף לך, הם גם היו עושים בעיות?!, זו חוצפה מאין כמוהה ופה צריך להראות את הישראליות בשיא כעירותה, כי אין בררה, מה שלא הולך בטוב הולך ברע, מה שלא הולך ברע הולך בעוד יותר רע, לך לחנות שלהם תעשה בלאגן, תאיים עליהם בתביעה ושהם עבדו עליך ובכלל תעשה להם פאדיחות מול כל הלקוחות - תאמין לי שזה יספיק. אל תיהיה חננה בדברים האלה, תבוא בטוב הם יראו שאפשר לחפף אותך ויחפפו אותך, וככה זה יקרה מחר בסלון שתקנה ולא יתאים הצבע או הגודל לפינת טלוויזיה ובפלזמה עם פיקסלים שרופים וכו'.. מקווה שתבחר באפשרות השנייה ולא הראשונה, עקרונית, עזוב את הכסף. ד"א אשמח לדעת על איזו חנות מדובר. מסכים עם כל מילה שלך... מחר אני ידבר איתם ונראה מה קורה עם ההבטחות שלהם ... אני לא אמור להפסיד כשמראש לא רציתי ... לגבי החנות ..אני יעדכן מחר .. ניתן להם צאנס אחרון
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.