עבור לתוכן

המישחקים החדשים כבדים מדי !

Featured Replies

פורסם

"תקיעות" תכופות (מדי כמה שניות) במשחקי Direct3D

פורסם

אבמממ... תקיעות?

אתה רגוע אה ;D

נו ATI לא כ"כ גדולה וטובה ... ( אל תתלו אותי !!! :-X ;))

פורסם

אני לא חושב שזו הבעיה שלו...

הוא התלונן על קירטוע ולא על הSHUTTRING

זו בעיה אחרת שבה הפרימים גבוהים אבל מדי כמה שניות יש עצירה כזאת

זה נפתר לי חלקית אחרי שביטלתי את הWAIT FOR VSYNC

פורסם
  • מחבר

או קיי !

הורדתי את ה- world texture detail ואת ה-skin detail ל-medium

עכשיו זה רץ חלק ב-1600x1200 חוץ ממתי שיש קרבות והרבה יצורים אז יש את מה ש-MiniMizer אמר "Stuttering"

מקווה שהם יסדרו את זה בקרוב ::)

פורסם

בקשר לזמן הטעינה הארוך בין שלב ושלב,זה ככה אצל כל מי שאני מכיר וגם אצלי ואצל חבר שלי בעל מפרט דומה לשלך ככה שהמשחק פשוט צריך הרבה משאבים ובטח מטעין הרבה טקסטורות.

פורסם

או קיי !

הורדתי את ה- world texture detail ואת ה-skin detail ל-medium

עכשיו זה רץ חלק ב-1600x1200 חוץ ממתי שיש קרבות והרבה יצורים אז יש את מה ש-MiniMizer אמר "Stuttering"

מקווה שהם יסדרו את זה בקרוב ::)

למה אתה מתפשר על איכות רק בשביל רזולוציות ? צריך להתאמץ חזק מאוד בד"כ כדי להבחין בהבדל בין הרזולוציה הזאת ל1200X1000 וגם קצת חלק מהנמוכות. זה סתם מיותר ללכת להתלהב לאנשים "אני מריץ אנריל 2 ב1600X1200 חלק" כשבעצם נשארת עם גראפיקה נמוכה

פורסם
  • מחבר

תאמין לי רואים הרבה יותר טוב ב-1600x1200 עם טקסטורות על בינוני

מאשר ב-1280x1024 עם טקסטורות על גבוהה (שגם בקושי זז)

אבל אתה יכול לשחק 800x600 עם טקסטורות על גבוהה ועם AA ו- FF ::)

ואגב איכות=רזולוציה

פורסם

800X600 זה משהו אחר.

חוץ מזה שזה גם תלוי במסך. אם היה לך מסך 15 היית מסתפק באמת ב800X600 ולא צריך לרדוף אחרי דרישות

פורסם

לפי דעתי עוד 256 ראם יתנו לך (לפיליפ דה סוזה) להפעיל את המחשק הרבה יותר טוב.

וגם הייתי ממליץ לך למחוק כמה ג'גה מהדיסק הקשיח.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים