כרוניקה של שינה ! איך יוצאים מהסרט הזה ? - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כרוניקה של שינה ! איך יוצאים מהסרט הזה ?


Sting

Recommended Posts

:sleep:

טוב השעה כבר 4+ לפנות בוקר ואני עדיין לא קרוב להירדם והתסריט יחזור שוב שאני בסוף יילך בכוח למיטה ירדם אחרי איזה שעה וחצי ב7 וחצי אמא שלי תעיר אותי אני יקום ב 8 ורבע ישים נעלים יקח את התיק כמו שהו ויגרור את עצמי לב"ס (פעם כימעט נידרסתי בגלל זה)יאחר כמובן וימשיך לישון שם המורה תגיד לי לקום ואז אני יגיד לה שכואב לי הראש וימשיך לישון,החראות בכיתה יתחילו לעשות על האוזן שלי ניסוים (אתה מוכן להשתתף בניסוי אתה מוכן להשתתף בניסוי .... :veryangry: לא אני לא מוכן !!! damn) עד שאני יטעצבן עליהם ויחטיף למישהו בריפלקס :bash: (אני הכי שונא שמפריעים לי לישון)(תארו איך זה להתעורר כשהמורה מעירה אותך וכולם מסתכלים עליך או שפשוט כולם כבר הלכו ונשארתה לבד)אני יבריז בצהריים וילך הביתה יתעסק כצת עם המחשב(לדוגמה לראות את התגובות שלכם בדיון הזה) ויחזור למיטה לישון ואז אני יקום ב 6-7 ושוב אני לא ירדם וכול הסרט חוזר שוב ושוב...וככה אני כל הזמן עייף !

אפילו שאני קם בצהריים בחופש וכמו שהשיר אומר "מה אתה עושה שאתה קם בבוקר" ? אז אני פשוט חוזר לישון

אפילו שאני מצליח לשנות את הסדר שינה שלי זה תמיד חוזר ...לפעמים אני אפילו מוותר על השינה ולא יושן כל הלילה הולך לבית ספר (ראה הנ"ל בהברזה) עד הצהריים שאני נשבר כבר וחוזר לישון שוב במיטה הרקה שלי והמפנקת [אמא שלי אומרת שיש לי אובססיה למיטה ואני אומר לה כל הזמן" so what? אם אני יושן עם 7 כריות ופוך זוגי" (במיטה לא זוגית ולא מיטה וחצי) תאמינו לי שזה מה זה נוח !!]

אז למישהו יש איזה שהו פיתרון לזה ? :s05: כי אני בטח לא היחיד פה בבלגן הזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 43
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

מה הבעיה להיות כל הלילה ער? :)

לישון כל היום, לשחק כל הלילה

אני עוד ער(השעה היא 9 בבוקר)

תגיד לא קראתה את מה שכתבתי ? יש אנשים כמוני ועוד אחרים שצריכים לישון כצת כי יש להם גם דברים לשעותבשעות היום כמו לדוגמה ב"ס לימודים חברים וכו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זהו רבותי הגיע הזמן לפורום מחשבים גדול ומכובד כגון זה לשכור לרשות משתתפיו סוללת פסיכולוגים\יועצים\מומחי שינה\עיניים\גב\ומרפקים על מנת להקל על סבל משועבדי ה"קוביה" ולענות על שאלותיהם כגון זו!

אני קורא לכולנו להתאחד על מנת לממש זכות זו שביסודה עומדת הבריאות הנפשית והפיסית של המדינה כולה ברגע שאנו, מבוגרי העתיד, נעמוד בראשה!

מי ייתן שבזמן הקרוב ובתשובה לשאלתו הנוגעת ללב של Sting יענה לו אחד מהמנהלים בנוסח -

"הרשה לי להפנות שאלה זו לפסיכולוג הבית שלנו...."

ויפה שעה אחת קודם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב זאת היתה הבעיה שלי (אני בגמילה :lol:) בקיצר היתה לי את הבעיה הזאת בחופש הגדול (למזלי) ואז כשהתחלתי את הלימודים פשוט לילה אחד לא ישנתי בכלל וגם ביום לא ישנתי עד ללילה הבא ! ואז הכל הסתדר לי 8).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשאיר את עצמך ער בעזרת הרבה קפאין....אם יהיה לך קר גם לא תוכל להרדם...ככה עד הלילה ואז תן אותה באיזה כדור שינה במקרה הגרוע...מקסימום לא תעסוק בפעילות ספורטיבית אחרי הצהריים.

גם לי זה קרה בחופש הגדול...אחרי יומיים רצוף ללא שינה וסקי מים ביום השני,ישנתי כמו תינוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל תדאג שהמיתה שלך מרופדת היטב (שמיכת צמר למטה שמיכת צמר למעלה ופוך\שמיכה עבה למעלה

תדליג את הטלוויזיה על סרט\סדרה מעניינת (כזאת שגם לא כיפת לך להפסיד במקרה שתירדם ) שלא תיהיה מעניינית יותר מידי אחרת אתה תישאר ער..

בכל מקרה הרעיון הוא לשכב ולראות (או סרט במחשב)

זה כבר יעבוד

מנסיון אתה לא נשאר ער אחרי 20 דקות ....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפיתרון דיי קשה לביצוע אבל צריך להיות קשוח בשביל להצליח איתו..

מתי שעייפים לישון איזה 3-5 שעות למשוך את הזמן

ולשכב לישון ב12:00 בלילה בערך..

או עוד רעיון להביא חברים הביתה שירביצו לך ואז תשאר ער..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני כבר כמה שבועות לא מצליח להרדם, רק אחרי כמה שעות של שכיבה במיטה.

אני חושב להתחיל לקחת כדורי שינה :-\

סיגריות, כדורים ... המזרק לא רחוק :)

בקשר לבעית השינה: אם אתה רוצה אני יכול להשאיל לך את הספר היסטוריה שלי (הסיבות למוות החסידים בקידוש השם מומלץ !), לי לוקח זמן להרדם בלילה ובצהרים אני נרדם משהו כמו פעם בחודש אבל עם הספר הזה ישנתי בצהרים כמו תינוק.

תשים את עצמך לישון ב11 או אפילו לפני ותהיה חייב להרדם תוך כמה שעות, ביום אחרי זה אתה יכול להתיש את עצמך מספורט כך שתהיה חייב לישון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...