פורסם 2007 במאי 1519 שנים לבן אדם יש קול ממש מתאים בשביל דיבוב. באמת. ראסמי איזה ערס ממוצע בחיי - "עשרים וחמישה שנים" הוא ניסה לצאת איזה חכם ושכח שהוא הבריז מיותר מידי שיעורי לשון..
פורסם 2007 במאי 1519 שנים קללות הכי לא מצחיקות בארץ וכל שניה חוזר על עצמו. יא חבר של דונלדאק חחחחחחחחח אבל הכי מצחיק שנגמרות לו הבדיחות הוא מתחיל לצחוק עליו בהיסטריה חחחחח
פורסם 2007 במאי 1519 שנים חחחחחחחחחח פיי עד עכשיו לא סיימתי לשמוע את החרא הזה זה לא יאומן... הם כל כך לא מצחיקים... יש להם עוד הרבה להתאמן להגיע ל YO MAMA ב-MTV. פאק רק עכשיו קלטתי שהם אפילו לא הקליטו את זה בשכונה או משהו, זה באיזה צאט קולי מטונף של גיימרים. חחחחחחחחחחחחחחח אני על הרצפה פההההההה חחחחחחחחחחחח http://www.youtube.com/watch?v=Hf-Fp6J6nCE&mode=related&search= חחחחחחחחחחחחחחח דיי........
פורסם 2007 במאי 1519 שנים איזה קרועים... :screwy: "יערמת מצה של פסח" "יקובה של שבת" "מי אתה? הגיבור בים עם המקל של הפירולו מרים את המדוזה" :kopfpatsch: :kopfpatsch: "אמא שך אתיופית" :bash:
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.